Skocz do zawartości

[Source / CS:GO] External by Adi2071 v2


Adi2071
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przedstawiam wam mój kod źródłowy haxa typu external. Jest on zrobiony na bazie Suite Reborn v6

 

Funkcje:

  • Aimbot
  • RadarHack
  • Bhop
  • Triggerbot

SKAN:

POBIERZ:

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

wszystkie, nie ma menu w grze, opcje się ustawia w pliku konfiguracyjnym ;)

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Jak grasz bez visuali to tak :)

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Nyziu napisał:

Ogólnie odpaliłem przetestowałem , legit jest ok, ale tak po 1. radar łapie bardzo blisko praktycznie dopiero jak usłyszę przeciwnika, po 2. nie ma opcji glow, tak jak w opisie.

 

fakt, mój błąd, już poprawiam.

59 minut temu, Nyziu napisał:

Ogólnie odpaliłem przetestowałem , legit jest ok, ale tak po 1. radar łapie bardzo blisko praktycznie dopiero jak usłyszę przeciwnika, po 2. nie ma opcji glow, tak jak w opisie.

 

zaktualizowałeś offsety?

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Prostego błędu nie umiesz naprawić?. Source code nie ma błędów.

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
W dniu 2.11.2017 o 20:21, spkziomek3 napisał:

Nie działa. Powodem tego moze być offset, którego nie mogę zaaktualizować bo nie mogę go znaleźć. Poda ktoś?

Najlepiej csgo dumper od Y3t1y3t.

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
W dniu 26.11.2017 o 02:11, KAGc napisał:

Jeśli serio sam to pisałeś to współczuje ci tego coding style'u...

Kod wygląda strasznie źle... 

To nie jest mój kod źródłowy, baza pochodzi od Suite reborn v4, potem v6.

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

offsety się zmienia w offsets.h

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

@Adi2071

    DWORD dwLocalPlayer;
    DWORD dwEntityList;
    DWORD dwAttack;
    DWORD dwEnginePointer;
    DWORD dwSetViewAngle;
    DWORD dwJump;

    DWORD dwActiveWeapon;
    DWORD dwWeaponId;
    DWORD dwInCross;
    DWORD dwSpotted;
    DWORD dwId;
    DWORD dwHealth;
    DWORD dwTeam;
    DWORD dwAmmo;
    DWORD dwVecPunch;
    DWORD dwIShotsFired;
    DWORD dwDormant;
    DWORD dwFlags;
    DWORD dwFlashMaxAlpha;
    DWORD dwMatrixBone;
    DWORD dwVecOrigin;
    DWORD dwSpottedByMask;
    DWORD dwVecViewOffset;
    DWORD nTickBase;

 

Aktualne offsety wpisywac po tym znaczku ; ? 

Odnośnik do komentarza

Nie, Jak skompilujesz to,włączysz .exe to stworzy się plik konfiguracyjny. Tam są offsety z pliku offsets.cpp, Na samym dole masz funkcje która dodaje offsety do pliku konfiguracyjnego i tam zaktualizuj.

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności