Skocz do zawartości
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS:GO lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak po update cs go zamieniłem 
Z tego > studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod) 

Na to > studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
{
typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);

I crashuje po 2/3 min po załadowaniu mapy

Ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza

Więc tak, sprawdź wszystko krok po kroku.

studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
{
typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);

Następnie:

void GetModelMaterials(const model_t *model, int count, IMaterial** ppMaterial)
{
typedef void *(__thiscall* oGetModelMaterials)(PVOID, const model_t*, int, IMaterial**);
call_vfunc<oGetModelMaterials>(this, 19)(this, model, count, ppMaterial);
}

I na koniec sprawdź czy to się zgadza:

struct ModelRenderInfo_t
{
Vector origin;
Vector angles;
char pad[0x4]; // To musisz dodać
void *pRenderable; // To pewnie jest linijkę wyżej
const void *pModel; // I to pewnie też już jest dodane
const matrix3x4 *pModelToWorld;
const matrix3x4 *pLightingOffset;
const Vector *pLightingOrigin;
int flags;
int entity_index;
int skin;
int body;
int hitboxset;
unsigned short instance;

ModelRenderInfo_t()
{
pModelToWorld = NULL;
pLightingOffset = NULL;
pLightingOrigin = NULL;
}
};

Mam nadzieję że pomogłem :)

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, subersion36 napisał:

Więc tak, sprawdź wszystko krok po kroku.


studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
{
typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);

Następnie:


void GetModelMaterials(const model_t *model, int count, IMaterial** ppMaterial)
{
typedef void *(__thiscall* oGetModelMaterials)(PVOID, const model_t*, int, IMaterial**);
call_vfunc<oGetModelMaterials>(this, 19)(this, model, count, ppMaterial);
}

I na koniec sprawdź czy to się zgadza:


struct ModelRenderInfo_t
{
Vector origin;
Vector angles;
char pad[0x4]; // To musisz dodać
void *pRenderable; // To pewnie jest linijkę wyżej
const void *pModel; // I to pewnie też już jest dodane
const matrix3x4 *pModelToWorld;
const matrix3x4 *pLightingOffset;
const Vector *pLightingOrigin;
int flags;
int entity_index;
int skin;
int body;
int hitboxset;
unsigned short instance;

ModelRenderInfo_t()
{
pModelToWorld = NULL;
pLightingOffset = NULL;
pLightingOrigin = NULL;
}
};

Mam nadzieję że pomogłem :)

nadal crashuje ;p a debuger nic nie wskazuje a na starym copyware mg grać :/

EDIT : Teraz crashuje tylko po włączeniu rage 

Odnośnik do komentarza
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności