-
Postów
351 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
45.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez shv
-
-
Właśnie ukończyłem ten quiz.
-
Mój wynik65/100
-
Mój czas194 sekund
0 -
-
Ale wiesz jak dziala hazedumper, co nie? Pomijajac, ze mozesz to robic runtime w swoim cheacie.
0 -
No to przepisz po prostu hazedumpera w pythonie.
Ewentualnie wpisz to w google i legitnie masz odpowiedz w pierwszym linku xD0 -
Ale co chcesz osiagnac, ac tam robi screeny?
0 -
nie da sie teraz kupic fatality
0 -
-
Właśnie ukończyłem ten quiz.
-
Mój wynik83/100
-
Mój czas79 sekund
0 -
-
Zgaduje, ze Valorant.
Moze zbinduj skok pod scroll up + spacje, i w logitech GHub przebinduj oba scrolle na scroll up?1 -
Niektore klawiatury maja analogowe switche i wtedy predkosc zalezy od tego jak mocno wciskasz klawisz. Moglbys tez teoretycznie grac na padzie xD.
Wiec tak, technicznie jest to mozliwe, ale raczej malo osob tego uzywa.1 -
Powodzenia :--)
0 -
4 godziny temu, bloodios napisał:
@Czarny z własnego hazedumpera
to sprawdz sobie cheat-enginem/reclassem ew wez stad https://csgo.dumps.host/
0 -
4 godziny temu, bloodios napisał:
Po załadowaniu nadal nie działa 🤔
uintptr_t active_weapon = mem.Read<uintptr_t>(localPlayer + offsets::netvars::m_hActiveWeapon) & 0xFFF; uintptr_t active_weapon_entity = mem.Read<uintptr_t>(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10); short weaponID = mem.Read<short>(active_weapon_entity + offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex); if (weaponID == 1 || weaponID == 2 || weaponID == 3 || weaponID == 4 || weaponID == 30 || weaponID == 36 || weaponID == 63 || weaponID == 32 || weaponID == 61) { if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON)) { mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 6); } }
Większość funkcji w czicie mi przestało działać po dzisiejszym update... Niektóre zaczynają działać z lekkim opóźnieniem i się zawieszają...
no jak po update, to sprawdz offsety
0 -
Godzinę temu, bloodios napisał:
@shv czyli muszę tylko posiadać aktualną broń mówisz?
No nie ma sensu sprawdzac wszystkich, jesli zalezy ci tylko na tej ktora masz w rekach.
1 godzinę temu, bloodios napisał:localplayer + hAcriveWeapon = terazniejsza bron... tarazniejsza bron + item index = id broni? hmm
uintptr_t active_weapon = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, localplayer + offsets::m_hActiveWeapon) & 0xFFF; uintptr_t active_weapon_entity = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, client_module + offsets::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10); short weapon_id = read_process_memory<short>(process_handle, active_weapon_entity + offsets::m_iItemDefinitionIndex);
1 -
A debugowales to w ogole? Skopiowalem to 1:1, i u mnie normalnie dziala xD
btw nie musisz ustawiac forceattack na 4 jesli wczesniej ustawiles je na 6no i loopwanie przez wszystkie bronie jest bez sensu -> m_hActiveWeapon
0 -
Tak, masz duzo mozliwosci.
Zalezy tez czy gra ma anticheata, bo to moze utrudnic proces.
O jakiej grze mowisz?tldr -> PostMessage
0 -
przeciez to jest dd i dostalo juz at least jednego cracka xD
0 -
> https://learnxinyminutes.com/docs/lua/
> https://www.lua.org/manual/5.4/ - To jest pod 5.4, jest szansa ze dany cheat uzywa innej wersji. hint: print(_VERSION)> https://luajit.org/ext_ffi.html - ofc jesli jest support ffi
> docsy danego cheata
> source cody istniejacych skryptow na forum danego cheata - chociaz ich jakosc jest zwykle wątpliwa z racji na to jakie osoby je pisza.
Z czasem sie nauczysz, powodzenia :---)
0 -
-
Przeciez valve to dawno usunelo, bo byly bledy na kartach od AMD.
0 -
-
No ogolnie to moglbys podac sourcecode, bo nikt nie wywrozy co robi twoj program i dlaczego moze byc(mam nadzieje) false positivem.
Anyways, co do drugiego punktu, moze chodzi o to, ze aplikacja nie czeka na zaden user input i zamyka sie po wykonaniu funkcji main?
Nie jestem into c#, ale wydaje mi sie, ze cos typu:Console.WriteLine("Press enter to close..."); Console.ReadLine();
moze byc tym czego potrzebujesz.
0 -
@kebabek12 Wydaje mi sie ze powinien wystarczyc, po prostu jak nie bedziesz rozumiec jakiegos slowa programowanie-specific to je googlujesz. Zreszta zobacz sobie po prostu learncpp.com.
0 -
Tak jak wyzej, super pomysl, ale dzialy zwiazane z programowaniem ledwo zyja, a taka 'nisza' tym bardziej szybko umrze. 💀
0 -
Jezeli planujesz isc dalej w kierunku pisania cheatow to polecam ogarnac sobie chociaz podstawy w tym przypadku c++'a.
W tym celu polecam zaznajomienie sie ze strona learncpp.com(o ile znasz angielski, chociaz bez angielskiego nie wyobrazam sobie programowania tbh. nie znam zadnego wartego polecenia kursu po polsku, chociaz nie wykluczam istnienia takowego).
Generalnie mozesz dodac to do tej swojej klasy ProcMem np. w ten sposob:.cpp
uintptr_t ProcMem::GetModuleBaseAddress(const wchar_t* modName) { uintptr_t modBaseAddr = 0; HANDLE hSnap = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPMODULE | TH32CS_SNAPMODULE32, dwPID); if (hSnap != INVALID_HANDLE_VALUE) { MODULEENTRY32 modEntry; modEntry.dwSize = sizeof(modEntry); if (Module32First(hSnap, &modEntry)) { do { if (!_wcsicmp(modEntry.szModule, modName)) { modBaseAddr = (uintptr_t)modEntry.modBaseAddr; break; } } while (Module32Next(hSnap, &modEntry)); } } CloseHandle(hSnap); return modBaseAddr; }
W .h do klasy ProcMem dodaj po prostu:
uintptr_t GetModuleBaseAddress(const wchar_t* modName);
A pozniej uzywasz tego jak:
ProcMem memory; uintptr_t client_module = memory.GetModuleBaseAddress(L"client.dll");
Chociaz ja osobiscie napisalbym troche inaczej powyzsza klase.
Jesli czegos nie rozumiesz to napisz, postaram sie pomoc w wolnym czasie :--).
Btw, z jakiego to tutoriala? Bo widzialem podobny kod na forum juz kilka razy.
0
Wirtualna karta płatnicza Argentyna
w Internet
Opublikowano
Przeciez i tak zmienili z ars na usd, jest jeszcze jakis sens?