Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

shv

  • Postów

    351
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    45.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez shv

  1. 4 godziny temu, bloodios napisał:

    Po załadowaniu nadal nie działa 🤔

                uintptr_t active_weapon = mem.Read<uintptr_t>(localPlayer + offsets::netvars::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
                uintptr_t active_weapon_entity = mem.Read<uintptr_t>(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10);
                short weaponID = mem.Read<short>(active_weapon_entity + offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex);
    
                if (weaponID == 1 || weaponID == 2 || weaponID == 3 || weaponID == 4 || weaponID == 30 || weaponID == 36 || weaponID == 63 || weaponID == 32 || weaponID == 61)
                {
                    if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON))
                    {
                        mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 6);
                    }
                }

    Większość funkcji w czicie mi przestało działać po dzisiejszym update... Niektóre zaczynają działać z lekkim opóźnieniem i się zawieszają...

    no jak po update, to sprawdz offsety

  2. Godzinę temu, bloodios napisał:

    @shv czyli muszę tylko posiadać aktualną broń mówisz?

    No nie ma sensu sprawdzac wszystkich, jesli zalezy ci tylko na tej ktora masz w rekach.
     

    1 godzinę temu, bloodios napisał:

    localplayer + hAcriveWeapon = terazniejsza bron... tarazniejsza bron + item index = id broni? hmm

    uintptr_t active_weapon = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, localplayer + offsets::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
    uintptr_t active_weapon_entity = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, client_module + offsets::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10);
    short weapon_id = read_process_memory<short>(process_handle, active_weapon_entity + offsets::m_iItemDefinitionIndex);

     

  3. https://learnxinyminutes.com/docs/lua/
    https://www.lua.org/manual/5.4/ - To jest pod 5.4, jest szansa ze dany cheat uzywa innej wersji. hint: print(_VERSION)

    https://luajit.org/ext_ffi.html - ofc jesli jest support ffi

    > docsy danego cheata

    > source cody istniejacych skryptow na forum danego cheata - chociaz ich jakosc jest zwykle wątpliwa z racji na to jakie osoby je pisza.
     

    Z czasem sie nauczysz, powodzenia :---)

  4. No ogolnie to moglbys podac sourcecode, bo nikt nie wywrozy co robi twoj program i dlaczego moze byc(mam nadzieje) false positivem.

    Anyways, co do drugiego punktu, moze chodzi o to, ze aplikacja nie czeka na zaden user input i zamyka sie po wykonaniu funkcji main?


    Nie jestem into c#, ale wydaje mi sie, ze cos typu:

        Console.WriteLine("Press enter to close...");
        Console.ReadLine();

    moze byc tym czego potrzebujesz.

     

  5. @kebabek12 

     

    Jezeli planujesz isc dalej w kierunku pisania cheatow to polecam ogarnac sobie chociaz podstawy w tym przypadku c++'a.

    W tym celu polecam zaznajomienie sie ze strona learncpp.com(o ile znasz angielski, chociaz bez angielskiego nie wyobrazam sobie programowania tbh. nie znam zadnego wartego polecenia kursu po polsku, chociaz nie wykluczam istnienia takowego).

    Generalnie mozesz dodac to do tej swojej klasy ProcMem np. w ten sposob:

     

    .cpp

    uintptr_t ProcMem::GetModuleBaseAddress(const wchar_t* modName)
    {
        uintptr_t modBaseAddr = 0;
        HANDLE hSnap = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPMODULE | TH32CS_SNAPMODULE32, dwPID);
        if (hSnap != INVALID_HANDLE_VALUE)
        {
            MODULEENTRY32 modEntry;
            modEntry.dwSize = sizeof(modEntry);
            if (Module32First(hSnap, &modEntry))
            {
                do
                {
                    if (!_wcsicmp(modEntry.szModule, modName))
                    {
                        modBaseAddr = (uintptr_t)modEntry.modBaseAddr;
                        break;
                    }
                } while (Module32Next(hSnap, &modEntry));
            }
        }
        CloseHandle(hSnap);
        return modBaseAddr;
    }

     

    W .h do klasy ProcMem dodaj po prostu:

        uintptr_t GetModuleBaseAddress(const wchar_t* modName);

     

    A pozniej uzywasz tego jak:

        ProcMem memory;
        uintptr_t client_module = memory.GetModuleBaseAddress(L"client.dll");

     

    Chociaz ja osobiscie napisalbym troche inaczej powyzsza klase.

     

    Jesli czegos nie rozumiesz to napisz, postaram sie pomoc w wolnym czasie :--).

     

     

    Btw, z jakiego to tutoriala? Bo widzialem podobny kod na forum juz kilka razy.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności