Skocz do zawartości

Rozlewanie się oraz iskry obok głowy a ban na bl, ac


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie

 

 

Na moich setach dla przykładu na uspie, goście polewają się obok głowy, czasami najbardziej to widać z bliska, strzelam np. nie wiem w ucho że tak powiem i on się w tym miejscu polewa, nie na głowie, tylko tam gdzie strzeliłem. 

Nie mam żadnych przeskoków, szejków nawet w 2000+ fpsach, tylko to strzelanie obok głowy mnie dobija. Z ak tak samo, częsciej niż z usp zazwyczaj przy pestkach siada obok łba. Więc nasuwa mi się pytanie, CZY ADMINI NA BLu albo AC, zważają na coś takiego?

 

weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.2,0.2,0.2
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 3,4,4
weapon.usp.fov.x = 20,17,15
weapon.usp.fov.y = 20,17,15
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 0
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8
 
 
weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.05,0.05,0.04
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 10,13,15
weapon.ak47.fov.y = 17,20,20
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,10,9
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.5,6.8

 


Edytowane przez kufror
Odnośnik do komentarza

Oceniator na AC.. Robi filmik z twojej gry na demie i przybliża w niektórych akcjach i sprawdza czy masz ab czy nie :) 

sEOUJs2.png

6. Administracja CSHacked.pl nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzone transakcje między użytkownikami na tym forum.



AntiCheat

Odnośnik do komentarza

To może mi ktoś przerobić te sety aby nie polewało się obok głowy? Jak zobaczę że na serio wchodzi normalnie to dam dużo +++ !

 

 

weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.2,0.2,0.2
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 3,4,4
weapon.usp.fov.x = 20,17,15
weapon.usp.fov.y = 20,17,15
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 0
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8
 
weapon.glock.active = 1,1,1
weapon.glock.autowall = 0
weapon.glock.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.glock.bullet.control = 2,2,2
weapon.glock.humanize.trigger = 1
weapon.glock.smooth = 1.1,1.1,1.1
weapon.glock.fov.x = 10,12,15
weapon.glock.fov.y = 16,16,18
weapon.glock.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.glock.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.glock.norecoil.mode = 0
weapon.glock.norecoil.inaimbot = 1
weapon.glock.norecoil.value = 7,7,6
 
weapon.deagle.active = 1,1,1
weapon.deagle.autowall = 0
weapon.deagle.detection = 0.04,0.03,0.03
weapon.deagle.bullet.control = 1,1,1
weapon.deagle.humanize.trigger = 1
weapon.deagle.smooth = 1,1,1
weapon.deagle.fov.x = 20,20,25
weapon.deagle.fov.y = 25,25,30
weapon.deagle.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.deagle.norecoil.mode = 0
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 1
weapon.deagle.norecoil.value = 6.8,5.8,5.1
 
weapon.galil.active = 1,1,1
weapon.galil.autowall = 0
weapon.galil.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.galil.bullet.control = 1,1,1
weapon.galil.humanize.trigger = 1
weapon.galil.smooth = 2,2,2
weapon.galil.fov.x = 15,15,20
weapon.galil.fov.y = 20,22,25
weapon.galil.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.galil.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.galil.norecoil.mode = 0
weapon.galil.norecoil.inaimbot = 1
weapon.galil.norecoil.value = 1,1,1
 
weapon.famas.active = 1,1,1
weapon.famas.autowall = 0
weapon.famas.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.famas.bullet.control = 9,6,2
weapon.famas.humanize.trigger = 1
weapon.famas.smooth = 1,3,3
weapon.famas.fov.x = 15,15,20
weapon.famas.fov.y = 20,22,25
weapon.famas.hitbox.duck = 10,10,10
weapon.famas.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.famas.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.famas.norecoil.mode = 1
weapon.famas.norecoil.inaimbot = 1
weapon.famas.norecoil.value = 10,10,10
 
weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.05,0.05,0.04
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 10,13,15
weapon.ak47.fov.y = 17,20,20
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,10,9
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.5,6.8
 
weapon.m4a1.active = 1,1,1
weapon.m4a1.autowall = 0
weapon.m4a1.detection = 0.35,0.3,0.35
weapon.m4a1.bullet.control = 3,3,3
weapon.m4a1.humanize.trigger = 1
weapon.m4a1.smooth = 2.6,2.6,2.6
weapon.m4a1.fov.x = 22,22,22
weapon.m4a1.fov.y = 22,22,22
weapon.m4a1.hitbox.duck = 10,10,10
weapon.m4a1.hitbox.stand = 11,10,11
weapon.m4a1.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.m4a1.hitbox.stand.height.correction = -1
weapon.m4a1.norecoil.mode = 0
weapon.m4a1.norecoil.inaimbot = 0
weapon.m4a1.norecoil.value = 9,9,9
 
weapon.mp5.active = 1,1,1
weapon.mp5.autowall = 0
weapon.mp5.detection = 0.03,0.03,0.02
weapon.mp5.bullet.control = 9,9,9
weapon.mp5.humanize.trigger = 1
weapon.mp5.smooth = 2,2,2
weapon.mp5.fov.x = 16,17,22
weapon.mp5.fov.y = 20,22,25
weapon.mp5.hitbox.duck = 11,11,10
weapon.mp5.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.mp5.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.mp5.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.mp5.norecoil.mode = 1
weapon.mp5.norecoil.inaimbot = 1
weapon.mp5.norecoil.value = 10,10,10

Edytowane przez kufror
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności