Skocz do zawartości

[Skrypt] OperatorServer


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt ma wiele funkcji zmienia fizykę gry, usuwa lagi, dodaje dodatki itp

 

Skrypt zabezpiecza przed łamaniem zasad i botami też i dodaje krew dla tych co chcą po włączeniu.

 

- Dodano nowe dodatki (Zapomniane potwory itp)

PERMISJE

Do prawie wszystkiego: OS

Do podglądu reklam: KidMod

Komenda /Os

Skrypt posiada do każdej komendy możliwość automatyczności.

KOD

 

  1. #-----------------------#
  2. #Autor: xN0MANDx        #
  3. #Skrypt: OperatorServer #
  4. #Wersja: 1.2            #
  5. #Wymagania:             #
  6. #Skript I WildSkript    #
  7. #-----------------------#
  8.  
  9. variables:
  10.     {ocenaD.%player%} = false
  11.     {ocena1} = 0
  12.     {ocena2} = 0
  13.     {ocena3} = 0
  14.     {ocena4} = 0
  15.     {ocena5} = 0
  16.     {ocena1Z.%player%} = 0
  17.     {ocena2Z.%player%} = 0
  18.     {ocena3Z.%player%} = 0
  19.     {ocena4Z.%player%} = 0
  20.     {ocena5Z.%player%} = 0
  21.     {Gracze} = 0
  22.     {Szczotka} = false
  23.     {Killarka} = false
  24.     {Oceniarka} = false
  25.     {Firebalka} = false
  26.     {Lisciarnia} = false
  27.     {Krwiarnia} = false
  28.     {Joniarka} = false
  29.     {Reklamiarka} = false
  30.     {Potworniarka} = false
  31.  
  32. Options:
  33.     Pasek: &9&m[----------------------------------------------------------]
  34.    
  35. # Musialem zrobic drugiego options bo w 1 wywalalo ciagle bledy z jakiegos powodu
  36.    
  37. Options:
  38.     xMin: -2000 #X Od ilu ma byc spawn potworow? (kratek) #
  39.     xMax: 2000 #X Do ilu ma byc spawn potworow? (kratek) #
  40.     zMin: -2000 #Z Od ilu ma byc spawn potworow? (kratek) #
  41.     zMax: 2000 #Z Do ilu ma byc spawn potworow? (kratek) #
  42.    
  43. on connect:
  44.     if {Joniarka} is true:
  45.         if {gracz::%player%} is set:
  46.             stop
  47.         kick player due to "&2Anty&f&lBot &a- &cWejdz do gry ponownie!"
  48.         set {gracz::%player%} to now
  49.    
  50. on damage:
  51.     if {Krwiarnia} is true:
  52.         spawn 15 of particle blockcrack_152_0:30 offset by 0.3, 0.7, 0.3 at victim
  53.        
  54. every 2 minute:    
  55.     if {Potworniarka} is true:
  56.         wait a tick
  57.         Set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax}
  58.         Set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax}
  59.         wait 1 second
  60.         Execute console command "summon Giant %{_targetx}% 70 %{_targetz}%"
  61.         wait a tick
  62.         Set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax}
  63.         Set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax}
  64.         wait 1 second
  65.         Execute console command "summon EntityHorse %{_targetx}% 70 %{_targetz}% {Type:4}"
  66.         wait a tick
  67.         Set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax}
  68.         Set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax}
  69.         wait 1 second
  70.         Execute console command "summon EntityHorse %{_targetx}% 70 %{_targetz}% {Type:3}"
  71.         wait a tick
  72.         Set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax}
  73.         Set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax}
  74.         wait 1 second
  75.         Execute console command "summon Creeper %{_targetx}% 70 %{_targetz}% {powered:1}"
  76.        
  77. on leaves decay:
  78.     if {Lisciarnia} is true:
  79.         cancel event
  80.        
  81. on chat:
  82.     if {Reklamiarka} is true:
  83.         if message contains "ench pl" or "maxc pl" or "hostmc pl" or "maxc" or "fhmc" or "fsrv" or "Wbijajcie Na Serwer" or "Wbijać Na Server" or "Wbijać Na Serwer" or "Wbijac Na Serwer" or "en ch . p l" or "e n c h" or "e nch p l" or "iq pl" or ".pl":
  84.             cancel event
  85.             send " "
  86.             loop all players:
  87.                 if loop-players has permission "KidMod":
  88.                     send "&c&lUWAGA: &r%player%: %message%" to loop-player
  89.             send "&c&lWykryto Reklame Serwera"
  90.             send "&c&lAdministracja Sprawdzi"
  91.             send "&c&lTwoje Słowa!"
  92.             send "&c&lDostajesz Blokade Pisania Na 3 Minuty"
  93.             send " "
  94.             execute console command "mute %player% 3m"
  95.             send " "
  96.    
  97. on damage of ghast fireball:
  98.     if {Firebalka} is true:
  99.         cancel event
  100.    
  101. command /ocen [<text>]:
  102.     trigger:
  103.         if {Oceniarka} is true:
  104.             if {ocenaD.%player%} is false:
  105.                 if arg 1 is not set:
  106.                     send " "
  107.                     send "&aDostępne oceny + opis co oznaczają:"
  108.                     send "&b/ocen 1 &6[Okropny]"
  109.                     send "&b/ocen 2 &6[Głupi]"
  110.                     send "&b/ocen 3 &6[taki sobie]"
  111.                     send "&b/ocen 4 &6[Fajny]"
  112.                     send "&b/ocen 5 &6[bardzo Fajny]"
  113.                     send "&b/usun ocene &6[Pozwala usunąć ocenę i dać na nowo"
  114.                     send " "
  115.                 if arg 1 is "1":
  116.                     add 1 to {ocena1}
  117.                     send "&2Oceniłeś serwer na okropny"
  118.                     set {ocenaD.%player%} to true
  119.                     add 1 to {ocena1Z.%player%}
  120.                     stop
  121.                 if arg 1 is "2":
  122.                     add 1 to {ocena2}
  123.                     send "&2Oceniłeś serwer na głupi"
  124.                     set {ocenaD.%player%} to true
  125.                     add 1 to {ocena2Z.%player%}
  126.                     stop
  127.                 if arg 1 is "3":
  128.                     add 1 to {ocena3}
  129.                     send "&2Oceniłeś serwer na taki sobie"
  130.                     set {ocenaD.%player%} to true
  131.                     add 1 to {ocena3Z.%player%}
  132.                     stop
  133.                 if arg 1 is "4":
  134.                     add 1 to {ocena4}
  135.                     send "&2Oceniłeś serwer na Fajny"
  136.                     set {ocenaD.%player%} to true
  137.                     add 1 to {ocena4Z.%player%}
  138.                     stop
  139.                 if arg 1 is "5":
  140.                     add 1 to {ocena5}
  141.                     send "&2Oceniłeś serwer na Bardzo Fajny"
  142.                     set {ocenaD.%player%} to true
  143.                     add 1 to {ocena5Z.%player%}
  144.                     stop
  145.             else:
  146.                 send "&c&lTy już oceniałeś serwer nie możesz znowu!"
  147.            
  148. command /Usun [<text>]:
  149.     trigger:
  150.         if {Oceniarka} is true:
  151.             if arg 1 is "ocene":
  152.                 if {ocenaD.%player%} is true:
  153.                     if {ocena5Z.%player%} is more than 0:
  154.                         remove 1 from {ocena5}
  155.                         set {ocena5Z.%player%} to 0
  156.                         set {ocenaD.%player%} to false
  157.                         send " "
  158.                         send "&c&lUsunałeś decyzje o ocenie możesz znowu ocenić! &5/ocen"
  159.                         send " "
  160.                         stop
  161.                     if {ocena4Z.%player%} is more than 0:
  162.                         remove 1 from {ocena4}
  163.                         set {ocena4Z.%player%} to 0
  164.                         set {ocenaD.%player%} to false
  165.                         send " "
  166.                         send "&c&lUsunałeś decyzje o ocenie możesz znowu ocenić! &5/ocen"
  167.                         send " "
  168.                         stop
  169.                     if {ocena3Z.%player%} is more than 0:
  170.                         remove 1 from {ocena3}
  171.                         set {ocena3Z.%player%} to 0
  172.                         set {ocenaD.%player%} to false
  173.                         send " "
  174.                         send "&c&lUsunałeś decyzje o ocenie możesz znowu ocenić! &5/ocen"
  175.                         send " "
  176.                         stop
  177.                     if {ocena2Z.%player%} is more than 0:
  178.                         remove 1 from {ocena2}
  179.                         set {ocena2Z.%player%} to 0
  180.                         set {ocenaD.%player%} to false
  181.                         send " "
  182.                         send "&c&lUsunałeś decyzje o ocenie możesz znowu ocenić! &5/ocen"
  183.                         send " "
  184.                         stop
  185.                     if {ocena1Z.%player%} is more than 0:
  186.                         remove 1 from {ocena1}
  187.                         set {ocena1Z.%player%} to 0
  188.                         set {ocenaD.%player%} to false
  189.                         send " "
  190.                         send "&c&lUsunałeś decyzje o ocenie możesz znowu ocenić! &5/ocen"
  191.                         send " "
  192.                         stop
  193.             else:
  194.                 send "&c&lNie możesz usunąć oceny ponieważ nie oceniłeś serwera! &b/ocen"
  195.        
  196. command /oceny:
  197.     trigger:
  198.         if {Oceniarka} is true:
  199.             send " "
  200.             send "&8--&7--&6--&e-- &2&lOceny Serwera &e--&6--&7--&8--"
  201.             send "&5Okropny &7- &e%{ocena1}%"
  202.             send "&5Głupi &7- &e%{ocena2}%"
  203.             send "&5Taki Sobie &7- &e%{ocena3}%"
  204.             send "&5Fajny &7- &e%{ocena4}%"
  205.             send "&5Bardzo Fajny &7- &e%{ocena5}%"
  206.             send " "
  207.    
  208. every 3 minute:
  209.     if {Szczotka} is true:
  210.         wait 120 second
  211.         broadcast "{@Pasek}"
  212.         broadcast "&d&lCzyszczenie światów z itemów na ziemi za 1 minute"
  213.         broadcast "{@Pasek}"
  214.         wait 60 second
  215.         broadcast "{@Pasek}"
  216.         loop all dropped Items:
  217.             Item is not Item Frame:
  218.                 clear dropped Items  
  219.         broadcast "&d&lWyczyszczono swiaty z itemow lezacych na ziemi"
  220.         broadcast "{@Pasek}"
  221.     if {Killarka} is true:
  222.         wait 240 second
  223.         broadcast "{@Pasek}"
  224.         broadcast "&d&lCzyszczenie światów z potworow za 1 minute"
  225.         broadcast "{@Pasek}"
  226.         wait 60 second
  227.         broadcast "{@Pasek}"
  228.         loop all entities:
  229.             if loop-entity is not cow and chicken and pig and sheep and Item Frame:
  230.                 delete loop-entity
  231.         broadcast "&d&lWyczyszczono swiaty z potworow"
  232.         broadcast "{@Pasek}"
  233.    
  234. on join:
  235.     add 1 to {Gracze}
  236.     stop
  237.    
  238. on quit:
  239.     remove 1 from {Gracze}
  240.     stop
  241.    
  242. on skript load:
  243.     set {Gracze} to 0
  244.     stop
  245.  
  246. command /OS [<text>] [<text>] [<text>]:
  247.     permission: OS
  248.     trigger:
  249.         if arg 1 is not set:
  250.             send "{@Pasek}"
  251.             send "&f&o/OS Lagi &8&o- &b&oKomendy zwiazane z lagami na serwerze"
  252.             send "&f&o/OS Dodatki &8&o- &b&oKomendy zwiazane z dodatkami na serwerze"
  253.             send "&f&o/OS Fizyka &8&o- &b&oKomendy zwiazane z fizyka gry"
  254.             send "&f&o/OS Serwer &8&o- &b&oKomendy zwiazane z serwerem"
  255.             send "&e&oWersja Skryptu: 1.2"
  256.             send "&e&oNazwa Skryptu: OS.sk (Operator Server)"
  257.             send "{@Pasek}"
  258.         if arg 1 is "Lagi":
  259.             if arg 2 is not set:
  260.                 send "{@Pasek}"
  261.                 send "&f&o/OS Lagi Pomiary &8&o- &b&oPokazuje pomiary lagow serwera"
  262.                 send "&f&o/OS Lagi Clear &8&o- &b&oUsuwa przedmioty z ziemi na wszystkich swiatach wokol graczy"
  263.                 send "&f&o/OS Lagi Clear Wlacz &8&o- &b&oWlacza automatyczne czyszczenie podlogi co 3 minuty"
  264.                 send "&f&o/OS Lagi Clear Wylacz &8&o- &b&oWylacza automatyczne czyszczenie podlogi"
  265.                 send "&f&o/OS Lagi Kill &8&o- &b&oZabija wszystkie potwory na wszystkich swiatach wokol graczy"
  266.                 send "&f&o/OS Lagi Kill Wlacz &8&o- &b&oWlacza automatyczne zabijanie wszystkich potworow na wszystkich swiatach wokol graczy co 5 minuty"
  267.                 send "&f&o/OS Lagi Kill Wylacz &8&o- &b&oWylacza automatyczne zabijanie wszystkich potworow na wszystkich swiatach wokol graczy"
  268.                 send "&f&o/OS Lagi Usun &8&o- &b&oUsuwa wszystkie lagi z serwera czyli itemy, potwory i detale"
  269.                 send "{@Pasek}"
  270.             if arg 2 is "Pomiary":
  271.                 send "{@Pasek}"
  272.                 set {_tps} to tps
  273.                 send "&f&oTPS Serwera&8&o: &b&o%{_tps}%"
  274.                 send "&f&oIlosc Graczy Online&8&o: &b&o%{Gracze}% &5&o[Moze sie zaliczac konsola]"
  275.                 send "&f&oSwiaty Na Serwerze&8&o: &b&o%WORLDS%"
  276.                 set {_free} to free memory
  277.                 send "&f&oPamiec serwera&8&o: &b&o%{_free}%&7&o/&b&o%max memory%"
  278.                 send "{@Pasek}"
  279.             if arg 2 is "Clear":
  280.                 if arg 3 is not set:
  281.                     send "{@Pasek}"
  282.                     loop all dropped Items:
  283.                         Item is not Item Frame:
  284.                             clear dropped Items  
  285.                     send "&d&lWyczyszczono twoj swiat z smieci lezacych na podlodze"
  286.                     send "{@Pasek}"
  287.             if arg 2 is "Kill":
  288.                 if arg 3 is not set:
  289.                     send "{@Pasek}"
  290.                     loop all entities:
  291.                         if loop-entity is not cow and chicken and pig and sheep and Item Frame:
  292.                             delete loop-entity
  293.                     send "&d&lWyczyszczono twoj swiat z potworow"
  294.                     send "{@Pasek}"
  295.             if arg 2 is "Clear":
  296.                 if arg 3 is "Wlacz":
  297.                     set {Szczotka} to true
  298.                     send "{@Pasek}"
  299.                     send "&d&lWłączono czyszczenie światów z itemow"
  300.                     send "{@Pasek}"
  301.                 if arg 3 is "Wylacz":
  302.                     set {Szczotka} to false
  303.                     send "{@Pasek}"
  304.                     send "&d&lWyłączono czyszczenie światów z itemow"
  305.                     send "{@Pasek}"
  306.             if arg 2 is "kill":
  307.                 if arg 3 is "Wlacz":
  308.                     set {Killarka} to true
  309.                     send "{@Pasek}"
  310.                     send "&d&lWłączono czyszczenie światów z potworow"
  311.                     send "{@Pasek}"
  312.                 if arg 3 is "Wylacz":
  313.                     set {Killarka} to false
  314.                     send "{@Pasek}"
  315.                     send "&d&lWyłączono czyszczenie światów z potworow"
  316.                     send "{@Pasek}"
  317.             if arg 2 is "Usun":
  318.                 send "{@Pasek}"
  319.                 loop all entities:
  320.                     if loop-entity is not cow and chicken and pig and sheep and Item Frame:
  321.                         delete loop-entity
  322.                 loop all dropped Items:
  323.                     Item is not Item Frame:
  324.                         clear dropped Items  
  325.                 loop all worlds:
  326.                     clear weather in loop-worlds
  327.                 send "&d&lWyczyszczono serwer z lagow"
  328.                 send "{@Pasek}"
  329.         if arg 1 is "Dodatki":
  330.             if arg 2 is not set:
  331.                 send "{@Pasek}"
  332.                 send "&b&o/OS Dodatki Oceny Wlacz/Wylacz &8&o- &f&oWlacza i wylacza ocenianie serwera przez graczy"
  333.                 send "&b&o/OS Dodatki Krew Wlacz/Wylacz &8&o- &f&oWlacza i wylacza lanie sie krwi"
  334.                 send "&b&o/OS Dodatki AntyBot Wlacz/Wylacz &8&o- &f&oWlacza i wylacza antybota"
  335.                 send "&b&o/OS Dodatki AntyReklamy Wlacz/Wylacz &8&o- &f&oWlacza i wylacza antyreklamy"
  336.                 send "&b&o/OS Dodatki Potwory Wlacz/Wylacz &8&o- &f&oWlacza spawnowanie sie gigantow, ultra creeperow, kon szkielet, kon zombie"
  337.                 send "{@Pasek}"
  338.             if arg 2 is "Oceny":
  339.                 if arg 3 is "Wlacz":
  340.                     set {Oceniarka} to true
  341.                     send "{@Pasek}"
  342.                     send "&d&lWlaczono oceniarke"
  343.                     send "{@Pasek}"
  344.                 if arg 3 is "Wylacz":
  345.                     set {Oceniarka} to false
  346.                     send "{@Pasek}"
  347.                     send "&d&lWylaczono oceniarke"
  348.                     send "{@Pasek}"
  349.             if arg 2 is "krew":
  350.                 if arg 3 is "Wlacz":
  351.                     set {Krwiarnia} to true
  352.                     send "{@Pasek}"
  353.                     send "&d&lWlaczono Krew"
  354.                     send "{@Pasek}"
  355.                 if arg 3 is "Wylacz":
  356.                     set {Krwiarnia} to false
  357.                     send "{@Pasek}"
  358.                     send "&d&lWylaczono Krew"
  359.                     send "{@Pasek}"
  360.             if arg 2 is "AntyBot":
  361.                 if arg 3 is "Wlacz":
  362.                     set {Joniarka} to true
  363.                     send "{@Pasek}"
  364.                     send "&d&lWlaczono AntyBota"
  365.                     send "{@Pasek}"
  366.                 if arg 3 is "Wylacz":
  367.                     set {Joniarka} to false
  368.                     send "{@Pasek}"
  369.                     send "&d&lWylaczono AntyBot"
  370.                     send "{@Pasek}"
  371.             if arg 2 is "AntyReklamy":
  372.                 if arg 3 is "Wlacz":
  373.                     set {Reklamiarka} to true
  374.                     send "{@Pasek}"
  375.                     send "&d&lWlaczono AntyReklamy"
  376.                     send "{@Pasek}"
  377.                 if arg 3 is "Wylacz":
  378.                     set {Reklamiarka} to false
  379.                     send "{@Pasek}"
  380.                     send "&d&lWylaczono AntyReklamy"
  381.                     send "{@Pasek}"
  382.             if arg 2 is "Potwory":
  383.                 if arg 3 is "Wlacz":
  384.                     set {Potwoniarka} to true
  385.                     send "{@Pasek}"
  386.                     send "&d&lWlaczono Spawnowanie Potworow"
  387.                     send "{@Pasek}"
  388.                 if arg 3 is "Wylacz":
  389.                     set {Potworniarka} to false
  390.                     send "{@Pasek}"
  391.                     send "&d&lWylaczono Spawnowanie Potworow"
  392.                     send "{@Pasek}"
  393.         if arg 1 is "Fizyka":
  394.             if arg 2 is not set:
  395.                 send "{@Pasek}"
  396.                 send "&b&o/OS Fizyka Fireball Wlacz &8&o- &f&oWlacza odbijanie kuli ghasta"
  397.                 send "&b&o/OS Fizyka Fireball Wylacz &8&o- &f&oWylacza odbijanie kuli ghasta"
  398.                 send "&b&o/OS Fizyka Liscie Wlacz &8&o- &f&oWlacza odpadanie lisci"
  399.                 send "&b&o/OS Fizyka Liscie Wylacz &8&o- &f&oWylacza odpadanie lisci"
  400.                 send "{@Pasek}"
  401.             if arg 2 is "Fireball":
  402.                 if arg 3 is "Wlacz":
  403.                     send "{@Pasek}"
  404.                     send "&e&lTeraz kule ghasta da sie odbijac"
  405.                     set {Firebalka} to false
  406.                     send "{@Pasek}"
  407.                 if arg 3 is "Wylacz":
  408.                     send "{@Pasek}"
  409.                     send "&e&lTeraz kuli ghasta nie da sie odbijac"
  410.                     set {Firebalka} to true
  411.                     send "{@Pasek}"
  412.             if arg 2 is "Liscie":
  413.                 if arg 3 is "Wlacz":
  414.                     send "{@Pasek}"
  415.                     send "&e&lLiscie teraz odpadaja"
  416.                     set {Lisciarnia} to false
  417.                     send "{@Pasek}"
  418.                 if arg 3 is "Wylacz":
  419.                     send "{@Pasek}"
  420.                     send "&e&lLiscie teraz nie odpadaja"
  421.                     set {Lisciarnia} to true
  422.                     send "{@Pasek}"
  423.         if arg 1 is "Serwer":
  424.             if arg 2 is not set:
  425.                 send "{@Pasek}"
  426.                 send "&b&o/OS Serwer Restart &8&o- &f&o"
  427.                 send "{@Pasek}"
  428.             if arg 2 is "Restart":
  429.                 execute console command "save-all"
  430.                 broadcast "&b&lZapisano Gre"
  431.                 broadcast "&c&lZa 10 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  432.                 wait 5 second
  433.                 broadcast "&c&lZa 5 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  434.                 wait 1 second
  435.                 broadcast "&c&lZa 4 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  436.                 wait 1 second
  437.                 broadcast "&c&lZa 3 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  438.                 wait 1 second
  439.                 broadcast "&c&lZa 2 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  440.                 wait 1 second
  441.                 broadcast "&c&lZa 1 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  442.                 wait 1 second
  443.                 broadcast "&c&lZa 0 sekund zostanie przeprowadzony restart serwera"
  444.                 loop all players:
  445.                     kick loop-player due to "&d&lRestart serwera zaloguj sie za pare sekund"
  446.                 wait a tick
  447.                 execute console command "reload"
  448.                 loop 50 times:
  449.                     broadcast " "
  450.                 wait 3 second
  451.                 broadcast "&a&lPomyślnie zakończono restart serwera"
  452.                
  453. # Koniec skryptu ale bedzie ulepszany

 

 

 


Edytowane przez CIDE ★
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności