Skocz do zawartości

Stworzenie skryptu do gry fishing planet


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym stworzyć skrypt do gry fishing planet gdzie po wykryciu dźwięku dzwoneczka automatycznie by podnosiło wędkę i łowiło rybe. Po raz pierwszy będę to robic chciałem sobie popróbować i przy okazji się czegoś nauczyć czy wykrywanie dźwięku w grze i przypisanie do tego potem jakiejś czynności np Dzwoneczek zadzwoni i automatycznie zacina rybe czy to jest możliwe? 

 

Odnośnik do komentarza

Pewnie byłaby możliwość zrobienia tego w taki sposób, że wykryje Ci skrypt dźwięk gdy ten podniesie sie tzn. Jeśli ogólnie pojawi się jakiś dźwięk w komputerze. 0 > 
chociaż są na to bardziej praktyczne sposoby niż wykonanie tej czynności po wykrycie dźwięku "dzwoneczka"
ingerencja w adresy pamięci itp. Jednak jak na kogoś bez doświadczenia w czymś podobnym 
myślę, ze byłoby to bardzo trudne do napisania.
 

W miarę posuwania się po osi czasu szansa na przeżycia spada w końcu do zera dla każdego.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności