Skocz do zawartości

Pomoc z naprawą Source Code Externala


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znalazłem source

coda z 2018 roku , zaktualizowałem offsety lecz mam problem z kompilacja ponieważ wyskakują 2 errory, prosiłbym o jakąś pomoc ze strony specjalistów

w 1 errorze błąd wyskakuje w "Vector3 aimAngles = aimAnglesTo(localPlayer, entity.getBonePosition(boneId));"

void Hacks::aimBot(float fov, int boneId)
  {
    BaseEntity localPlayer = client->getLocalPlayer();
    if (!localPlayer.isValidPlayer())
      return;

    BaseEntity target = findClosestEnemyToFOV(fov, boneId);

    if (!target.isValidPlayer())
      return;

    Vector3 aimAngles = aimAnglesTo(localPlayer, target.getBonePosition(boneId));
    if (aimAngles(0) != aimAngles(0) || aimAngles(1) != aimAngles(1) || aimAngles(2) != aimAngles(2))
      return;

    client->setViewAngles(aimAngles);
    //localPlayer.shoot();
  }

w 2 errorze "Vector3 aimAngles = aimAnglesTo(localPlayer, target.getBonePosition(boneId));"

Vector3 Hacks::angleDifferenceToEntity(BaseEntity& localPlayer, BaseEntity& entity, uint32_t boneId)
  {
    Vector3 viewAngles = client->getViewAngles();

    Vector3 aimAngles = aimAnglesTo(localPlayer, entity.getBonePosition(boneId));

    Vector3 dAngle(-1, -1, 0);

    if (aimAngles(0) != aimAngles(0) || aimAngles(1) != aimAngles(1))
      return dAngle;


    dAngle(0) = abs(aimAngles(0) - viewAngles(0));
    dAngle(1) = abs(aimAngles(1) - viewAngles(1));

    return dAngle;
  }
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności