Skocz do zawartości

patent

  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez patent

  1. Witam, chce aby moje legit sety w Vermilion zostały "podkręcone" w pistoletówce ale żeby nadal pozostały legit. Jak najbardziej się da. Dziękuję z góry w kodzie wstawiam tylko pistolety.

    [glock]
    aim_Active=1
    aim_Smooth=85
    aim_Fov=8
    aim_FovType=0
    aim_FovDist=500
    aim_Mode=2
    aim_Aimspot=11
    aim_ShotDelay=33
    aim_Prediction=20
    aim_Distance=0
    aim_TriggerFov=53
    aim_TriggerHeadOnly=1
    
    [deagle]
    aim_Active=1
    aim_Smooth=26
    aim_Fov=12
    aim_FovType=2
    aim_FovDist=160
    aim_Mode=2
    aim_Aimspot=11
    aim_ShotDelay=6
    aim_Prediction=70
    aim_Distance=0
    aim_TriggerFov=45
    aim_TriggerHeadOnly=0
    
    [elite]
    aim_Active=1
    aim_Smooth=78
    aim_Fov=11
    aim_FovType=0
    aim_FovDist=0
    aim_Mode=2
    aim_Aimspot=10
    aim_ShotDelay=60
    aim_Prediction=20
    aim_Distance=0
    aim_TriggerFov=54
    aim_TriggerHeadOnly=1
    
    [fiveseven]
    aim_Active=1
    aim_Smooth=52
    aim_Fov=8
    aim_FovType=0
    aim_FovDist=500
    aim_Mode=2
    aim_Aimspot=11
    aim_Time=240
    aim_ShotDelay=15
    aim_Prediction=0
    aim_Distance=0
    aim_TriggerFov=53
    aim_TriggerHeadOnly=1
    
    [p228]
    aim_Active=1
    aim_Smooth=85
    aim_Fov=8
    aim_FovType=2
    aim_FovDist=500
    aim_Mode=2
    aim_Aimspot=11
    aim_ShotDelay=33
    aim_Prediction=20
    aim_Distance=0
    aim_TriggerFov=53
    aim_TriggerHeadOnly=1

     

  2. 22 godziny temu, mateusz887 napisał:

    A no tylko trigger w awce dałem na onlyheadshot=0 czy jak tam sie to nazywa, bo po pierwsze jest to wygodniejsze i po drugie mniej przypałowe, no bo same hsy centymetr od tekstury to sebusie by piały  jak to się teraz mawia ;D i admini ugułem by baniki dawali, no a nie daj borze demko jak rozpisze to możemy już nie pograć na serwerze borzym i całe te... ESP to mam tam drawaimspot na 1 i draw trigger na 1 czy jakoś tak, z miskuf to wiadomo antyss bo eSBeki atakujo takich borzych graczy i jak ktoś jest hardkorem  to może mleko (flash) tam wyregulować tak żeby te 0,5 sekundy było przewagi czy coś. To tyle ugułem, dziękuje za uwage, siemanko 😉 

     

    W sumie ss jeszcze nie miałem ugułem i sam nie wiem czy moje ss by były spalone ale legenda mówi, że zależnie od wersji vermiljona ten napis na ss widać lub nie. Twórca takiego ważnego szczegółu nie dopracował żeby tego widać nie było ehh ;D 

     

    EDIT (WAŻNE INFO) 

     

    Z tym vermiljonem jest tak, że nie ma wersji jak w leisach 09 itd tylko ma jakby nową edycję pod nazwą universal hook i właśnie w niej nie ma znaków wodnych pod radarem itp do tego jakieś poprawki, czita można pobrać po rusku ale chodzi tylko o wypakowanie plików z folderu (...)Half-Life do folderu z csem i z folderu drugiego, byle gdzie ale napisane że ma być na patrycji C 😉 no i myślę, że jak usunie się wszystko z pliku konfiguracyjnego i wklei sety Adiego (no i wiadomo poprawić po swojemu jak wyżej pisałem) to nic się nie stanie, zaraz bd testował czy wgl zadziała także dam edita jak nie, jeśli tak będzie to znaczy, że trzeba będzie się męczyć z ręcznym ustawianiem zer, jedynek itd pod oryginalne linijki czita. 

     

    AHA i nie wiem też czy jest VAC UD (niewykrywalny) także uwaga tam polecam odpalać na jakimś innym koncie póki co... tzn. ja sprawdze i dam znać czy wgl same serwery wykrywają czita bo to jest oryginalnie z auto injectorem i wiadomo jak to czasem bywa, dlatego też warto zwyczajnie injectować plik jak do tej pory i wywalić te 1337-emkowe pliki z csa, tzn wstrzykujemy Uni_1337.dll, jeśli przez samo injectowanie tego pliku czit nie będzie działał to znaczy że musi być z auto injectorem i chyba nic się na to nie poradzi jak żaden specjalista się tym nie zajmie, bo tam jest też plik .mix i może on być ściśle powiązany z tym drugim konfiguracyjnym, przez co właśnie czit może nie działać. 

     

    EDIT (KOLEJNE WAŻNE INFO)

     

    No jest tak jak myślałem, na kilka sposobów naprzemiennie próbowałem zrobić tak, żeby sety się ładowały ale ni c***a 😕 i wygląda na to, że trzeba będzie się namęczyć przy wpisywaniu zer, jedynek i innych parametrów z setów Adiego pod oryginalne linijki ehh... 

     

    + nie mam jeszcze VACa heh, odpalałem tylko na botach żeby sprawdzić czy czit się załadował dobrze, no i się załadował ale bez setów jak wspomniałem wyżej.

     

    EDIT 3 18:50 

     

    Znajcie łaske pana, wrzucam wam gotowe sety, kopiowałem cyferki całą godzine 😰 

    
    // Universe hook 
    // Original version was coded by _or_75 & poiuytrew
    // Hack Editor:  13399
    
    
    // Credits: 
    //- AntiValve 
    //- PRONAX 
    //- malanris 
    //- Ve4niySooN 
    //- b15q95 
    //- Others who helped 
    
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    
    //- Ńďčńîę çŕěĺí, ÷ňîáű ďđčěĺíčňü ńâîč íŕńňđîéęč îň Vermillion (ctrl+h, ń ó÷ĺňîě đĺăčńňđŕ, ďîńëĺäîâŕňĺëüíîńňü ÍĹ ÍŔĐÓŘŔŇÜ!!!)
    
    //- ×ŇÎ  - ×ĹĚ
    //  aim_ - bot.
    
    //  Aim  - Bot
    
    //  Shot - Fire
    
    //  _    - .
    
    //  [Botbot] - [Unibot]
    
    
    [Botbot]
    bot.Deathmatch=0
    bot.Botthrough=1
    bot.Silent=0
    bot.Type=0
    
    
    
    
    
    [Triggerbot]
    trigger.Enable=1
    trigger.Deathmatch=0
    trigger.Botthrough=0
    trigger.DistanceMin=0
    trigger.DistanceMax=4444
    trigger.Key=F9
    trigger.KeyMode=2
    trigger.OnlyZoom=1
    
    
    
    
    [Esp]
    esp.Style=1
    esp.Size=7
    esp.Visible=0
    esp.Name=0
    esp.Weapon=0
    esp.Sound=0
    esp.SoundType=0
    esp.Barrel=0
    esp.WorldWeapons=0
    esp.WorldSprite=0
    esp.DrawFont=0
    esp.DrawBotspot=0
    esp.DrawFov=0
    esp.DrawTrigger=0
    
    
    
    
    [Knifebot]
    knf.Active=0
    knf.Bot=0
    knf.BotFov=90
    knf.Team=0
    knf.Attack=0
    knf.DistAttack=0
    knf.DistAttack2=0
    
    
    
    
    [Misc]
    misc.Bhop=1
    misc.Punch=0
    misc.Lambert=0
    misc.FastZoom=1
    misc.AntiScreen=1
    misc.FastRun=0
    misc.RemoveFlash=0
    misc.FlashMessage=0
    
    
    
    
    [usp]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=30
    bot.Fov=10
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=9
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=46
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [glock]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=56
    bot.Fov=8
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=33
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=50
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [deagle]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=26
    bot.Fov=12
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=1070
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=45
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=32
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [p228]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=93
    bot.Fov=10
    bot.FovType=2
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=33
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=45
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [elite]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=93
    bot.Fov=10
    bot.FovType=2
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=33
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=50
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [fiveseven]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=33
    bot.Fov=8
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=1
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=9
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=46
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    
    
    [ak47]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=45
    bot.Fov=9
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=2
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=470
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=143
    bot.BulletOneFov=23
    bot.BulletTwoDistance=1370
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=111
    bot.BulletTwoFov=11
    
    
    [m4a1]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=45
    bot.Fov=10
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=10
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=143
    bot.BulletOneFov=21
    bot.BulletTwoDistance=1600
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=112
    bot.BulletTwoFov=10
    
    
    [famas]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=45
    bot.Fov=8
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=1
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=900
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=10
    bot.BulletOneSmooth=167
    bot.BulletOneFov=20
    bot.BulletTwoDistance=1520
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=93
    bot.BulletTwoFov=9
    
    
    [galil]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=45
    bot.Fov=9
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=2
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=10
    bot.BulletOneSmooth=174
    bot.BulletOneFov=23
    bot.BulletTwoDistance=1270
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=140
    bot.BulletTwoFov=14
    
    
    [aug]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=133
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=2
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=174
    bot.BulletOneFov=23
    bot.BulletTwoDistance=1270
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=140
    bot.BulletTwoFov=14
    
    
    [sg552]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=133
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=2
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=173
    bot.BulletOneFov=23
    bot.BulletTwoDistance=1270
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=10
    bot.BulletTwoSmooth=147
    bot.BulletTwoFov=14
    
    
    
    [m3]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=80
    bot.Fov=21
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=47
    bot.TriggerHeadOnly=0
    
    
    [xm1014]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=133
    bot.Fov=13
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=20
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=49
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    
    
    
    [sg550]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=97
    bot.Fov=21
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=44
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=55
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    [awp]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=24
    bot.Fov=9
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=45
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=39
    bot.TriggerHeadOnly=0
    
    
    [scout]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=94
    bot.Fov=17
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=1
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=67
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=38
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    
    
    [g3sg1]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=105
    bot.Fov=21
    bot.FovType=1
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=60
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=40
    bot.TriggerHeadOnly=1
    
    
    
    
    [m249]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=122
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=2
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=666
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=10
    bot.BulletOneSmooth=177
    bot.BulletOneFov=23
    bot.BulletTwoDistance=1270
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=11
    bot.BulletTwoSmooth=123
    bot.BulletTwoFov=13
    
    
    
    
    [mp5]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=113
    bot.Fov=8
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=3
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=2
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=173
    bot.BulletOneFov=37
    bot.BulletTwoDistance=1440
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=10
    bot.BulletTwoSmooth=147
    bot.BulletTwoFov=27
    
    
    
    
    
    
    [p90]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=124
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=1
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=3
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=10
    bot.BulletOneSmooth=175
    bot.BulletOneFov=37
    bot.BulletTwoDistance=1440
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=9
    bot.BulletTwoSmooth=152
    bot.BulletTwoFov=27
    
    
    
    
    [mac10]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=113
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=6
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=600
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=8
    bot.BulletOneSmooth=172
    bot.BulletOneFov=30
    bot.BulletTwoDistance=1440
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=8
    bot.BulletTwoSmooth=167
    bot.BulletTwoFov=13
    
    
    
    
    [tmp]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=113
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=6
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=1
    bot.BulletOneDistance=600
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=8
    bot.BulletOneSmooth=172
    bot.BulletOneFov=30
    bot.BulletTwoDistance=1440
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=8
    bot.BulletTwoSmooth=167
    bot.BulletTwoFov=13
    
    
    
    
    [ump45]
    bot.Active=1
    bot.Smooth=113
    bot.Fov=7
    bot.FovType=0
    bot.FovDist=500
    bot.Mode=2
    bot.Botspot=11
    bot.FireDelay=3
    bot.KillDelay=70
    bot.Prediction=0
    bot.Distance=0
    bot.TriggerFov=41
    bot.TriggerHeadOnly=1
    bot.BulletControl=2
    bot.BulletOneDistance=550
    bot.BulletOneClampType=1
    bot.BulletOneBotSpot=11
    bot.BulletOneSmooth=173
    bot.BulletOneFov=37
    bot.BulletTwoDistance=1440
    bot.BulletTwoClampType=1
    bot.BulletTwoBotSpot=10
    bot.BulletTwoSmooth=147
    bot.BulletTwoFov=27
    
    
    
    
    
    [Key]
    key.ToggleMenu=INS
    key.TogglePanic=DEL
    key.NavEnter=ENTER
    key.NavLeave=BACKSPACE
    key.NavUp=UPARROW
    key.NavDown=DOWNARROW
    key.NavLeft=LEFTARROW
    key.NavRight=RIGHTARROW
    
    

    PS jeszcze nie testowane, teraz bd sprawdzał czy to działa (w teorii powinno), trzymać kciuki.

     

    EDIT 19:06 wszedłem na boty, działa jak należy, godzina z życia nie poszła się ... ;D możecie teraz śmiało udawać, że macie skyla, miłej gierki życzę !

    Coś Ty wysłał za sety ?

    Edit: Może jakiej wersji tego cheata używasz ? 

  3. W dniu 22.04.2019 o 00:29, mateusz887 napisał:

    PODSUMOWANKO (ocena wg. mnie) SETÓW Adiego 2k19

     

    Dobra Adi tradycyjnie jak napisał tak zrobił, goodjob, ale w np. diglu odczuwalne jest to przeciągnięcie, zmniejszyłem fov do 7 w niektórych broniach, oneshotbullet i twoshotbullet fov na 7 i już na pewno przy rozpisce demka nikt nie udowodni aima, (no chyba, że jest się ekhm... i samemu się wpuści w maliny jakimś sposobem przy rozmowach w temacie o ub), do tego polecam także triggera na ciało bo onlyhs trochę przypałowy i nie w każdej sytuacji  można powiedzieć, że ma się tego skyla (zwłaszcza jak przycelowywujesz milimetr od tekstury... facepalm).

     

    Ugułem całe te (jak to się teraz mawia) sety są kozak (jak każde legitne od adiego), lekki lifting jak chociażby wspomniana poprawa parametrów fov i poprawki w triggerze a ze szczyptą skyla będziemy górować w statystykach na serwerze. 

     

    Dziękuję za uwagę ;D pozdro dla tych co sie dają spalić!

     

    EDIT dobra jednak jest lepiej niż myślałem, nawet nie trzeba zmieniać fovów na mniejsze bo na demku i tak nie widać żadnych drgań ani przeciągnięć na opponenta, jak dla mnie sety kozak, a ja cały czas grałem bez sprawdzenia demka i dla pewności sobie fov zmieniłem do broni na 7 (facepalm). Na oryginalnych setach jeszcze +10 do stat dodatkowo bo są świetnie skalibrowane a trigger szkoda słów... (bardzo dobrze działa, także bez żadnych drgań itd.) 

     

    Ugułem całe te sety na demeczkach borzyh można opisać jednym słowem: CLAR.

     

    To ostatecznie jakie poprawki wprowadziłęś, zarzuć mi tymi setami 😜 

    Osobiście mam taki problem, że uderzając w głowę przeciwnika zadaję mu dmg za 23, nie wiem od czego to zależy ale jest to uciążliwe i zdarza się dosyć czesto

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności