Skocz do zawartości

Przenikanie sprites i spraya


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wrzuciłem sobie do cfg config ESLa i teraz mam dziwny obraz tzn. to wygląda jakby sie na siebie nakładały 2 tekstury i zależy od kąta patrzenia one się jakby "ruszają" ale nie w lewo i prawo tylko naprzemiennie ze sobą. Może mi ktoś powiedzieć która komenda za to odpowiada?

 

cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
d_spriteskip 0
gl_max_size 1024
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0 
s_show 0
s_a3d 0
fastsprites 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
Odnośnik do komentarza

zmień rozdzielczość na 1024 ustaw Open GL i 32 bit i do nowego configa daj

 

 

// Moviemaking config by kzz & Raziel.
// Commands.
ati_npatch "1"                                    // ATI Truform: ON.
ati_subdiv "2"                                    // ATI Truform HQ: ON.
cl_bobcycle "0.8"                                 // Default cl_bobcycle.
cl_minmodels "0"                                  // All models: ON.
cl_pmanstats "0"                                  // Showing booleans: OFF.
cl_righthand "1"                                  // Right hand: ON.
cl_shadows "1"                                    // Player shadows: ON.
cl_showfps "0"                                    // Showing FPS: OFF.
cl_himodels "1"                                   // HQ models: ON.
cl_weather "3"                                    // Extended weather effects: ON.
crosshair "1"                                     // AWP crosshair: ON.
d_spriteskip "1"                                  // Extra sprites: ON.
developer "0"                                     // Developer mode: OFF.
fastsprites "0"                                   // HQ smoke: ON.
gl_clear "1"                                      // Clear textures: ON.
gl_dither "1"                                     // Smoothing: ON.
gl_fog "1"                                        // Fog: ON.
gl_lightholes "1"                                 // Highlighting holes: ON.
gl_max_size "2048"                                // Textures max size: 2048.
gl_overbright "0"                                 // Maximum brightness mode: ON.
gl_palette_tex "1"                                // Textures clearness: ON.
gl_picmip "0"                                     // Textures smoothing: OFF.
gl_playermip "0"                                  // Player models smoothing: OFF.
// gl_round_down "0"                              // Texture degrading: OFF. It can impair texture's quality because developers didn't drew hq textures which this command using.
gl_spriteblend "1"                                // Valid AWP crosshair: ON.
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"          // Trilinear filtering: ON.
gunsmoke                                          // Guns smoke effect: ON.
hisound "1"                                       // HQ sound: ON.
hud_centerid "0"                                  // Center ID: OFF.
hud_draw "1"                                      // HUD: ON.
max_shells "500"                                  // Shells: 500.
max_smokepuffs "500"                              // Smoke puffs: 500.
mp_decals "1000"                                  // Decals: 1000.
r_dynamic "1"                                     // Dynamic effects: ON.
r_mirroralpha "1"                                 // Reflective images: ON.
violence_ablood "1"                               // Blood on walls: ON.
violence_agibs "1"                                // Blood in air: ON.
violence_hblood "1"                               // Blood on walls (HS): ON.
violence_hgibs "1"                                // Blood in air (HS): ON.
voice_enable "0"                                  // Voice: OFF.

źródło: cscenter

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności