Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

[Source / CS:GO] Mirror Remastered


ellenave
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, KizzuPL napisał:

fixniete?

mordko jak sie pytasz to porównaj date tego postu i date ostatniego update csgo kiedy bylo trzeba fixowac

działa

a pro po haxa taka zwykła pasta z dobrymi visualami

PS rage bardzo dobry jak n ayy porównując do skeeta to takie 60%

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Andczej napisał:

mordko jak sie pytasz to porównaj date tego postu i date ostatniego update csgo kiedy bylo trzeba fixowac

działa

a pro po haxa taka zwykła pasta z dobrymi visualami

PS rage bardzo dobry jak n ayy porównując do skeeta to takie 60%

porównywanie jakiejś pasty do skeeta XDDD

A co do cheata to jakby zmienić resolver to byłoby dobre.

Odnośnik do komentarza

Jak by się na tym dało grać 2on2 wingmany bez OW to by była bajka. Pamiętam czasy mutiny v2 > all public src.

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, kxarim napisał:

porównywanie jakiejś pasty do skeeta XDDD

ale napisałem ze jak na paste to dobry ragebot i chodzi mi wyłacznie pod spread bo nospread ssie

36 minut temu, xPicca1337 napisał:

tylko mi kraszuje po wejsciu na mapke?

wejdz na mape i dopiero injectuj mam tak samo albo spojnosc plików csgo

21 godzin temu, gsgdgsdgsdg napisał:

syf

nie chce obrażac ale ty chyba jakis nie ogarniety jestes bo to jest pasta z ayyware kod jest publiczny a autor czyli Freak zrobił dobrą robote jak za darmo i open source 

jeżeli ktoś ma 2 myszki 1 z csgo i 1 z windows;a to wchodzimy w gui.cpp i na 119 linijce usuwamy ten kod 

	if (ShouldDrawCursor)
	{
		Render::Clear(Mouse.x + 1, Mouse.y, 1, 17, Color(220, 220, 2220, MenuAlpha));
		for (int i = 0; i < 11; i++)
			Render::Clear(Mouse.x + 2 + i, Mouse.y + 1 + i, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 8, Mouse.y + 12, 5, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 8, Mouse.y + 13, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 9, Mouse.y + 14, 1, 2, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 10, Mouse.y + 16, 1, 2, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 8, Mouse.y + 18, 2, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 7, Mouse.y + 16, 1, 2, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 6, Mouse.y + 14, 1, 2, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 5, Mouse.y + 13, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 4, Mouse.y + 14, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 3, Mouse.y + 15, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 2, Mouse.y + 16, 1, 1, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		for (int i = 0; i < 4; i++)
			Render::Clear(Mouse.x + 2 + i, Mouse.y + 2 + i, 1, 14 - (i * 2), Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 6, Mouse.y + 6, 1, 8, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 7, Mouse.y + 7, 1, 9, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		for (int i = 0; i < 4; i++)
			Render::Clear(Mouse.x + 8 + i, Mouse.y + 8 + i, 1, 4 - i, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 8, Mouse.y + 14, 1, 4, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
		Render::Clear(Mouse.x + 9, Mouse.y + 16, 1, 2, Color(220, 220, 220, MenuAlpha));
	}

 

 

gdzie jest błąd ze nie działa no smoke

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, xPicca1337 napisał:

 ale czemu ten aim strzela w sciany? xD Kompletnie nie celuje w ludzi tylko w losowe sciany i wgl nie patrzy na hitchance ani mindmg /;

czy tak cieżko to naprawic skoro ci nie działa chyba ze uzywasz r8 to trzeba zrobix fixa w DoAimbot()xd

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności