Skocz do zawartości

Tfix

  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez Tfix

  1. Witam od paru godzin szukam jakiegoś działającego kogo glow esp do csgo żeby się poduczyć.

    ale mam problem w Visual Studio "Punkt Wejścia Musi Być Zdefiniowany" 

    Kod:

    #pragma once
    
    #include <Windows.h>
    #include <TlHelp32.h>
    #include <iostream>
     
    
    
    using std::cout;
    
    class Glow
    {
    public:
    DWORD dll, pid, clientDll, localPlayer, glowArray;
    HANDLE handle;
    bool stop = false;
    bool Run();
    int classId(DWORD& add);
    int gl();
    static DWORD rungl();
    };
     
    extern Glow glow;
     
    template<typename TYPE>
    TYPE RPM(HANDLE proc, DWORD address, SIZE_T size) {
    TYPE buffer = TYPE();
    ::ReadProcessMemory(proc, (LPCVOID)address, &buffer, size, 0);
    return buffer;
    }
     
    template<typename TYPE>
    BOOL WPM(HANDLE proc, DWORD address, TYPE dataToWrite) {
    TYPE buffer = dataToWrite;
    return ::WriteProcessMemory(proc, (LPVOID)address, &buffer, sizeof(buffer), 0);
    }
     
    struct Offset
    {
    DWORD dwLP, iTn,
    bDorm, dwGl;
     
    explicit Offset() :
    dwLP(0xA9D44C), iTn(0xF0),
    bDorm(0xE9), dwGl(0x4B5A7E4){}
    };
     
    struct glObject
    {
    DWORD pEntity;
    float r;
    float g;
    float b;
    float a;
    uint8_t unk1[16];
    bool m_bRenderWhenOccluded;
    bool m_bRenderWhenUnoccluded;
    bool m_bFullBloom;
    uint8_t unk2[14];
    };

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności