Skocz do zawartości

Serwer fpsplay


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem troche.

 

Forum FPSplay

//Nazwa serwera //Usuni?cie [email protected] jest zabronione//Oraz zmiana ilosci slotow czy tez tickrate

hostname "******** X1337 by [email protected]"

 

exec banned.cfg

exec listip.cfg

 

//dozwolone wejscie dla HTLV

sv_proxies "1"

sv_region "3"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//WYDAJNOSC

 

fps_max "140"

sys_ticrate "110"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//NET //Zwi?kszanie tych ustawie? mo?e spowodowa? obci??enie serwera//

 

sv_maxrate "20000"

sv_minrate "2500"

sv_maxupdaterate "100"

sv_minupdaterate "20"

 

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//RCON I HASLA

 

sv_password "esl123"

sv_rcon_banpenalty "1"

sv_rcon_minfailures "3"

sv_rcon_minfailuretime "300"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//GLOS/VOICE

 

sv_voicecodec "voice_speex"

sv_voiceenable "1"

sv_voicequality "3"

sv_alltalk "0"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//DOWNLOAD

// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera

 

hpk_maxsize "0"

sv_allowdownload "1"

sv_allowupload "0"

sv_send_logos "0"

sv_send_resources "1"

mp_decals "300"

sv_filetransfercompression "0"

 

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//ROZGRYWKA //Ustawienia ponad podstawowe://

 

mp_autoteambalance "1"

mp_buytime "0"

mp_c4timer "35"

mp_flashlight "0"

mp_footsteps "1"

mp_freezetime "0"

mp_friendlyfire "0"

mp_ghostfrequency "0.5"

mp_hostagepenalty "0"

mp_limitteams "2"

mp_maxrounds "0"

mp_mirrordamage "0"

mp_roundtime "2"

mp_timelimit "20"

mp_tkpunish "0"

mp_winlimit "0"

mp_payerid "0"

pausable "0"

sv_maxspeed "320"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//OSERWATORZY

 

allow_spectators "0"

mp_fadetoblack "0"

mp_forcecamera "0"

mp_forcechasecam "1"

mp_autokick "0"

sv_timeout "60"

sv_spectatormaxspeed "700"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//INNE

mp_chattime "3"

mp_autocrosshair "0"

sv_aim "0"

sv_airaccelerate "100"

sv_airmove "1"

sv_waterfriction "1"

sv_wateramp "0"

sv_wateraccelerate "10"

sv_stepsize "18"

sv_accelerate "5"

host_framerate "0"

edgefriction "2"

decalfrequency "60"

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// status serwera poprzez www

// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

 

max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera

max_queries_sec 3 //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)

max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

log on

sv_log_onefile 0

mp_logdetail 3 // poziom logow,0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)

mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane

mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie

mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

serwer config jakies zastrzeżenia ?

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności