Skocz do zawartości

[Pytanie] Co to są offsety?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Czarny,

Rekomendowane odpowiedzi

No w Code::Blocks bo jedynie code blocks posiadam 

hah :v Widzę, że się nie dogadacie.

 

Code::Blocks = IDE (zintegrowane środowisko programistyczne)

 

Offsety = adresy pamięci z gry o pozycji danego pola.

 

Tutaj masz listę offsetów, po prostu pozmieniaj w tym "swoim" kodzie:

 

 

 

  1. DT_WeaponCSBase -> m_fAccuracyPenalty: _________ 0x000032B0

  2. DT_BaseAnimating -> m_nForceBone: ______________ 0x0000267C

DT_BaseCombatWeapon -> m_iState: _______________ 0x000031E8

DT_BaseCombatWeapon -> m_iClip1: _______________ 0x000031F4

DT_BaseCombatWeapon -> m_flNextPrimaryAttack: __ 0x000031C8

DT_BaseCombatWeapon -> m_bCanReload: ___________ 0x00003235

DT_BaseCombatWeapon -> m_iPrimaryAmmoType: _____ 0x000031EC

DT_BaseCombatWeapon -> m_iWeaponID: ____________ 0x000032D4

DT_WeaponCSBaseGun -> m_zoomLevel: _____________ 0x00003330

DT_BaseEntity -> m_bSpotted: ___________________ 0x00000939

DT_BaseEntity -> m_bSpottedByMask: _____________ 0x0000097C

DT_BaseEntity -> m_hOwnerEntity: _______________ 0x00000148

DT_BaseEntity -> m_vecOrigin: __________________ 0x00000134

DT_BaseEntity -> m_iTeamNum: ___________________ 0x000000F0

DT_CSPlayer -> m_flFlashMaxAlpha: ______________ 0x0000A2F4

DT_CSPlayer -> m_flFlashDuration: ______________ 0x0000A2F8

DT_CSPlayer -> m_iGlowIndex: ___________________ 0x0000A310

DT_CSPlayer -> m_angEyeAngles: _________________ 0x0000A9EC

DT_CSPlayer -> m_iAccount: _____________________ 0x0000A9DC

DT_CSPlayer -> m_ArmorValue: ___________________ 0x0000A9E8

DT_CSPlayer -> m_bGunGameImmunity: _____________ 0x000038A0

DT_CSPlayer -> m_iShotsFired: __________________ 0x0000A2B0

DT_CSPlayerResource -> CSPlayerResource: _______ 0x02EDC734

DT_CSPlayerResource -> m_iCompetitiveRanking: __ 0x00001A44

DT_CSPlayerResource -> m_iCompetitiveWins: _____ 0x00001B48

DT_CSPlayerResource -> m_iKills: _______________ 0x00000BE8

DT_CSPlayerResource -> m_iAssists: _____________ 0x00000CEC

DT_CSPlayerResource -> m_iDeaths: ______________ 0x00000DF0

DT_CSPlayerResource -> m_iPing: ________________ 0x00000AE4

DT_CSPlayerResource -> m_iScore: _______________ 0x00001940

DT_CSPlayerResource -> m_szClan: _______________ 0x00004120

DT_BasePlayer -> m_lifeState: __________________ 0x0000025B

DT_BasePlayer -> m_fFlags: _____________________ 0x00000100

DT_BasePlayer -> m_iHealth: ____________________ 0x000000FC

DT_BasePlayer -> m_hLastWeapon: ________________ 0x000032EC

DT_BasePlayer -> m_hMyWeapons: _________________ 0x00002DE8

DT_BasePlayer -> m_hActiveWeapon: ______________ 0x00002EE8

DT_BasePlayer -> m_Local: ______________________ 0x00002FA8

DT_BasePlayer -> m_vecViewOffset[0]: ___________ 0x00000104

DT_BasePlayer -> m_nTickBase: __________________ 0x00003410

DT_BasePlayer -> m_vecVelocity[0]: _____________ 0x00000110

DT_BasePlayer -> m_szLastPlaceName: ____________ 0x00003594

DT_Local -> m_vecPunch: ________________________ 0x00003018

DT_Local -> m_iCrossHairID: ____________________ 0x0000AA44

BaseEntity -> m_dwModel: _______________________ 0x0000006C

BaseEntity -> m_dwIndex: _______________________ 0x00000064

BaseEntity -> m_dwBoneMatrix: __________________ 0x00002698

BaseEntity -> m_bMoveType: _____________________ 0x00000258

BaseEntity -> m_bDormant: ______________________ 0x000000E9

ClientState -> m_dwClientState: ________________ 0x00610344

ClientState -> m_dwLocalPlayerIndex: ___________ 0x00000178

ClientState -> m_dwInGame: _____________________ 0x00000100

ClientState -> m_dwMaxPlayer: __________________ 0x00000308

ClientState -> m_dwMapDirectory: _______________ 0x00000180

ClientState -> m_dwMapname: ____________________ 0x00000284

ClientState -> m_dwPlayerInfo: _________________ 0x0000523C

ClientState -> m_dwViewAngles: _________________ 0x00004D0C

EngineRender -> m_dwViewMatrix: ________________ 0x00000000

EngineRender -> m_dwEnginePosition: ____________ 0x006BEB3C

RadarBase -> m_dwRadarBase: ____________________ 0x04ED346C

RadarBase -> m_dwRadarBasePointer: _____________ 0x00000050

LocalPlayer -> m_dwLocalPlayer: ________________ 0x00A834DC

EntityList -> m_dwEntityList: __________________ 0x04A9E714

WeaponTable -> m_dwWeaponTable: ________________ 0x04EE587C

WeaponTable -> m_dwWeaponTableIndex: ___________ 0x00003260

Extra -> m_dwInput: ____________________________ 0x04EE9180

Extra -> m_dwGlobalVars: _______________________ 0x00529198

Extra -> m_dwGlowObject: _______________________ 0x04FB457C

Extra -> m_dwForceJump: ________________________ 0x04F33AA8

Extra -> m_dwForceAttack: ______________________ 0x02EDE710

Extra -> m_dwSensitivity: ______________________ 0x00A88CE4

 

 

 

Odnośnik do komentarza
  • Rozwiązanie

nie chodziło mi o środowisko programistyczne, bo to kompletnie nie ma znaczenia

 

offsety z otwartych procesów możesz wyciągać za pomocą np. cheat engine czy ollydbg

 

do cs go zeby nie bawic sie w reczne ich szukanie sa juz gotowe dumpery jak np http://www.cshacked.pl/csgo-offset-dumper-v25-t74513/

Odnośnik do komentarza

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności