Skocz do zawartości

Ronar8

  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez Ronar8

  1.  

    Szczególnie, że ty znasz #DC, jego historie i rzekomo source code od x22 + miałeś tam chociażby miesięcznego suba... Tam nie było wykrywalności od 3 lat na 64 bitowej wersji, a na 32 bitowej nigdy nie wykryli. 

     

    przestań rozprzestrzeniać dezinformację

     

    nie mam zamiaru marnować pieniędzy na gwarantowany ban w najbliższym banwave oraz za jeden z najgorszych c+p jaki cheat scene widział

    jak dla mnie jesteś jednym z jego klientów, którzy są ślepo zapatrzeni w jego cheat

     

    wystarczy spojrzeć na menu obu cheatów, żeby stwierdzić, że DC używa starej wersji od x22
    nawet watermark różni się tylko czcionką(nie jest na zdjęciach)

    5XN9UOd.jpg9YpcGxc.jpg

    na forum jest nawet post odradzający odwiedzania i korzystania z forum jak d3 lub high-minded, DC dobrze wie, że tam jest prawda i chce ochronić swoje kłamstwa..

     

    szczególnie, że ty znasz prawdziwą wersję dotyczącą historii jego detekcji.. ze wszystkich ac, które są wypisane na jego forum, z większości posypały się bany i to nie raz:
    VAC2
    VAC3
    CEVO Paladin (joke)
    AltPug

    ESL Wire

    ESEA

    Treyarch Anti-Cheat

     

    wyżej wymienione ac wykryły chociaż raz tą paste, np. VAC - 23 czerwca

     

    co do rzekomego instalowania, to nie jest warte czasu bo i tak wywali ci BSOD - przyczyną tego jest kolejny c+p, tym razem sterownik..

     

    jeśli chcesz cokolwiek wyjaśnić z DC lub napisać o swoim problemie z cheatem, są dwie opcje rozwiązania problemu:
    1.dostajesz perma na forum i brak refundu

    2.otrzymujesz wiadomość od DC, w której jest wielokrotna obraza twojej osoby, po czym dostajesz perma

     

    potwierdzeniem wszystkich argumentów jest chociaż strona cheat-report w dziale o tym cheacie lub d3

     

    także zanim zaczniesz być pewny siebie, spróbuj chociaż potwierdzić obiektywność swojej wiedzy

     

  2. co ma instalacja do wykrywalnosci? deadcode to c+p gorsze niz platinum.. DC uzywal starego source'a od x22, jedyne co zrobil to ulepszyl kod, ktory i tak prowadzi do detekcji co chwile, a po ogloszeniu banow konta na jego forum sa zamykane, a reporty usuwane..

     

    Nie kupuj tego scamu, polecilbym leaguemode, hexui, x22

  3. Możemy rozróżnić dwa rodzaje wspomagaczy.

    • [internal] - rzadziej spotykane wśród publicznych wspomagaczy. Jest w postaci pliku o rozszerzeniu (•.dll) ,którego bezpośrednio 'wstrzykujemy' do procesu gry.

    [Pojęcia związane z tym rodzajem : ]

    + ring0 - jest to powłoka przywileju ukrywająca proces hacka w menedżerze zadań przez co jest trudniejszy do wykrycia przez anticheat, zazwyczaj stosowana w internalach.

    Wizualizacja do tego rodzaju hacka może być różnorodna. Nie posiada overley’a. Często do ukrycia owego oprogramowania korzysta się z platformy ring0, podpina się ją pod klient hacka. Dodawane są do nich funkcje ,które dodatkowo zabezpieczają haxa przed wykryciem przez ligi.

    Ring0 ukrywa działalność cheata, ale nie ukrywa loadera, który jest umieszczony w ring3, chociaż faktycznie jest to sposób na znaczne utrudnienie wykrycia.

    Nie można podpiąć ring0 pod klient hacka cokolwiek to oznacza..

     

    Popraw overley'a na overlay'a.

     

    • [Extrenal] - cześciej spotykany pośród publicznych gadów. Jest w postaci gotowej aplikacji (•.exe).

    [Pojęcia związane z tym rodzajem : ]

    + overlay - Jest to visual-esp, który jest niewidoczny dla programów nagrywających i streamujących tj. Fraps lub OBS.

    Jest to cheat który posiada overley’a. Jego kod jest ograniczony ,co do visuals. Zamiast tych dodatków zazwyczaj ma wbudowane tylko esp. Do poprawnego działania (wszystkich) visuali musisz grać w „window mode”. Ukrywa swój kod w pamięci RAM. Jest dużo trudniejszy do wykrycia przez anticheata niż internal. W nielicznych przypadkach stosuje się go w kliencie, pod którego jest podczepiona platforma ring0 (o wiele rzadziej niż w przypadku internala).

     

    Extrenal na External

    Jego kod nie zawsze jest ograniczony co do visuals. Skupiłeś się na externalach z overlay'em, a zostawiłeś np. triggerbota w tyle.

    Nie zawsze ukrywa swój kod w pamięci RAM, po za tym jest to mało znaczące przy wykrywaniu externali.

     

    External nie jest trudniejszy do wykrycia niż internal. Oba typy są takie same pod tym względem. Jak w internalach wykrywa się injecty, tak w externalach wykrywa się handle.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności