Skocz do zawartości

[Source]GerdHook aka InterX


insaNe*
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

SS: 7e6eaa5d44b94fcd86f1389e3a682078.png


 


Skan: https://www.virustotal.com/pl/file/cf53829603823c74d3fc5ab10b878292c8ee3cd1af12a510f63a2ce771637e38/analysis/1487153620/


 


Download:



 


/Dodałem czcionkę w rar dzięki której widoczne będą te ikonki w menu :)


 


GerdHook.rar


Edytowane przez insaNe*
Odnośnik do komentarza

warning - forceline redefined. poza tym 30 bledow z tym forceline.

Nie trzeba tam zmienić środowiska kompilatora z VS2003 na VS2011 czy coś takiego? Obijało mi się gdzieś o oczy takie coś, że inni mieli masę błędów i zmiana pomogła.

Odnośnik do komentarza

Przy kompilacji nie ma żadnych błędów wtf?

 

własnie zauwazylem, ze odpalajac codeblocksa przy ayyware i jakichs c+p ayyware mam ten sam error - forceline.  "forceline redefined", "forceline does not name a type"

 

Nie trzeba tam zmienić środowiska kompilatora z VS2003 na VS2011 czy coś takiego? Obijało mi się gdzieś o oczy takie coś, że inni mieli masę błędów i zmiana pomogła.

 

na codeblocksie kompiluje. gnu gcc compiler. myślisz, że zmiana kompilatora na vs 2010 pomoże?


Edytowane przez playerfx0
Odnośnik do komentarza

własnie zauwazylem, ze odpalajac codeblocksa przy ayyware i jakichs c+p ayyware mam ten sam error - forceline.  "forceline redefined", "forceline does not name a type"

 

 

na codeblocksie kompiluje. gnu gcc compiler. myślisz, że zmiana kompilatora na vs 2010 pomoże?

Spróbuj zmienić. Wydaje mi się, że powinno pomóc.


Edytowane przez insaNe*
Odnośnik do komentarza

Powarnowane i poukrywane. Miejmy nadzieję, że ta seria ostrzeżeń nauczy was, żeby nie syfić tematów głupimi postami, wyzywankami od pasterów i innych postów tego typu, które nikomu nie pomagają, a tylko zaśmiecają forum.

Jeśli komuś nie przyda się release, to nie musicie ogłaszać światu, "że po co to komu" itd. Po prostu wyłączacie zakładkę z tematem i żyjecie dalej swoim życiem.

Odnośnik do komentarza

Wiesz jak to zaktualizować ? To weapon info bardzo proszę o pomoc 

Aby AutoWall działał musicie usunąć aktualny class weaponinfo z entities.h, dać minimum damage na 0 i wkleić to:

 

 

 

class CSWeaponInfo
{
public:
/*virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Parse(KeyValues *pKeyValuesData, const char *szWeaponName); //
virtual void RefreshDynamicParameters(void); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //*/
 
/*char pad_0x0004[0x2]; //0x0004
char m_pszName[32]; //0x0006
char pad_0x0026[0x7E]; //0x0026
__int16 N0000002E; //0x00A4
char m_pszModelName[32]; //0x00A6
char pad_0x00C6[0x6DE]; //0x00C6
BYTE m_IsFullAuto; //0x07A4
char pad_0x07A5[0x7]; //0x07A5
__int32 m_iPrice; //0x07AC
float m_flArmorRatio; //0x07B0
char pad_0x07B4[0x10]; //0x07B4
float m_flPenetration; //0x07C4
__int32 m_iDamage; //0x07C8
float m_flRange; //0x07CC
float m_flRangeModifier; //0x07D0
char pad_0x07D4[0x4]; //0x07D4
float m_flCycleTime; //0x07D8 */
char _0x0000[2036];
bool m_IsFullAuto;
char _0x0001[2048];
__int32 ammo_type_maybe; //0x0800
char pad_0x0804[52];
__int32 weapon_type; //0x0838
__int32 weapon_team; //0x083C
__int32 weapon_id; //0x0840
char _0x0844[4];
 
float heat_ps; //0x0848
__int32 price; //0x084C
float m_flArmorRatio; //0x0850
float player_speed; //0x0854
float player_speed_alt; //0x0858
__int32 crosshair_min_distance; //0x085C
__int32 crosshair_delta; //0x0860
float m_flPenetration; //0x0864
__int32 m_iDamage; //0x0868
float m_flRange; //0x086C
float m_flRangeModifier; //0x0870
__int32 bullets; //0x0874
float cycle_time; //0x0878
float cycle_time_alt; //0x087C
char _0x0880[416];
float spread; //0x0A20
float spread_alt; //0x0A24
};


Edytowane przez Kajlus

76561198353891200.pngAddFriend.png

Odnośnik do komentarza

 

Aby AutoWall działał musicie usunąć aktualny class weaponinfo z entities.h, dać minimum damage na 0 i wkleić to:

 

 

 

class CSWeaponInfo
{
public:
/*virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Parse(KeyValues *pKeyValuesData, const char *szWeaponName); //
virtual void RefreshDynamicParameters(void); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //*/
 
/*char pad_0x0004[0x2]; //0x0004
char m_pszName[32]; //0x0006
char pad_0x0026[0x7E]; //0x0026
__int16 N0000002E; //0x00A4
char m_pszModelName[32]; //0x00A6
char pad_0x00C6[0x6DE]; //0x00C6
BYTE m_IsFullAuto; //0x07A4
char pad_0x07A5[0x7]; //0x07A5
__int32 m_iPrice; //0x07AC
float m_flArmorRatio; //0x07B0
char pad_0x07B4[0x10]; //0x07B4
float m_flPenetration; //0x07C4
__int32 m_iDamage; //0x07C8
float m_flRange; //0x07CC
float m_flRangeModifier; //0x07D0
char pad_0x07D4[0x4]; //0x07D4
float m_flCycleTime; //0x07D8 */
char _0x0000[2036];
bool m_IsFullAuto;
char _0x0001[2048];
__int32 ammo_type_maybe; //0x0800
char pad_0x0804[52];
__int32 weapon_type; //0x0838
__int32 weapon_team; //0x083C
__int32 weapon_id; //0x0840
char _0x0844[4];
 
float heat_ps; //0x0848
__int32 price; //0x084C
float m_flArmorRatio; //0x0850
float player_speed; //0x0854
float player_speed_alt; //0x0858
__int32 crosshair_min_distance; //0x085C
__int32 crosshair_delta; //0x0860
float m_flPenetration; //0x0864
__int32 m_iDamage; //0x0868
float m_flRange; //0x086C
float m_flRangeModifier; //0x0870
__int32 bullets; //0x0874
float cycle_time; //0x0878
float cycle_time_alt; //0x087C
char _0x0880[416];
float spread; //0x0A20
float spread_alt; //0x0A24
};

Już poradziłem sobie ale dzięki , lecz mam problem z no recoilem 

Odnośnik do komentarza

 

 

Aby AutoWall działał musicie usunąć aktualny class weaponinfo z entities.h, dać minimum damage na 0 i wkleić to:

 

 

 

class CSWeaponInfo
{
public:
/*virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Parse(KeyValues *pKeyValuesData, const char *szWeaponName); //
virtual void RefreshDynamicParameters(void); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //*/
 
/*char pad_0x0004[0x2]; //0x0004
char m_pszName[32]; //0x0006
char pad_0x0026[0x7E]; //0x0026
__int16 N0000002E; //0x00A4
char m_pszModelName[32]; //0x00A6
char pad_0x00C6[0x6DE]; //0x00C6
BYTE m_IsFullAuto; //0x07A4
char pad_0x07A5[0x7]; //0x07A5
__int32 m_iPrice; //0x07AC
float m_flArmorRatio; //0x07B0
char pad_0x07B4[0x10]; //0x07B4
float m_flPenetration; //0x07C4
__int32 m_iDamage; //0x07C8
float m_flRange; //0x07CC
float m_flRangeModifier; //0x07D0
char pad_0x07D4[0x4]; //0x07D4
float m_flCycleTime; //0x07D8 */
char _0x0000[2036];
bool m_IsFullAuto;
char _0x0001[2048];
__int32 ammo_type_maybe; //0x0800
char pad_0x0804[52];
__int32 weapon_type; //0x0838
__int32 weapon_team; //0x083C
__int32 weapon_id; //0x0840
char _0x0844[4];
 
float heat_ps; //0x0848
__int32 price; //0x084C
float m_flArmorRatio; //0x0850
float player_speed; //0x0854
float player_speed_alt; //0x0858
__int32 crosshair_min_distance; //0x085C
__int32 crosshair_delta; //0x0860
float m_flPenetration; //0x0864
__int32 m_iDamage; //0x0868
float m_flRange; //0x086C
float m_flRangeModifier; //0x0870
__int32 bullets; //0x0874
float cycle_time; //0x0878
float cycle_time_alt; //0x087C
char _0x0880[416];
float spread; //0x0A20
float spread_alt; //0x0A24
};

Już poradziłem sobie ale dzięki , lecz mam problem z no recoilem 

 

Jaki?

76561198353891200.pngAddFriend.png

Odnośnik do komentarza

 

Aby AutoWall działał musicie usunąć aktualny class weaponinfo z entities.h, dać minimum damage na 0 i wkleić to:

 

 

 

class CSWeaponInfo

{

public:

/*virtual void Function0(); //

virtual void Function1(); //

virtual void Parse(KeyValues *pKeyValuesData, const char *szWeaponName); //

virtual void RefreshDynamicParameters(void); //

virtual void Function4(); //

virtual void Function5(); //

virtual void Function6(); //

virtual void Function7(); //

virtual void Function8(); //*/

 

/*char pad_0x0004[0x2]; //0x0004

char m_pszName[32]; //0x0006

char pad_0x0026[0x7E]; //0x0026

__int16 N0000002E; //0x00A4

char m_pszModelName[32]; //0x00A6

char pad_0x00C6[0x6DE]; //0x00C6

BYTE m_IsFullAuto; //0x07A4

char pad_0x07A5[0x7]; //0x07A5

__int32 m_iPrice; //0x07AC

float m_flArmorRatio; //0x07B0

char pad_0x07B4[0x10]; //0x07B4

float m_flPenetration; //0x07C4

__int32 m_iDamage; //0x07C8

float m_flRange; //0x07CC

float m_flRangeModifier; //0x07D0

char pad_0x07D4[0x4]; //0x07D4

float m_flCycleTime; //0x07D8 */

char _0x0000[2036];

bool m_IsFullAuto;

char _0x0001[2048];

__int32 ammo_type_maybe; //0x0800

char pad_0x0804[52];

__int32 weapon_type; //0x0838

__int32 weapon_team; //0x083C

__int32 weapon_id; //0x0840

char _0x0844[4];

 

float heat_ps; //0x0848

__int32 price; //0x084C

float m_flArmorRatio; //0x0850

float player_speed; //0x0854

float player_speed_alt; //0x0858

__int32 crosshair_min_distance; //0x085C

__int32 crosshair_delta; //0x0860

float m_flPenetration; //0x0864

__int32 m_iDamage; //0x0868

float m_flRange; //0x086C

float m_flRangeModifier; //0x0870

__int32 bullets; //0x0874

float cycle_time; //0x0878

float cycle_time_alt; //0x087C

char _0x0880[416];

float spread; //0x0A20

float spread_alt; //0x0A24

};

 

 

Już poradziłem sobie ale dzięki , lecz mam problem z no recoilem

 

musisz zostawic jeszcze bool isfullauto

Ma ktoś fixa na resolver?

jak tam resolver dziala zaaktualizowales weapon info
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności