Skocz do zawartości

Problem "Punkt Wejścia Musi Być Zdefiniowany"


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od paru godzin szukam jakiegoś działającego kogo glow esp do csgo żeby się poduczyć.

ale mam problem w Visual Studio "Punkt Wejścia Musi Być Zdefiniowany" 

Kod:

#pragma once

#include <Windows.h>
#include <TlHelp32.h>
#include <iostream>
 


using std::cout;

class Glow
{
public:
DWORD dll, pid, clientDll, localPlayer, glowArray;
HANDLE handle;
bool stop = false;
bool Run();
int classId(DWORD& add);
int gl();
static DWORD rungl();
};
 
extern Glow glow;
 
template<typename TYPE>
TYPE RPM(HANDLE proc, DWORD address, SIZE_T size) {
TYPE buffer = TYPE();
::ReadProcessMemory(proc, (LPCVOID)address, &buffer, size, 0);
return buffer;
}
 
template<typename TYPE>
BOOL WPM(HANDLE proc, DWORD address, TYPE dataToWrite) {
TYPE buffer = dataToWrite;
return ::WriteProcessMemory(proc, (LPVOID)address, &buffer, sizeof(buffer), 0);
}
 
struct Offset
{
DWORD dwLP, iTn,
bDorm, dwGl;
 
explicit Offset() :
dwLP(0xA9D44C), iTn(0xF0),
bDorm(0xE9), dwGl(0x4B5A7E4){}
};
 
struct glObject
{
DWORD pEntity;
float r;
float g;
float b;
float a;
uint8_t unk1[16];
bool m_bRenderWhenOccluded;
bool m_bRenderWhenUnoccluded;
bool m_bFullBloom;
uint8_t unk2[14];
};

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności