roberto4999
-
Postów
31 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez roberto4999
-
-
dalej czysto smialo grac
0 -
dzisiaj caly dzien napier***dalam na tym haxie i jest czysto więc smiało używać
Na mpgh ktoś pisał, że poleciał ban, także póki co wstrzymam się z używaniem.
Ktoś grał, potwierdza, czy jednak koleś dostał OW ?
podasz mi dokładnego linka z tego forum z tym haxem ?
0 -
za******e gralem juz 5 mixow i czysto xd tylko na samym wh
0 -
-
nic mi nie dochodzi ;// wgl teraz nie moge obstawiac wgl mi nie wyszukuje ekwipunku
0 -
potwierdza sie na e-mailu czy na stronce steam ?
0 -
JAk wyszukuje mi bota na csgolounge to pozniej trzeba potwierdzić wymiane ?
0 -
ogladalem milion razy
0 -
Wiem ale i tak nie moge obstawiać bo przez to mnie nie kieruje do wymiany czy czegoś tam gdy wyszukuje mi bota i wyskakuje ten blad
0 -
Witam, mam bardzo poważny problem myślę że pomożecie mi go rozwiązać otóż jestem zalogowany na http://csgolounge.com/
ale żeby postawiać na mecze trzeba na początku zmienić ten adres URL zmieniam i co ?? gdy wchodzę w ten link pisze
http://www.iv.pl/images/71681757970974471474.jpg
Co zrobić ??
przez to nie mogę obstawiać meczy ;/
0 -
-
Polecam w CH*J jego sety !!!!!!! jestem bardzo zadowolony i kumpel też. zapraszam do kupna !
0 -
Leis05 powiedz mi jaak się z tobą skontaktować bo ja w sprawie kupna setów
0 -
działa ? czyste ssy ?
0 -
jak to właczyc ?!! xd
0 -
-
-
set aim_Active 0
set aim_Deathmatch 0
set aim_Aimthrough 0
set aim_HideWpnEvent 0
set aim_Autoshoot 0
set aim_NoSpread 1
set aim_NoRecoil 0
set aim_Silent 1
set aim_Smooth 0
set aim_Smoothtype 1
set aim_Aimspot 11
set aim_Prediction 2
set aim_DrawAimspot 0
set aim_FOAtype 2
set aim_FOA 6
set aim_DrawFOA 0
set aim_MinDistance 0
set aim_DrawMinDistance 0
set aim_FOV 8
0 -
Adi a masz może jeszcze do m4 ? MOCNE
0 -
weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 1
weapon.ak47.detection = 0.15,0.08,0.05
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 3,2,3
weapon.ak47.fov.x = 40,30,35
weapon.ak47.fov.y = 40,30,35
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8
Te sety są nawet dobre ale powiem ci że szukam jeszcze lepszych
0 -
Witam,szukam mocnych dobrych niewykrywalnych setów do ak/m4 Dobre sety będą wynagrodzone +
0 -
EntityESP = 0 sprawdz
adi dalem tak jak ty pisałeś ale zostaly kwadraty to dalem FrameSkip = 1000 i znikło problem rozwiązany Dzięki.
0 -
WeaponESP ( jakos tak ) na 0 ustaw.
niestety dalej to samo nic nie znikło ale za chęci daje +
Daje cfg
// AgN-Soft v PREMIUM
//
[Main]
// Delay between loading (either *.asi/forced) and memsearch.
// Should now stay at 0, since it simply won't scan if there are uninitialized pointers.
Delay = 0
// For developers.
// Enabling this gives some extra console messages.
// "debug_*" commands will be also unlocked.
// UNDONE: somewhat obsolete. use RegCommands
Debug = 1
// Enables registration of console commands. (debug_*)
RegCommands = 1
// as of v2.02
// Enable/disable PanicKey.
PanicKey = 1
// Console command that will activate PanicKey.
// It can be assigned to a key: bind <key> <specified command (fpt_pkey)>
PanicKey_Command = fpt_pkey
// as of v2.07
// Determines whether the *.DLL should wait for all pointers to be initialized.
// Can sometimes affect the scanning speed.
WaitForInit = 1
// Interval between the checks.
WaitForInit_Threshold = 15
// The rate at which WindowInfo should be updated.
UpdateThreshold = 500
[ESP]
// Whether to enable ESP or not.
// Affects all types of ESP but BarrelESP and FarESP.
Active = 1
// "Initial" thickness of a box.
Thickness = 3
// Sets the step from which the thickness will decrease.
// It occurs roughly at (Distance div ESP_ThicknessStep) pixels, though it also depends on a trace.
// The thickness will never go lesser than 1.
ThicknessStep = 650
// Draws a colored dot (color depends on team)
// Consider using it only for debugging.
// It is called before any other ESP routines (excluding DrawVector).
DrawDot = 0
// ESP Mode.
// You should now use MODE_FPT_1, unless there are problems.
// Avaliable modes: MODE_FPT_2, MODE_FPT_1 and MODE_STATIc.
Mode = MODE_FPT_1
// DynESP X/Y box factors.
DOffsetX = 1
DOffsetY = 1.5
// StaticESP box size.
SOffsetX = 15
SOffsetY = 25
// "Initial" ESP Size.
// The bigger the resolution, the bigger the value.
// Presets:
// - 1440x900: 10000
// As of v2.07: Set this to "0" to let the *.DLL decide.
Size = 10000
// It is called "Chams", i think.
CheckVisibleParts = 0
// CVP Color.
VisColorR = 50
VisColorG = 255
VisColorB = 50
// ESP Box Type.
// Types: BOX_DEFAULT (square), BOX_EXTENDED (somewhat different "crosshair" square), BOX_CROSSHAIR (crosshair)
// BOX_CROSSHAIR is the fastest, and BOX_EXTENDED is the slowest, 4 times slower than BOX_CROSSHAIR.
BoxType = BOX_EXTENDED
// NameESP.
NameESP = 0
// WeaponESP.
WeaponESP = 0
// Sets the distance between the box and the name.
// Only for NameESP/WeaponESP.
NameOffset = 16
// "Length" of the crosshair (if BoxType = BOX_EXTENDED)
ExtLength = 4.5
// FarESP.
// WARNING: It won't work on some builds.
// Don't know what is causing this.
// If this didn't worked for you, contact me @ ICQ 289012
// NOTE: Probably fixed in v2.05/v2.06.
// NOTE: Fixed as of v2.07. Tested on Non-Steam 26p, Non-Steam 35p, p48 Non-Steam (Emulator) and Steam.
FarESP = 0
// FarESP square hold time.
// 328 is the delay between steps on a flat ground.
FarESPHoldTime = 328
// Whether to interpolate the ESP or not.
ESP_FarESPEnableInterp = 0
// BarrelESP.
// May flicker sometimes. Still working on it.
ESP_DrawVector = 0
// A fix for BoxESP, causing ESP to appear lower than expected.
ESP_CheckHull = 0
// Hull difference/2
// Should now stay at "8".
ESP_HullDiff = 8
// as of v2.03
// ESP would skip that much frames, but if the number is greater than 1, an extra frame will always be drawn
// to prevent half-transparency bug.
FrameSkip = 0
// as of v2.04
EntityESP = 1
EntityESP_R = 255
EntityESP_G = 255
EntityESP_B = 255
// as of v2.04-dev
// Should now stay at 0, unless there are problems.
FarESP_Debug = 0
// as of v2.07
EntityESP_Extended = 1
[dbg]
// DEBUG goes here
d = 0
// impulse 100
f = 0
0 -
Witam wiecie może jak wyłączyć to wh te kwadraciki z napisami broni w FPTHook ?
0
Framework CSGO by Adi2071
w Counter-Strike: Global Offensive
Opublikowano
Dostałem bana ;/ . "pisze mi "Globalna Kara czasowa" na czerwono ehh.