Skocz do zawartości

OPISZE KTOŚ KOMENDY W HL1 CRACKED BY DEAD?etc..MUST SEE


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

active =
autowall =
detection =
bullet.control =
humanize.trigger =
smooth =
fov.x =
fov.y =
hitbox.duck =
hitbox.stand =
hitbox.duck.height.correction =
hitbox.stand.height.correction =
norecoil.mode =
norecoil.inaimbot =
norecoil.value =

 

 

chodzi mi o to zeby ktos wyjasnil co do czego jest i jakie wartosci co mniejwiecej robia; znalazlem takie cos jak na razie;"

FOV - im wiekszy tym z wiekszej odleglosci aim bedzie celowal w hitboxa ( np.  Fov 1000 - celujesz pare metrow od typa i po strzale przekierowuje ci na leb  FOV 30 centymetr [ rzeczywisty ] od glowy i wyceluje w leb. Jak na tym malym fovie wycelujesz dalej - aim nie zadziala.
 
Hitbox - Im wieksza wartosc tym wyzej celuje.
     
- 11 - glowa
- 10 -szyja
- 9 - klata
- 8 - wysokosc przedramienia
- 7 - wysokosc lokci
- 6 - wysokosc nadgarstkow
- 5 - jajca :P
- 4 - uda
- 3 - kolana
- 2 - piszczele
- 1 - stopy
 
im mniejsze tym nizej :)
 
SMOTH - im wiekszy, tym aim wolniej nacelowuje na hitboxa
 
0,0,0  - Natychmiastowe celowanie
 
3,3,3 - wolniejsze ( przydatne w ak przy full - auto )

"

no ale to za malo przydalo by sie opisanie do kazdej linijki o co chodziXD POLSKA SCENA CZITOW WROCI DO SZCZYTOWEJ FORMYXD daje++

Odnośnik do komentarza

Pozycje 11,10 to jest hs nie szyja ;)

active = Czy aim właczony

autowall = Skany

detection = Wykrywanie

bullet.control = Controla Naboi

humanize.trigger = Mini trigger

smooth = im wiekszy, tym aim wolniej nacelowuje na hitboxa

fov.x = Wysokość gdzie ma celować prawo lub lewo

fov.y = Wysokość gdzie ma celować prawo lub lewo

hitbox.duck = gdzie ma celowac podczas kucania

hitbox.stand = gdzie ma celowac podczas statnia

hitbox.duck.height.correction = Controll recoil podczas kucania

hitbox.stand.height.correction = Controll recoil podczas stania

norecoil.mode = Norecoil

norecoil.inaimbot = Przy strzelaniu full auto

norecoil.value = wartość no recoila

Odnośnik do komentarza

Pozycje 11,10 to jest hs nie szyja ;)

active = Czy aim właczony

autowall = Skany

detection = Wykrywanie

bullet.control = Controla Naboi

humanize.trigger = Mini trigger

smooth = im wiekszy, tym aim wolniej nacelowuje na hitboxa

fov.x = Wysokość gdzie ma celować prawo lub lewo

fov.y = Wysokość gdzie ma celować prawo lub lewo

hitbox.duck = gdzie ma celowac podczas kucania

hitbox.stand = gdzie ma celowac podczas statnia

hitbox.duck.height.correction = Controll recoil podczas kucania

hitbox.stand.height.correction = Controll recoil podczas stania

norecoil.mode = Norecoil

norecoil.inaimbot = Przy strzelaniu full auto

norecoil.value = wartość no recoila

Widać jak się znacie...

 

 

hitbox.duck.height.correction =

hitbox.stand.height.correction =

 

To jest korekcja wysokości hitboxa jeżeli ktoś kuca lub staje

 

fov.x =

fov.y =

 

Jest to obszar w którym musi znajdować się hitbox lub aimspot żeby aimbot zaczą pracować

 

autowall = 

 

Wyłącza VC

 

Wiele opcji jeszcze źle rozumiecie ale to już wam zostawie

Odnośnik do komentarza

 

weapon.deagle.active = - to ze aimbot jest aktywny na tej broni

weapon.deagle.autowall = to ze aimbot dziala przez sciany
weapon.deagle.detection = czas mierzenia aimbota (aimtime)
weapon.deagle.bullet.control = kontrola pocisków po strzale
weapon.deagle.humanize.trigger = (triggerbot, nie dziala)

weapon.deagle.smooth = szybkość najeżdzania na głowę (więcej - mniejsza szybkość)

weapon.deagle.fov.x = 70,70,70 - odleglosc od hitboxa w osi x
weapon.deagle.fov.y = 70,70,70 odleglosc od hitboxa w osi y

 

weapon.deagle.hitbox.duck = hitboxy w które trafia aim kiedy kucasz (11- głowa)

weapon.deagle.hitbox.stand = hitboxy w które trafia aim kiedy stoisz (11- głowa)

weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = poprawa wysokości aima kiedy kucasz

weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = poprawa wysokości aima kiedy stoisz
weapon.deagle.norecoil.mode = 1 - norecoil (wlaczony caly czas w tej broni)
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 1 (no recoil wlączony tylko przy strzelaniu w model (nie dziala)
weapon.deagle.norecoil.value = moc norecoila 

 

chwila szukania na forum

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności