Skocz do zawartości

Szukam aimbota do cs 1.6


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez figo283,
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedziałem gdzie to umieścić=D

Mogę prosić o podeślenie jakiegoś linku do aima do cs'a 1.6 ? =D

Proszę o to żeby mi jakoś jeszcze potwierdzić czy nie ma Trojanów ani innych gówien jak włączyć offnąć itp. ; ]


Edytowane przez figo283
Dodanie prawidłowego prefiksu.
Odnośnik do komentarza

Można prosić linki z aimem od razu z objaśnionym jak co włączyć itp..

Bo już jeden temat otworzyłem i zero pomocy.. Liczę na to , że ktoś mi wyśle i objaśni co się jak włącza bo w innych tematach szukałem i chu. znalazłem , że tak napiszę,

Odnośnik do komentarza
  • Rozwiązanie

1. Pobierasz tego cheata -> http://www.cshacked.pl/hl1-framework-2k13-t47456/

2. Wypakowujesz wszystkie pliki na pulpit.

3. Następnie szukasz pliku settings.cfg, otwierasz i podmieniasz z tym.

 

 [Aimbot]

Aimbot.Active = 1
Aimbot.Mode = 1
Aimbot.InAttack = 0
Aimbot.Key = MOUSE1
Aimbot.DeathMatch = 0
Aimbot.Mouse.Disable = 0


Aimbot.InJump = 1
Aimbot.InDuck = 1
Aimbot.InStand = 1


Aimbot.AimingDuckTargets = 1
Aimbot.AimingJumpTargets = 1


Aimbot.Kill.Delay = 80
Aimbot.Kill.CalcDrop = 0


Aimbot.PanicKey = F10


[Visuals]


Visuals.Draw.Dot = 1
Visuals.Draw.Box = 1
Visuals.Draw.Fov = 0
Visuals.Draw.Lock = 0
Visuals.Draw.Teammates = 0
Visuals.Draw.Weapon = 1
Visuals.Fullbright = 0
Visuals.Check.Visible = 1


[bunnyHop]


BunnyHop.Active = 1


[Removals]


Removals.NoSmoke.Active = 0
Removals.NoFlash.Active = 0
Removals.NoFlash.Percentage = 280






[speedHack]


SpeedHack.Value = 10000
SpeedHack.Active.Mode = 0
SpeedHack.Active.Key = SHIFT


[ingame_Radar]


Ingame_Radar.Active = 1
Ingame_Radar.Color = 0
Ingame_Radar.HideRadar = 1
Ingame_Radar.Teammates = 1
Ingame_Radar.DeathZone = 0


[Weapon_Settings]


weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.3,0.2,0.1
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 1,1,1
weapon.usp.fov.x = 15,15,20
weapon.usp.fov.y = 18,18,20
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 0
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 1
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.2,6.5


weapon.glock.active = 1,1,1
weapon.glock.autowall = 0
weapon.glock.detection = 0.03,0.04,0.04
weapon.glock.bullet.control = 2,2,2
weapon.glock.humanize.trigger = 1
weapon.glock.smooth = 1.1,1.1,1.1
weapon.glock.fov.x = 10,12,15
weapon.glock.fov.y = 16,16,18
weapon.glock.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.glock.hitbox.stand.height.correction = 1
weapon.glock.norecoil.mode = 0
weapon.glock.norecoil.inaimbot = 1
weapon.glock.norecoil.value = 7,7,6


weapon.deagle.active = 1,1,1
weapon.deagle.autowall = 1
weapon.deagle.detection = 0.7,0.05,0.04
weapon.deagle.bullet.control = 1,1,1
weapon.deagle.humanize.trigger = 1
weapon.deagle.smooth = 1,1,1
weapon.deagle.fov.x = 20,20,25
weapon.deagle.fov.y = 25,25,30
weapon.deagle.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = -1
weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = -1
weapon.deagle.norecoil.mode = 0
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 1
weapon.deagle.norecoil.value = 6.8,5.8,5.1


weapon.galil.active = 1,1,1
weapon.galil.autowall = 1
weapon.galil.detection = 1,1,1
weapon.galil.bullet.control = 1,1,1
weapon.galil.humanize.trigger = 1
weapon.galil.smooth = 2,2,2
weapon.galil.fov.x = 50,30,25
weapon.galil.fov.y = 50,30,25
weapon.galil.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.galil.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.galil.norecoil.mode = 0
weapon.galil.norecoil.inaimbot = 1
weapon.galil.norecoil.value = 1,1,1


weapon.famas.active = 1,1,1
weapon.famas.autowall = 0
weapon.famas.detection = 0.1,0.03,0.03
weapon.famas.bullet.control = 9,6,2
weapon.famas.humanize.trigger = 1
weapon.famas.smooth = 1,3,3
weapon.famas.fov.x = 15,15,20
weapon.famas.fov.y = 20,22,25
weapon.famas.hitbox.duck = 10,10,10
weapon.famas.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.famas.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.famas.norecoil.mode = 0
weapon.famas.norecoil.inaimbot = 1
weapon.famas.norecoil.value = 7.5,7.2,6.8


weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 1
weapon.ak47.detection = 0.15,0.08,0.05
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 10,13,15
weapon.ak47.fov.y = 17,20,20
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,10,9
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.5,6.8


weapon.m4a1.active = 1,1,1
weapon.m4a1.autowall = 1
weapon.m4a1.detection = 0.15,0.07,0.06
weapon.m4a1.bullet.control = 3,3,3
weapon.m4a1.humanize.trigger = 1
weapon.m4a1.smooth = 2,2,2
weapon.m4a1.fov.x = 19,20,25
weapon.m4a1.fov.y = 23,25,28
weapon.m4a1.hitbox.duck = 11,11,10
weapon.m4a1.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.m4a1.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.m4a1.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.m4a1.norecoil.mode = 0
weapon.m4a1.norecoil.inaimbot = 1
weapon.m4a1.norecoil.value = 7.8,7.0,6.2


weapon.awp.active = 1,1,1
weapon.awp.autowall = 0
weapon.awp.detection = 0.04,0.04,0.04
weapon.awp.bullet.control = 4,4,4
weapon.awp.humanize.trigger = 1
weapon.awp.smooth = 1,1,1
weapon.awp.fov.x = 400,400,400
weapon.awp.fov.y = 400,350,350
weapon.awp.hitbox.duck = 9,9,9
weapon.awp.hitbox.stand = 10,9,9
weapon.awp.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.awp.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.awp.norecoil.mode = 1
weapon.awp.norecoil.inaimbot = 1
weapon.awp.norecoil.value = 7.0,5.5,5.5




weapon.scout.active = 1,1,1
weapon.scout.autowall = 0
weapon.scout.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.scout.bullet.control = 4,4,4
weapon.scout.humanize.trigger = 1
weapon.scout.smooth = 1,1,1
weapon.scout.fov.x = 1000,500,300
weapon.scout.fov.y = 1000,500,300
weapon.scout.hitbox.duck = 10,10,9
weapon.scout.hitbox.stand = 10,10,10
weapon.scout.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.scout.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.scout.norecoil.mode = 0
weapon.scout.norecoil.inaimbot = 0
weapon.scout.norecoil.value = 0,0,0

 

 

 

4. Wszystkie pliki przerzucasz do folderu z csem (głównego)

5. Włącz csa

Odnośnik do komentarza

Czyli , że  mam usunąć to co tam będzie i to wkleić i powinno się urochomić normalnie ? ; ]

 

A tu się aima pod przyciskiem włącza czy się ma od razu jak się cs'a odpala ?

1. Tak

 

2. Uruchamiasz i będzie Ci działać, gdy będziesz strzelać. <- Mouse1


Edytowane przez figo283
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności