Skocz do zawartości

Sprawdzanie keyloggera


essabyq1
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

 

siemka mozecie sprawdzic czy ten antyduszek ma keyloga?

 

 

 

 

// ==UserScript==
// @name         AntyDuch by SM
// @namespace   http://tampermonkey.net/
// @version      0.25
// @description  
// @author       MiensnyTrzaski
// @match        https://*.margonem.pl/
// @exclude         https://www.margonem.pl/
// @grant        none
// ==/UserScript==

let classHandler; //Wiem bebe sprawa

class heroLife {
    constructor() {
        this.heroX = hero.x;
        this.heroY = hero.y;
        this.back = false;
    }

    goTo(x, y) {
        const off = $("#ground").offset();
        const newObj = {
            clientX: (x << 5) + off.left,
            clientY: (y << 5) + off.top
        };
        hero.mClick(newObj);
    }

    hasCollision(x, y) {
        return map.col[map.x * y + x] === "1" ? true : false;
    }

    findFreeCoords() {
        const startX = this.heroX - 1,
            endX = this.heroX + 1,
            startY = this.heroY - 1,
            endY = this.heroY + 1,
            allCoords=[];
        for (let i = startX; i <= endX; i++) {
            for (let j = startY; j <= endY; j++) {
                if (i === this.heroX && j === this.heroY) continue;
                if (!this.hasCollision(i, j)) {
                    allCoords.push([i, j]);
                }
            }
        }
        return allCoords;

    }

    nextPos() {
        return this.back ? [[this.heroX, this.heroY]] : this.findFreeCoords();
    }

    sleep(s) {
        return new Promise(res => setTimeout(() => res(1), s))
    }
    async wakeUp() {
        const dest = this.nextPos();
        console.log(dest)
        await this.sleep(Math.floor(Math.random() * (3e3 - 1e3) + 1e3));
        console.log(dest)
        for (let i=0;i<dest.length;i++) {
            if(!hero.stasis){
                this.back = this.back ? false : true;
                return;
            }
            console.log(dest)
            this.goTo(...dest);
            await this.sleep(1000);
        }

         if(!hero.stasis){
           this.back = this.back ? false : true;
           return;
          }
        location.reload();
        
    }
}

setTimeout(() => {
    (oldFun => {
        parseInput = (a, b, c) => {
            console.log(a, b, c)
            oldFun(a, b, c);
            if (isset(a.h) && a.h.hasOwnProperty('stasis') && a.h.stasis && !g.battle && !g.dead) {
                if (!classHandler) classHandler = new heroLife();

                classHandler.wakeUp();
            }
        };
        console.log(hero.stasis)

        if (hero.stasis && !classHandler) {
            classHandler = new heroLife();
            classHandler.wakeUp();
        }
    })(parseInput);

}, 1e4)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności