Skocz do zawartości

[Source / CS:GO] Perfecthook


HyperSonic
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Powinno naprawić autowall'a.

 

MiscFunctions.cpp, linijka 48:

bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace)
{
	typedef bool(__fastcall* TraceToExitFn)(Vector&, trace_t&, float, float, float, float, float, float, trace_t*);
	static DWORD TraceToExit = U::FindPattern("client.dll", (BYTE*)"\x55\x8B\xEC\x83\xEC\x30\xF3\x0F\x10\x75", "xxxxxxxxxx");
 
	if (!TraceToExit)
		return false;
 
	float start_y = start.y, start_z = start.z, start_x = start.x, dir_y = vEnd.y, dir_x = vEnd.x, dir_z = vEnd.z;
 
	_asm
	{
		push trace
		push dir_z
		push dir_y
		push dir_x
		push start_z
		push start_y
		push start_x
		mov edx, tr
		mov ecx, end
		call TraceToExit
		add esp, 0x1C
	}
}

 

MiscFunctions.h, linijka 25:

bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace);

 

Autowall.cpp, linijka 202:

if (!TraceToExit(dummy, data.enter_trace, data.enter_trace.endpos, data.direction, &trace_exit))

 

zdOPYWZ.png

image.thumb.png.b57ec0103ede32ce1ed9b263d4c2d40d.png

Odnośnik do komentarza
Teraz, Lummit napisał:

Powinno naprawić autowall'a.

 

MiscFunctions.cpp, linijka 48:


bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace)
{
	typedef bool(__fastcall* TraceToExitFn)(Vector&, trace_t&, float, float, float, float, float, float, trace_t*);
	static DWORD TraceToExit = U::FindPattern("client.dll", (BYTE*)"\x55\x8B\xEC\x83\xEC\x30\xF3\x0F\x10\x75", "xxxxxxxxxx");
 
	if (!TraceToExit)
		return false;
 
	float start_y = start.y, start_z = start.z, start_x = start.x, dir_y = vEnd.y, dir_x = vEnd.x, dir_z = vEnd.z;
 
	_asm
	{
		push trace
		push dir_z
		push dir_y
		push dir_x
		push start_z
		push start_y
		push start_x
		mov edx, tr
		mov ecx, end
		call TraceToExit
		add esp, 0x1C
	}
}

 

MiscFunctions.h, linijka 25:


bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace);

 

Autowall.cpp, linijka 202:


if (!TraceToExit(dummy, data.enter_trace, data.enter_trace.endpos, data.direction, &trace_exit))

 

Dzieki

+++

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Lummit napisał:

Powinno naprawić autowall'a.

 

MiscFunctions.cpp, linijka 48:


bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace)
{
	typedef bool(__fastcall* TraceToExitFn)(Vector&, trace_t&, float, float, float, float, float, float, trace_t*);
	static DWORD TraceToExit = U::FindPattern("client.dll", (BYTE*)"\x55\x8B\xEC\x83\xEC\x30\xF3\x0F\x10\x75", "xxxxxxxxxx");
 
	if (!TraceToExit)
		return false;
 
	float start_y = start.y, start_z = start.z, start_x = start.x, dir_y = vEnd.y, dir_x = vEnd.x, dir_z = vEnd.z;
 
	_asm
	{
		push trace
		push dir_z
		push dir_y
		push dir_x
		push start_z
		push start_y
		push start_x
		mov edx, tr
		mov ecx, end
		call TraceToExit
		add esp, 0x1C
	}
}

 

MiscFunctions.h, linijka 25:


bool TraceToExit(Vector& end, trace_t& tr, Vector start, Vector vEnd, trace_t* trace);

 

Autowall.cpp, linijka 202:


if (!TraceToExit(dummy, data.enter_trace, data.enter_trace.endpos, data.direction, &trace_exit))

 

Ej jak jest ta linijka 48 to do której mam to linijki wkleić?

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Lummit napisał:

Czemu? Na HVH daje rade, skin changer działa i cheat nie crashuje.

masz ss image.thumb.png.49736eba0571cb38589d984a22e4593e.png

1 minutę temu, Lummit napisał:

A w MiscFunctions.h i Autowall.cpp zamieniłeś kod?

 

tak

16 minut temu, Lummit napisał:

A w MiscFunctions.h i Autowall.cpp zamieniłeś kod?

 

ok udało się dziękuje ;)

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Lummit napisał:

Powinno naprawić autowall'a.

 

MiscFunctions.cpp, linijka bla bla

no taaaak, po co przeczytac source i zmienic jedna linijke zeby naprawic, lepiej spastowac fail kodzik z uc, ale fix najlepszy, szanuje!!

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, krzychu1 napisał:

no taaaak, po co przeczytac source i zmienic jedna linijke zeby naprawic, lepiej spastowac fail kodzik z uc, ale fix najlepszy, szanuje!!

OFC expert od kodowania przyszedł wyrzygać swoje mądrości. (można, ale jeżeli fix działa to jaki jest sens pisać, że wystarczy jedną linijke zmienić?)


Edytowane przez Kajlus

76561198353891200.pngAddFriend.png

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności