Skocz do zawartości

SetroX

  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez SetroX

  1. używałem tego kiedyś, ale to nie nadaje się na zwykłą grę na mm, jest to bardziej skrypt do serwerów typu HNS czy easy block gdzie fizyka skakania jest bardzo podobna do tej która była w 1.6

     

    relativeMove :=  odległość w którą ma się poruszać myszka 

    moveCount := powrót do wartosci 0 + taka sama odległość jak w relativeMove, czyli dwa razy więcej.

    sleepInterval := częstotliwość 

    Więc pozostaje ci dopasować skrypta pod siebie.

    Jak chcesz mieć tak bardzo szybko to relativeMove := 10, moveCount :=20, sleepInterval := 1

     

     

    Mam ten sam skrypt lekko poprawiony(w starym nie dało się kucać) i z moimi ustawieniami:

    #NoEnv
    SendMode, Input
    SetBatchLines -1
    CoordMode, Mouse, Screen
     
    mouseXY(x, y){
     DllCall("mouse_event",uint,1,int,x,int,y­,uint,0,int,0)
    }
     
    strafe(left){
     moveCount := 35
     sleepInterval := 2
     relativeMove := 15
     if(left){
      key := "a"
      move := -relativeMove
     } else {
      key := "d"
      move := relativeMove
     }
     Send, {Blind}{%key% down}
     DllCall("Sleep", "UInt", 5)
     Loop, %moveCount% {
      mouseXY(move, 0)
      DllCall("Sleep", "UInt", sleepInterval)
     }
     Send, {Blind}{%key% up}
    }
     
    *XButton1::
     while getkeystate("XButton1","P") {
      strafe(false)
      strafe(true)
     }
    return

     

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności