Skocz do zawartości

uszmen123

  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez uszmen123

  1. Witam Serdecznie

    Piszę poradnik o Deathrunie (ang. Wyścig Śmierci), mający na celu zapoznać się z tym MODEM, mniej zaawansowanym graczom.

    Spis Treści:
    1. Zasady gry
    2. Rodzaj gry
    3. Mapy
    4. Manewry
    5. Konfiguracja
    6. Zakończenie

    1. Zasady Gry

    Gra, toczy się na mapkach o nazwach deathrun_[XXX], są to mapki, na których jest 1 terrorysta - aktywujący pułapki, oraz anty-terroryści, którzy mają na celu przejść cały tor (daną mapkę), oraz zabić terrorystę z broni, która jest dostępna po ukończeniu mapy.

    Jest też opcja dla terrorysty, w której terrorysta oznajmia wszystkim anty-terrorystom, że aktywuje tryb FREE RUN, w którym terrorysta nie aktywuje pułapek, oraz anty-terrorysta, musi walczyć wtedy na kosy (noże).

    2. Rodzaj Gry

    Wyróżnia się dwa rodzaje gry:

    - Z Auto Bunny Hoop'em,

    - Bez Auto Bunny Hoopa.

    [Auto BH]

    W tym rodzaju gry łatwiej jest zrobić różne manewry, oraz przejść mapkę anty-terroryście.

    Ponieważ, bardziej doświadczeni gracze potrafią, w ten sposób się dobrze rozpędzić, i niegdyś przejść mapkę "1 bunny hoopem". Ale to już dla bardziej zaawansowanych.

    [bez Auto BH]

    W tym rodzaju gry łatwiej jest terrorystom, czemu?

    Ponieważ anty-terrorysta, nie może nabrać takiego rozpędu, jak na auto bh. I wtedy terroryście łatwiej trafić pułapką w anty-terroryste.

    I jednocześnie jest trudniej anty-terrorystom przejść mapkę, bo są takie osoby, że tzw. 90-tke robią na BH, bo inaczej nie potrafią...

    Ale o 90-tce za chwilę.

    3. Mapy

    Wyróżniam 2 rodzaje map:

    Trudniejsze, oraz Łatwiejsze.

    [Łatwiejsze]

    Nazywam takimi, te które potrafię przejść więcej razy, niż się skuć.

    Niektóre z nich to:

    deathrun_temple

    deathrun_kolor_v2

    deathrun_projetocs

    deathrun_projetocs2

    [Trudniejsze]

    Nazywam takimi, te które przechodzę czasami, nie zawsze mi się udaje.

    deathrun_gamerfun

    deathrun_unkown-area

    deathrun_evolution

    4. Manewry

    Kilka manewrów:

    - 90-tka

    - Ducking (bugowanie)

    - Fast BH

    [90-tka]

    Jest to jeden z najprostszych, oraz podstawowych manewrów.

    Jest to na celu przeskoczenie ściany znajdującej się na torze, oraz blokującej dalszy tor.

    Mały tutorial, nie mojego autorstwa:

    http://www.youtube.com/watch?v=AsmUZND8HmE
    [Ducking]

    Jest to manewr z reguły niedozwolony, mający na celu zatrzymać daną pułapkę.

    Należy po prostu kucnąć na danej pułapce, i jak terrorystą ją "odpali", to ona się nie włączy.

    [Fast BH]

    To już dla bardziej zaawansowanych graczy, ten manewr ma na celu rozpędzenia się na AUTO BH, na respie od Anty-terrorystów, oraz przelecenia całej mapki Bunny Hoopem, jednocześnie wyprzedzenie terrorysty, który nie zdąży włączyć pułapek :P

    5. Konfiguracja

    Konfiguracja, to najważniejsza rzecz.

    Podstawą jest wyłączenie synchronizacji pionowej w swojej karcie graficznej, wtedy twój komputer będzie w stanie pociągnąć na 100+ fpsach. (Fps - Wyświetlane klatki na sekunde)

    Jeśli już takowe zostało zrobione należy wpisać sobie kilka komend:

    fps_max 9999
    fps_modem 9999
    net_graph 3
    cl_showfps 1
    Wtedy Twój komputer jest w stanie wyciągnąć 100 fpsów - Czyli podstawe.

    A Chciałbyś robić Long-jumpy? Mieć dalsze skoki, dopisz sobie:

    developer 1
    Podstawową konfiguracją servera, jest wpisanie komend:

    sv_airaccelrate 100
    sv_stepsize 18

    6. Zakończenie

    No cóż, trochę się napracowałem, myślę, że komuś się przyda.

    By Uszmen!

    Zakaz Kopiowania!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności