Skocz do zawartości

Podanie na admina MaSlankA


zlodziej93

Rekomendowane odpowiedzi

Nicki na których grałeś:---

Steam ID: STEAM_0:0:35851243

Nick Steam: luq7

Wiek: 17,5 (w maju 18 kończę i imprezka :D)

Staż CS: 4 lata

Kontakt: steam / gg

Znajomość regulaminu serwera: (tak/nie) tak

Akceptacja regulaminu admina: (tak/nie) tak

Ilość godzin przegranych na serwerze: GameTracker.com : Player Page for MaSlankA

Mutacja: (tak/nie) tak

Znajomość amxx: (tak/nie) tak

Składki: (tak/nie) nie

Krótko: dlaczego właśnie ciebie mamy wybrać?

Byłem adminem na wielu BB i umiem ogarnąć "dzieciarnię" A niestety sa takie momenty że nie ma admina na serwerze i gracze łamią regulamin, chcę pomóc w rozwoju serwera.

Dołączyć podpis: Akceptuję regulaminy oraz zasady panujące na serwerze BaseBulider. MaSlankA

Reklamy: Zobacz wątek - CSHACKED.PL

CSHACKED.PL - Elite-ZoNe.pl

CSHACKED.PL : Reklamy Waszych Serwerów

Sie Serwerw Cs 1.6 :: CSHACKED.PL

Cs-Nice :: Zobacz temat - CSHACKED.PL

 

Edit@

Widzę że parę osób napisało że jestem mało aktywny na forum ... i myślę że da sie to zmienić. ^^

 

Edit@@

mam do Myst!k oraz do karamby pytanie... czemu wypowiadacie się kilka razy w moim podaniu ? nie wystarczy raz ...

Myst!k napisał 12 marzec 2012, 07:35

Sory Ale na NIE.

potem jeszcze raz napisał 15 marzec 2012 18:01

Munqu ty też nie jesteś święty ... A co do podania to jak narazie to nie

teraz karamba

data : 12 marzec 2012, 14:36

Zbyt mało sensownych postów Jestem na NIE. a po 2 mało cie widze na serwerze. Przyłuż się to tego. a co do reszty to dobrze. Czytałeś regulamin co czeba miec zeby zlozyc podanie?

 

jak się poprawisz zmienie zdanie .xD

nie miną jeden dzień a juz nastepny post 12 marzec 2012, 17:24

maslanka bądz bardziej aktywny na forum i na BB.

kolejny post 14 marzec 2012, 15:56

Maslanka więcdej aktywności i zrób podanie jeszcze raz o admina. A te podanie do zamknięcia

odpowiedz dla karamby Na razie staram się być aktywny na forum a podanie niech pozostanie otwarte do momentu rozpatrzenia. :)

15 marzec 2012 18:46 kolejny post nic nie wnoszacy.

Cytat:

Napisał MegatrOn

Karramba przestań wkońcu nabijać te posty piszesz po kilka razy w 1 temacie Prosze o warna dla niego za spam

 

Po 2 dlaczego podanie ma byc zamknięte ? jeszcze się wiele osób nie wypowiedziało kolego nie jesteś moderatorem więc nie szalej.

 

@DOWN: Nie to do mistrzunia ty nie jesteś takim dzieckiem jak on

Czytac sie naucz. Napisałem mu zeby był wiecej aktywny na forum . A te podanie mogło byc by zamknięte. Niech odpowie Maslanka a nie ty. Ty tez moderatorem nie jestes. Wiec sie odczep..

 

edit@@@

Przepraszam że nie było mnie na serwerze 17,18.03 lecz miałem wyjazd, w tygodniu nadrobię ;D

Odnośnik do komentarza

Jestem na nie.

 

Ogólnie jesteś ogarnięty godzin masz dużo przegrane ale ostatnio bardzo rzadko cię widuję na serwerze pograj troche jeszcze bo myśle że nie wielu graczy może cię kojarzyć.

@Edit

Dlatego jestem na nie.

CsHacked

 

 

N.I.E. M.A. L.I.P.Y.!!!

Odnośnik do komentarza

Ja też na nie. Ogólnie jesteś ogarnięty i spoko, lecz jesteś mało aktywny na forum.

@Megatron

A myślisz, że z jakiego powodu straciliście ?

@Edit

Umiesz edytować post ? Czy tylko bezsensownie sobie nabijać ? Jak piszesz z polskimi znakami to pisz do końca, a nie urywasz w pewnym momencie. Mi i tak wisi co tam gadacie, bo wiem, że razem z Greenem i Nioviol'em obgadujecie mnie za plecami ;] Jak masz mi coś do powiedzenia to zrób to na PW lub na Steam, a nie robisz niepotrzebne spam na forum i dodatku w czyimś podaniu... ahh, sam zacząłeś ten spam...

Odnośnik do komentarza

Mistrzunio nie wiem czemu ale ciesze się że ciebie w naszym gronie już nie ma tyle mam do powiedzenia i skończmy temat bo zrezygnowales to nie zaczynaj znowu tematu

 

@EDIT: I kto to kur *** mówi sam dzieciaku zaczynasz znowu spamić na ten temat zamknij się już i idz wydoroślij, tyle mam do powiedzenia juz ci tu nawet nie odpisze bo to nie miejsce na takie sceny żegnam dobranoc.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności