Skocz do zawartości

[Skrypt] Domy - Skrypt na domy


epitqvist
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

AUTOR SKRYPTU : SopelPL

Opis skryptu :

Aby kupić dom trzeba mieć 120 Monet w ekwipunku, oraz zabezpieczony region domu (NAZWA REGIONU MUSI BYĆ NUMEREM DOMU NP: /rg define 1 CZYLI ZABEZPIECZAM DOM NUMER 1. REGION NIE MOŻE MIEĆ ŻADNEJ LITERY! TYLKO NUMER DOMU!). Można je zdobyć komendą lub na przykład z dropu, z pracy jak kto woli.

 

Wymagania :

- Skript 2.2 lub nowszy

- WildSkript

- SkQuery (opcjonalne)

 

Komendy:

- /kupdom <numer (np.1)> - Kupujesz dom

- /dom - Teleportuje Cię do domu

- /usundom <numer> - Usuwa twój dom

- /przywolajmonety - Przywoluje 120 monet (tylko dla admina!)

 

 

Kod skryptu :


#  Pełna konfiguracja skryptu na moim kanale     #

#  https://www.youtube.com/channel/UCzMPF0IjIxjYkTHy-8i-E3w #

#-------------------------------------------------------------------#

variables:

 {numer_domu::%player%} = 0

 {dom::%player%} = 0

 {iloscdomow::%player%} = 0

on rightclick with Iron Block:

 give a Iron Door to player

 send "Kupiles nowy dom!"

command /kupdom [<text>]:

 trigger:

  if argument 1 isn't set:

   send "&cUzycie: &a/kupdom <numer>"

  if argument 1 is set:

   if player has 120 gold ingot named "&6Moneta":

    if {zajety::%argument 1%} is true:

     send "&cTen dom jest zajety!"

    else:

     if {iloscdomow::%player%} is 1:

      send "&cOsiagnales limit domow! &a(1/1)"

      stop

     else:

      set {numer_domu::%player%} to argument 1

      give a Jukebox named "&aPostaw aby ustawic dom!" to player

      send "&8[&aDomy&8] &cPostaw otrzymany blok w domu nr %argument 1%"

      remove 120 gold ingot named "&6Moneta" from player

      execute console command "region addmember -w world %argument 1% %player%"

      set {zajety::%argument 1%} to true

      add 1 to {iloscdomow::%player%}

      stop

   else:

    send "&8[&aDomy&8] &cNie tyle masz monet!"

on rightclick with Jukebox:

 if name of player's tool is "&aPostaw aby ustawic dom!":

  set {dom::%player%} to location of player

  send "&8[&aDomy&8] &cUsawiles nowy dom!"

  remove 1 Jukebox named "&aPostaw aby ustawic dom!" from player

  stop

command /dom:

 trigger:

  if {dom::%player%} is 0:

   send "&8[&aDomy&8] &cJestes bezdomny ;("

  else:

   teleport player to {dom::%player%}

   send "Witaj w domu!"

command /przywolajmonety:

 trigger:

  if player has permission "dom.przywolaj":

   give 120 gold ingot named "&6Moneta" to player

command /usundom [<text>]:

 trigger:

  if argument 1 isn't set:

   send "&cUzycie: &a/usundom <numer>"

   stop

  if {dom::%player%} is 0:

   send "&8[&aDomy&8] &cNie masz domow!"

   stop

  else:

   if {numer_domu::%player%} is not argument 1:

    send "&cTo nie jest twoj dom!"

    stop

   else:

    set {dom::%player%} to 0

    send "&cUsunales dom"

    execute console command "region removemember -w world %argument 1% %player%"

    set {zajety::%argument 1%} to false

    set {iloscdomow::%player%} to 0

    stop

command /odejmijdom [<text>]:

 trigger:

  if player has permission "domy.*":

   set {zajety::%argument 1%} to false

   stop

command /dom-info:

 trigger:

  if {iloscdomow::%player%} is 0:

   set {numer_domu::%player%} to 0

   send "&8>>&aNR.Domu: &c%{numer_domu::%player%}%"

   send "&8>>&aKordy domu: &c%{dom::%player%}%"

   send "&8>>&aIlosc domow: &c%{iloscdomow::%player%}%&a/&c1"

   stop

  else:

   send "&8>>&aNR.Domu: &c%{numer_domu::%player%}%"

   send "&8>>&aKordy domu: &c%{dom::%player%}%"

   send "&8>>&aIlosc domow: &c%{iloscdomow::%player%}%&a/&c1"

   stop
​

 

 

źródło : Skript.pl


Edytowane przez ViHANZ
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności