patent
-
Postów
19 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez patent
-
-
Tak to już jest, 1.6 juz sie nikt nie intere ;c
0 -
Czekamy na legit zatem
0 -
Witam, chce aby moje legit sety w Vermilion zostały "podkręcone" w pistoletówce ale żeby nadal pozostały legit. Jak najbardziej się da. Dziękuję z góry w kodzie wstawiam tylko pistolety.
[glock] aim_Active=1 aim_Smooth=85 aim_Fov=8 aim_FovType=0 aim_FovDist=500 aim_Mode=2 aim_Aimspot=11 aim_ShotDelay=33 aim_Prediction=20 aim_Distance=0 aim_TriggerFov=53 aim_TriggerHeadOnly=1 [deagle] aim_Active=1 aim_Smooth=26 aim_Fov=12 aim_FovType=2 aim_FovDist=160 aim_Mode=2 aim_Aimspot=11 aim_ShotDelay=6 aim_Prediction=70 aim_Distance=0 aim_TriggerFov=45 aim_TriggerHeadOnly=0 [elite] aim_Active=1 aim_Smooth=78 aim_Fov=11 aim_FovType=0 aim_FovDist=0 aim_Mode=2 aim_Aimspot=10 aim_ShotDelay=60 aim_Prediction=20 aim_Distance=0 aim_TriggerFov=54 aim_TriggerHeadOnly=1 [fiveseven] aim_Active=1 aim_Smooth=52 aim_Fov=8 aim_FovType=0 aim_FovDist=500 aim_Mode=2 aim_Aimspot=11 aim_Time=240 aim_ShotDelay=15 aim_Prediction=0 aim_Distance=0 aim_TriggerFov=53 aim_TriggerHeadOnly=1 [p228] aim_Active=1 aim_Smooth=85 aim_Fov=8 aim_FovType=2 aim_FovDist=500 aim_Mode=2 aim_Aimspot=11 aim_ShotDelay=33 aim_Prediction=20 aim_Distance=0 aim_TriggerFov=53 aim_TriggerHeadOnly=1
0 -
Szkoda, ze ów czit nie działa na windowsie 10 ;C
0 -
Skąd wy tą wersję pobraliście xD
0 -
22 godziny temu, mateusz887 napisał:
A no tylko trigger w awce dałem na onlyheadshot=0 czy jak tam sie to nazywa, bo po pierwsze jest to wygodniejsze i po drugie mniej przypałowe, no bo same hsy centymetr od tekstury to sebusie by piały jak to się teraz mawia ;D i admini ugułem by baniki dawali, no a nie daj borze demko jak rozpisze to możemy już nie pograć na serwerze borzym i całe te... ESP to mam tam drawaimspot na 1 i draw trigger na 1 czy jakoś tak, z miskuf to wiadomo antyss bo eSBeki atakujo takich borzych graczy i jak ktoś jest hardkorem to może mleko (flash) tam wyregulować tak żeby te 0,5 sekundy było przewagi czy coś. To tyle ugułem, dziękuje za uwage, siemanko 😉
W sumie ss jeszcze nie miałem ugułem i sam nie wiem czy moje ss by były spalone ale legenda mówi, że zależnie od wersji vermiljona ten napis na ss widać lub nie. Twórca takiego ważnego szczegółu nie dopracował żeby tego widać nie było ehh ;D
EDIT (WAŻNE INFO)
Z tym vermiljonem jest tak, że nie ma wersji jak w leisach 09 itd tylko ma jakby nową edycję pod nazwą universal hook i właśnie w niej nie ma znaków wodnych pod radarem itp do tego jakieś poprawki, czita można pobrać po rusku ale chodzi tylko o wypakowanie plików z folderu (...)Half-Life do folderu z csem i z folderu drugiego, byle gdzie ale napisane że ma być na patrycji C 😉 no i myślę, że jak usunie się wszystko z pliku konfiguracyjnego i wklei sety Adiego (no i wiadomo poprawić po swojemu jak wyżej pisałem) to nic się nie stanie, zaraz bd testował czy wgl zadziała także dam edita jak nie, jeśli tak będzie to znaczy, że trzeba będzie się męczyć z ręcznym ustawianiem zer, jedynek itd pod oryginalne linijki czita.
AHA i nie wiem też czy jest VAC UD (niewykrywalny) także uwaga tam polecam odpalać na jakimś innym koncie póki co... tzn. ja sprawdze i dam znać czy wgl same serwery wykrywają czita bo to jest oryginalnie z auto injectorem i wiadomo jak to czasem bywa, dlatego też warto zwyczajnie injectować plik jak do tej pory i wywalić te 1337-emkowe pliki z csa, tzn wstrzykujemy Uni_1337.dll, jeśli przez samo injectowanie tego pliku czit nie będzie działał to znaczy że musi być z auto injectorem i chyba nic się na to nie poradzi jak żaden specjalista się tym nie zajmie, bo tam jest też plik .mix i może on być ściśle powiązany z tym drugim konfiguracyjnym, przez co właśnie czit może nie działać.
EDIT (KOLEJNE WAŻNE INFO)
No jest tak jak myślałem, na kilka sposobów naprzemiennie próbowałem zrobić tak, żeby sety się ładowały ale ni c***a 😕 i wygląda na to, że trzeba będzie się namęczyć przy wpisywaniu zer, jedynek i innych parametrów z setów Adiego pod oryginalne linijki ehh...
+ nie mam jeszcze VACa heh, odpalałem tylko na botach żeby sprawdzić czy czit się załadował dobrze, no i się załadował ale bez setów jak wspomniałem wyżej.
EDIT 3 18:50
Znajcie łaske pana, wrzucam wam gotowe sety, kopiowałem cyferki całą godzine 😰
// Universe hook // Original version was coded by _or_75 & poiuytrew // Hack Editor: 13399 // Credits: //- AntiValve //- PRONAX //- malanris //- Ve4niySooN //- b15q95 //- Others who helped //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// //- Ńďčńîę çŕěĺí, ÷ňîáű ďđčěĺíčňü ńâîč íŕńňđîéęč îň Vermillion (ctrl+h, ń ó÷ĺňîě đĺăčńňđŕ, ďîńëĺäîâŕňĺëüíîńňü ÍĹ ÍŔĐÓŘŔŇÜ!!!) //- ×ŇÎ - ×ĹĚ // aim_ - bot. // Aim - Bot // Shot - Fire // _ - . // [Botbot] - [Unibot] [Botbot] bot.Deathmatch=0 bot.Botthrough=1 bot.Silent=0 bot.Type=0 [Triggerbot] trigger.Enable=1 trigger.Deathmatch=0 trigger.Botthrough=0 trigger.DistanceMin=0 trigger.DistanceMax=4444 trigger.Key=F9 trigger.KeyMode=2 trigger.OnlyZoom=1 [Esp] esp.Style=1 esp.Size=7 esp.Visible=0 esp.Name=0 esp.Weapon=0 esp.Sound=0 esp.SoundType=0 esp.Barrel=0 esp.WorldWeapons=0 esp.WorldSprite=0 esp.DrawFont=0 esp.DrawBotspot=0 esp.DrawFov=0 esp.DrawTrigger=0 [Knifebot] knf.Active=0 knf.Bot=0 knf.BotFov=90 knf.Team=0 knf.Attack=0 knf.DistAttack=0 knf.DistAttack2=0 [Misc] misc.Bhop=1 misc.Punch=0 misc.Lambert=0 misc.FastZoom=1 misc.AntiScreen=1 misc.FastRun=0 misc.RemoveFlash=0 misc.FlashMessage=0 [usp] bot.Active=1 bot.Smooth=30 bot.Fov=10 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=9 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=46 bot.TriggerHeadOnly=1 [glock] bot.Active=1 bot.Smooth=56 bot.Fov=8 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=33 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=50 bot.TriggerHeadOnly=1 [deagle] bot.Active=1 bot.Smooth=26 bot.Fov=12 bot.FovType=0 bot.FovDist=1070 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=45 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=32 bot.TriggerHeadOnly=1 [p228] bot.Active=1 bot.Smooth=93 bot.Fov=10 bot.FovType=2 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=33 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=45 bot.TriggerHeadOnly=1 [elite] bot.Active=1 bot.Smooth=93 bot.Fov=10 bot.FovType=2 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=33 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=50 bot.TriggerHeadOnly=1 [fiveseven] bot.Active=1 bot.Smooth=33 bot.Fov=8 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=1 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=9 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=46 bot.TriggerHeadOnly=1 [ak47] bot.Active=1 bot.Smooth=45 bot.Fov=9 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=2 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=470 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=143 bot.BulletOneFov=23 bot.BulletTwoDistance=1370 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=111 bot.BulletTwoFov=11 [m4a1] bot.Active=1 bot.Smooth=45 bot.Fov=10 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=10 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=143 bot.BulletOneFov=21 bot.BulletTwoDistance=1600 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=112 bot.BulletTwoFov=10 [famas] bot.Active=1 bot.Smooth=45 bot.Fov=8 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=1 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=900 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=10 bot.BulletOneSmooth=167 bot.BulletOneFov=20 bot.BulletTwoDistance=1520 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=93 bot.BulletTwoFov=9 [galil] bot.Active=1 bot.Smooth=45 bot.Fov=9 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=2 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=10 bot.BulletOneSmooth=174 bot.BulletOneFov=23 bot.BulletTwoDistance=1270 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=140 bot.BulletTwoFov=14 [aug] bot.Active=1 bot.Smooth=133 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=2 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=174 bot.BulletOneFov=23 bot.BulletTwoDistance=1270 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=140 bot.BulletTwoFov=14 [sg552] bot.Active=1 bot.Smooth=133 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=2 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=173 bot.BulletOneFov=23 bot.BulletTwoDistance=1270 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=10 bot.BulletTwoSmooth=147 bot.BulletTwoFov=14 [m3] bot.Active=1 bot.Smooth=80 bot.Fov=21 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=47 bot.TriggerHeadOnly=0 [xm1014] bot.Active=1 bot.Smooth=133 bot.Fov=13 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=20 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=49 bot.TriggerHeadOnly=1 [sg550] bot.Active=1 bot.Smooth=97 bot.Fov=21 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=44 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=55 bot.TriggerHeadOnly=1 [awp] bot.Active=1 bot.Smooth=24 bot.Fov=9 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=45 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=39 bot.TriggerHeadOnly=0 [scout] bot.Active=1 bot.Smooth=94 bot.Fov=17 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=1 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=67 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=38 bot.TriggerHeadOnly=1 [g3sg1] bot.Active=1 bot.Smooth=105 bot.Fov=21 bot.FovType=1 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=60 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=40 bot.TriggerHeadOnly=1 [m249] bot.Active=1 bot.Smooth=122 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=2 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=666 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=10 bot.BulletOneSmooth=177 bot.BulletOneFov=23 bot.BulletTwoDistance=1270 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=11 bot.BulletTwoSmooth=123 bot.BulletTwoFov=13 [mp5] bot.Active=1 bot.Smooth=113 bot.Fov=8 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=3 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=2 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=173 bot.BulletOneFov=37 bot.BulletTwoDistance=1440 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=10 bot.BulletTwoSmooth=147 bot.BulletTwoFov=27 [p90] bot.Active=1 bot.Smooth=124 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=1 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=3 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=10 bot.BulletOneSmooth=175 bot.BulletOneFov=37 bot.BulletTwoDistance=1440 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=9 bot.BulletTwoSmooth=152 bot.BulletTwoFov=27 [mac10] bot.Active=1 bot.Smooth=113 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=6 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=600 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=8 bot.BulletOneSmooth=172 bot.BulletOneFov=30 bot.BulletTwoDistance=1440 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=8 bot.BulletTwoSmooth=167 bot.BulletTwoFov=13 [tmp] bot.Active=1 bot.Smooth=113 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=6 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=1 bot.BulletOneDistance=600 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=8 bot.BulletOneSmooth=172 bot.BulletOneFov=30 bot.BulletTwoDistance=1440 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=8 bot.BulletTwoSmooth=167 bot.BulletTwoFov=13 [ump45] bot.Active=1 bot.Smooth=113 bot.Fov=7 bot.FovType=0 bot.FovDist=500 bot.Mode=2 bot.Botspot=11 bot.FireDelay=3 bot.KillDelay=70 bot.Prediction=0 bot.Distance=0 bot.TriggerFov=41 bot.TriggerHeadOnly=1 bot.BulletControl=2 bot.BulletOneDistance=550 bot.BulletOneClampType=1 bot.BulletOneBotSpot=11 bot.BulletOneSmooth=173 bot.BulletOneFov=37 bot.BulletTwoDistance=1440 bot.BulletTwoClampType=1 bot.BulletTwoBotSpot=10 bot.BulletTwoSmooth=147 bot.BulletTwoFov=27 [Key] key.ToggleMenu=INS key.TogglePanic=DEL key.NavEnter=ENTER key.NavLeave=BACKSPACE key.NavUp=UPARROW key.NavDown=DOWNARROW key.NavLeft=LEFTARROW key.NavRight=RIGHTARROW
PS jeszcze nie testowane, teraz bd sprawdzał czy to działa (w teorii powinno), trzymać kciuki.
EDIT 19:06 wszedłem na boty, działa jak należy, godzina z życia nie poszła się ... ;D możecie teraz śmiało udawać, że macie skyla, miłej gierki życzę !
Coś Ty wysłał za sety ?
Edit: Może jakiej wersji tego cheata używasz ?
0 -
W dniu 22.04.2019 o 00:29, mateusz887 napisał:
PODSUMOWANKO (ocena wg. mnie) SETÓW Adiego 2k19
Dobra Adi tradycyjnie jak napisał tak zrobił, goodjob, ale w np. diglu odczuwalne jest to przeciągnięcie, zmniejszyłem fov do 7 w niektórych broniach, oneshotbullet i twoshotbullet fov na 7 i już na pewno przy rozpisce demka nikt nie udowodni aima, (no chyba, że jest się ekhm... i samemu się wpuści w maliny jakimś sposobem przy rozmowach w temacie o ub), do tego polecam także triggera na ciało bo onlyhs trochę przypałowy i nie w każdej sytuacji można powiedzieć, że ma się tego skyla (zwłaszcza jak przycelowywujesz milimetr od tekstury... facepalm).
Ugułem całe te (jak to się teraz mawia) sety są kozak (jak każde legitne od adiego), lekki lifting jak chociażby wspomniana poprawa parametrów fov i poprawki w triggerze a ze szczyptą skyla będziemy górować w statystykach na serwerze.
Dziękuję za uwagę ;D pozdro dla tych co sie dają spalić!
EDIT dobra jednak jest lepiej niż myślałem, nawet nie trzeba zmieniać fovów na mniejsze bo na demku i tak nie widać żadnych drgań ani przeciągnięć na opponenta, jak dla mnie sety kozak, a ja cały czas grałem bez sprawdzenia demka i dla pewności sobie fov zmieniłem do broni na 7 (facepalm). Na oryginalnych setach jeszcze +10 do stat dodatkowo bo są świetnie skalibrowane a trigger szkoda słów... (bardzo dobrze działa, także bez żadnych drgań itd.)
Ugułem całe te sety na demeczkach borzyh można opisać jednym słowem: CLAR.
To ostatecznie jakie poprawki wprowadziłęś, zarzuć mi tymi setami 😜
Osobiście mam taki problem, że uderzając w głowę przeciwnika zadaję mu dmg za 23, nie wiem od czego to zależy ale jest to uciążliwe i zdarza się dosyć czesto
0 -
Dobre będzie siadać ?
0
Vermilion sety
w Konfiguracja cheatów - Pytania / poszukuje
Opublikowano
Czyli nikt nie pomoże ? ;/