Skocz do zawartości

Skarga: Resident HoocQ


Takim

Rekomendowane odpowiedzi

Nick podczas gry: TaKiM

Osoba/osoby na, którą/które chcesz złożyć skargę: Resident HoocQ

Mapa: Jail_desert

Data oraz godzina: około 15:25

Steam ID/IP [screen]: #12 "Resident HoocQ" 527 STEAM_0:1:30319819 22 19:16 29

Dowody: HLTV

Opis sytuacji: Resident HoocQ wtedy spamował smoke. Ja mu mowie, nie spamuj tym bo skraszujesz serwa. On mi odpowiada "A co mnie to". Potem saksa (chyba dobrze napisałem jego nick) kazał nam więźniom wiec do wskazanej klatce. TO wszyscy weszli to ja stanołem na dzwiach celi. Podszedł blisko do mnie. Mówie mu że mnie prowokuje. On podszedł do mnie z pieśćmi i zaczął mnie bić. Ja mu chciałem oddać za FREE DMG.Powiedział, że poczuł sie zagrożony. Po czym zabił mnie.

Czego oczekujesz?: Odebrania dostepu do CT.

Odnośnik do komentarza

Opis sytuacji: Resident HoocQ wtedy spamował smoke. Ja mu mowie, nie spamuj tym bo skraszujesz serwa. On mi odpowiada "A co mnie to". Potem saksa (chyba dobrze napisałem jego nick) kazał nam więźniom wiec do wskazanej klatce. TO wszyscy weszli to ja stanołem na dzwiach celi. Podszedł blisko do mnie. Mówie mu że mnie prowokuje. On podszedł do mnie z pieśćmi i zaczął mnie bić. Ja mu chciałem oddać za FREE DMG.Powiedział, że poczuł sie zagrożony. Po czym zabił mnie.

1) nie "dzwiach" tylko drzwiach

2) nie stanołem tylko stanąłem

3) Kup słownik ortograficzny lub zanim napiszesz coś na tym forum wpuść do worda i poszukaj błędów :>

4) Ty mu masz prawo oddać tylko wtedy gdy on się na to zgodzi, więc jesli Ty biegłeś do niego miał Cie prawo zabić, takie jest moje zdanie :>

 

Tak BTW gdyby powiedziała by to Shorksiowi osoba którą szanuje pewno by usłuchał :P

 

i ta skarga jest śmieszna :P

 

i ty Takim pisałeś, że jesteś szanowanym graczem ...

<a href='http://steamprofile.com'><span rel='lightbox'><img src='http://badges.steamprofile.com/profile/default/steam/76561198040584207.png' alt='Dołączona grafika' class='bbc_img' /></span></a>

Odnośnik do komentarza

xDD

 

A więc tak, tsaaa rzucałem sobie smoke'i kiedy kolega prowadził,takim coś tam piszczał że popsuje serwer xD, to go olałem , myślałem że źle wykonuje polecenie to podszedłem i go raz uderzyłem[okazało się że dobrze wyknywał, ale przecież go nie zabiłem?] biegł za mną, dalej piszcząc że "FRII DE EM GJE" powiedziałem że nie pozwalam mu, a on dalej biegł raz go uderzyłem z broni żeby się wrócił i wtedy saksa go zabił [ z resztą prawidłowo :)] Myślę że tyle w temacie, jeśli chcecie to obejrzyjcie HLTV..

Pozdrawiam :>

 

@down

Źle napisałem i źle mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o to, że nie było podstaw do tego żeby był crash srva, zero zwiększenia lagów, nie skakały pingi ani nic w tym rodzaju i dlatego napisałem że go olałem.

On się moim zdaniem poprostu do tego przyczepił bo tych smoke'ow rzuciłem może 3-4..

Odnośnik do komentarza

Nawet jeśli z FDMG -ował to wcale TT nie ma obowiązku oddania strażnikowi. Shorekhs, powinieneś szanować każdego gracza, póki nie narusza regulaminu i jeśli mówił Ci coś o scrashowaniu serva, a Ty jako doświadczony gracz powinieneś coś wiedzieć o tym, to po prostu przestań działać w ten sposób, a nie olewaj gracza. Tyle do tej skargi, żeby znowu bana dać, albo odebrać dostęp do CT to przesada, jednak warto sobie takie rzeczy wyjaśnić(choćby na forum).

Odnośnik do komentarza

Jezeli Takim powiedzial ze jest szanujacym sie graczem to powiem tak... Jest smieszny bo nigdy nie byl, nie bedzie i watpie ze bedzie szanujacym sie graczem bo placze pisze zalosne skargi spamuje na steam i sie skarzy z blachych powodow...

Co do skargi za celowe FreeDamage jest tylko chyba godzinka bana lub ostrzezenie na pewno nie odebranie pozowolenia do CT predzej bym tobie odebral Takim ale to juz nie moja dzialka... - smieszny powod do odebrania pozwolenia. Pomysl zanim cos napiszesz. Slowniki by ci sie tez przydaly, aaa i mial prawo cie zabic bo nie musisz mu oddawac koniecznie.

Co do ciebie Resident ty tak nie cwaniakuj ze masz gdzies server mowiac "a co mnie to" bo jakis przy adminach taki cwaniaczek to nie jestes... raczej siedzisz cicho i rzadko co sie odzywasz jedynie debilne zarty puszczasz.

 

@down

Resident HoocQ wtedy spamował smoke. Ja mu mowie, nie spamuj tym bo skraszujesz serwa. On mi odpowiada "A co mnie to".

Ty cierpisz chlopie na dysmozgie bo gdybys uwaznie czytal to bys wiedzial o co mi chodzi zeby cie pokierwac bo jak zwykle trzeba do wszystkeigo instrukcje dawac to ci zacytowalem i fakt jestem typ.

A no fakt jestes typem ktory strzela fochy na wszystkie teksty placze po kątach... przepraszam... ej stary podac ci chusteczkę zebys przetarl oczka bo nie chcialem cie urazic mocno... cisne jedynie wrogow, zaplecze nie potrzebnych ludzi servera (dzieci) i ludzi ktorzy mnie irytuja swoim bytem i debilizmem ktorym mowia/robia. Zartowac potrafie ale robie to z ludzmi ktorych lubie a nie z byle kim bo szkoda czasu i roboty pozatym to jest zbyt klopotliwe.

@edit3

myślałem że źle wykonuje polecenie to podszedłem i go raz uderzyłem[okazało się że dobrze wyknywał, ale przecież go nie zabiłem?].

Na przyszlosc nie mysl tylko od razu wpisz kila albo na servie przyznaj sie do bledu bo ludzie typu takim od razu placza i smaruja skargi z ktorych nic tylko sie posmiac...

@edit4

Napisalem ci juz na steam ^^

"Oh, look at the time…. The big hand says f*ck, and the little hand says Off….. Good thing there’s not a second hand. I’m goin’ in."

Odnośnik do komentarza

Czy ty masz mózg ?

Przeczytaj co napisałem i dopiero sie wypowiadaj.. co za typ..

@btw

"Debilne" to ty masz poczucie humoru, jedyny sposób w jaki umiesz żartować to obrażając ludzi.. Znam raczej dobrze każdego admina i nie muszę siedzieć cicho a więc ty bądź cicho ;)

Peace.

@edit

Jak byś uważnie przeczytał mój wcześniejszy post to wywnioskował byś że nie zrobiłem celowego free dmg i zupełnie inaczej było z tym domniemaniem crashu servera.

 

To tyle, rozstrzygnij już to ktoś jakoś, bo znów wypowie się ktoś taki jak zielin i będzie mnie tu wpieniał.

@edit2

Ale po chu..stke miałem wpisać killa, nie zrobiłem nic co mogło by mnie do tego skłonić, za przypadkowe free dmg chyba nie trzeba wpisywać killa, powiedziałem sory ale on za mna biegł i w dodatku to nie ja go zabiłem :>

[Dobra wyjaśnione na steam D:]

 

@down

Dobra jeśli zasłużyłem, chodź nie wydaje mi się, to dajcie mi bana ;}

Odnośnik do komentarza

Nie spinajcie się tak, a jak macie do pogadania to jest pw.

Lub steam(coś o tym wiem),

Zielin nie przekreślaj nikogo... Bardzo dobrze,że ta skarga została napisana, dziwi mnie jednak,że najpierw piszesz,że skarga jest śmieszna i nie potrzebna, a potem rozwijasz problem opisany w skardze, czyli jednak coś w niej ważnego jest.

Osobiście uważam, aby temat zamknąć, bo tworzy się niepotrzebna kłótnia, którą panowie mogą dokończyć na steam,pw albo w inny sposób(do wyboru do koloru). Wydaje mi się,że do Shoreksa dotarło to co miało dotrzeć i jest git.

Odnośnik do komentarza

no kurcze stary pisac skarge po to zeby sie tylko poskarzyc i powod jest taki ze FreeDamage (kick lub ban max 1h). powiedz jaki tu sens to mozna miedzy soba na serverze zalatwic.

"Oh, look at the time…. The big hand says f*ck, and the little hand says Off….. Good thing there’s not a second hand. I’m goin’ in."

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności