Skocz do zawartości

Rozlewanie się oraz iskry obok głowy a ban na bl, ac


kufror

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie

 

 

Na moich setach dla przykładu na uspie, goście polewają się obok głowy, czasami najbardziej to widać z bliska, strzelam np. nie wiem w ucho że tak powiem i on się w tym miejscu polewa, nie na głowie, tylko tam gdzie strzeliłem. 

Nie mam żadnych przeskoków, szejków nawet w 2000+ fpsach, tylko to strzelanie obok głowy mnie dobija. Z ak tak samo, częsciej niż z usp zazwyczaj przy pestkach siada obok łba. Więc nasuwa mi się pytanie, CZY ADMINI NA BLu albo AC, zważają na coś takiego?

 

weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.2,0.2,0.2
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 3,4,4
weapon.usp.fov.x = 20,17,15
weapon.usp.fov.y = 20,17,15
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 0
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8
 
 
weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.05,0.05,0.04
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 10,13,15
weapon.ak47.fov.y = 17,20,20
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,10,9
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.5,6.8

 

Odnośnik do komentarza

To może mi ktoś przerobić te sety aby nie polewało się obok głowy? Jak zobaczę że na serio wchodzi normalnie to dam dużo +++ !

 

 

weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.2,0.2,0.2
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 3,4,4
weapon.usp.fov.x = 20,17,15
weapon.usp.fov.y = 20,17,15
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 0
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8
 
weapon.glock.active = 1,1,1
weapon.glock.autowall = 0
weapon.glock.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.glock.bullet.control = 2,2,2
weapon.glock.humanize.trigger = 1
weapon.glock.smooth = 1.1,1.1,1.1
weapon.glock.fov.x = 10,12,15
weapon.glock.fov.y = 16,16,18
weapon.glock.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.glock.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.glock.norecoil.mode = 0
weapon.glock.norecoil.inaimbot = 1
weapon.glock.norecoil.value = 7,7,6
 
weapon.deagle.active = 1,1,1
weapon.deagle.autowall = 0
weapon.deagle.detection = 0.04,0.03,0.03
weapon.deagle.bullet.control = 1,1,1
weapon.deagle.humanize.trigger = 1
weapon.deagle.smooth = 1,1,1
weapon.deagle.fov.x = 20,20,25
weapon.deagle.fov.y = 25,25,30
weapon.deagle.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.deagle.norecoil.mode = 0
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 1
weapon.deagle.norecoil.value = 6.8,5.8,5.1
 
weapon.galil.active = 1,1,1
weapon.galil.autowall = 0
weapon.galil.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.galil.bullet.control = 1,1,1
weapon.galil.humanize.trigger = 1
weapon.galil.smooth = 2,2,2
weapon.galil.fov.x = 15,15,20
weapon.galil.fov.y = 20,22,25
weapon.galil.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.galil.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.galil.norecoil.mode = 0
weapon.galil.norecoil.inaimbot = 1
weapon.galil.norecoil.value = 1,1,1
 
weapon.famas.active = 1,1,1
weapon.famas.autowall = 0
weapon.famas.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.famas.bullet.control = 9,6,2
weapon.famas.humanize.trigger = 1
weapon.famas.smooth = 1,3,3
weapon.famas.fov.x = 15,15,20
weapon.famas.fov.y = 20,22,25
weapon.famas.hitbox.duck = 10,10,10
weapon.famas.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.famas.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.famas.norecoil.mode = 1
weapon.famas.norecoil.inaimbot = 1
weapon.famas.norecoil.value = 10,10,10
 
weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.05,0.05,0.04
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 10,13,15
weapon.ak47.fov.y = 17,20,20
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,10,9
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.5,6.8
 
weapon.m4a1.active = 1,1,1
weapon.m4a1.autowall = 0
weapon.m4a1.detection = 0.35,0.3,0.35
weapon.m4a1.bullet.control = 3,3,3
weapon.m4a1.humanize.trigger = 1
weapon.m4a1.smooth = 2.6,2.6,2.6
weapon.m4a1.fov.x = 22,22,22
weapon.m4a1.fov.y = 22,22,22
weapon.m4a1.hitbox.duck = 10,10,10
weapon.m4a1.hitbox.stand = 11,10,11
weapon.m4a1.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.m4a1.hitbox.stand.height.correction = -1
weapon.m4a1.norecoil.mode = 0
weapon.m4a1.norecoil.inaimbot = 0
weapon.m4a1.norecoil.value = 9,9,9
 
weapon.mp5.active = 1,1,1
weapon.mp5.autowall = 0
weapon.mp5.detection = 0.03,0.03,0.02
weapon.mp5.bullet.control = 9,9,9
weapon.mp5.humanize.trigger = 1
weapon.mp5.smooth = 2,2,2
weapon.mp5.fov.x = 16,17,22
weapon.mp5.fov.y = 20,22,25
weapon.mp5.hitbox.duck = 11,11,10
weapon.mp5.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.mp5.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.mp5.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.mp5.norecoil.mode = 1
weapon.mp5.norecoil.inaimbot = 1
weapon.mp5.norecoil.value = 10,10,10
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności