Skocz do zawartości

Vox.

  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez Vox.

  1. EntMod

     

     

    ███████████████████████████████████████████████████████

     

    Admina w EntMod można dać na SteamID LUB za pomocą

    pluginu sea_giveentmod.amxx

     

    ███████████████████████████████████████████████████████

     

     

     

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Opis

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

     

     

     

    EntMod to prosty Mod który umożliwia:

     

    Przemieszczanie:

    -Skrzynek, Graczy, Bomby, Broni które leżą na ziemi i innych

     

    Kopiowanie:

    - Skrzynek

     

    Obracanie:

    - Skrzynek, Bomby, Broni

     

    Kasowanie:

    -Skrzynek i być może Bomby, Broni

     

    Przemieszczanie kilku obiektów na raz:

    - Skrzynek, Graczy, Bomby, Broni które leżą na ziemi i innych

    Zapisywanie wszystkiego co zmieniliśmy

     

    Ładowanie zachowanych edycji

     

    Teleportacje

    - Ustawia się przejście, wejście i wyjście, takie dwa portale

    Drogi dla danego obiektu:

    - Obiekt będzie sam się poruszał po tej drodze

     

    To wszystko można robić w czasie rzeczywistym czyli w momencie kiedy się gra!

     

    W EntModzie jest specjalna broń, działa na takiej zasadzie jak w Garry's Mod, przenosi obiekty.

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Instrukcja Obsługi

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Przemieszczanie:

     

    Najlepiej użyć specjalnej broni. W tym celi wpisujemy w konsoli:

    weapon_entmover

    Można też przemieszczać obiekty w trudniejszy sposób. Należy wpisać w konsoli:

    bind "g" "+grabent"

     

    Teraz należy celownikiem nacelować na to co chce się przemieścić i nacisnąć G. Oczywiście można zmienić klawisze. Ale ja preferuje tę broń do przemieszczania :(

     

    Kopiowanie:

    Należy wpisać w konsoli:

    bind "c" "+copyent"

     

    Teraz należy celownikiem nacelować na to co chce się skopiować i nacisnąć C. Żeby puścić trzeba nacisnąć V. Oczywiście można zmienić klawisze.

     

    Obracanie:

    Obracanie obiektów jest bardzo proste. Należy celownikiem nacelować na dany obiekt i użyć komend wpisując je w konsoli:

    Żeby obrócić o 30 stopni osi X:

    e_rotate 30 0 0

    Żeby obrócić o 15 stopni osi Y:

    e_rotate_y

    e_rotate 0 15 0

    Żeby obrócić o 25 stopni osi Y:

    e_rotate 0 25 0

    Żeby obrócić o 15 stopni osi Z:

    e_rotate_z

    e_rotate 0 0 15

    Żeby obrócić o 90 stopni osi Z:

    e_rotate 0 0 90

    Żeby obrócić obiekt o 15 stopni osi X i 45 stopni osi X w tym samym czasie:

    e_rotate 15 45 0

     

    Kasowanie:

    Aby skasować dany obiekt należy użyć specjalnej broni. Należy nią nacelować na obiekt i nacisnąć Prawy Przycisk Myszy.

    Można także skasować za pomocą komendy:

    e_kill

     

    Przemieszczanie kilku obiektów na raz:

    Najpierw trzeba nacelować na dany obiekt. Następnie wpisać w konsoli:

    mm_start

    Obiekt zaznaczy się na zielono. Aby zaznaczyć dodatkowy obiekt należy nacelować na obiekt i wpisać w konsoli:

    mm_grab

    Aby zakończyć przmieszczanie należy wpisać w konsoli:

    mm_end

     

    Zapisywanie wszystkiego co zmieniliśmy

    Bindujemy komendę

    bind "j" "es_grab"

    Teraz wpisujemy w konsoli komendę

    es_start #nazwazapisu#

    Teraz za pomocą zbindowanego wcześniej klawisza zaznaczamy obiekty które mają być zapisane

    Aby odznaczyć obiekt namierzamy go celownikiem i wpisujemy

    es_ungrab

    Na koniec w konsoli wpisujemy

    es_save <0 lub 1>

    Dlaczego 0 lub 1? Gdy nadamy poleceniu parametr "0" obiekty zostaną zapisane tam gdzie były zbudowane

    Lecz gdy nadamy parametr 1 obiekty nie będą miały stałego miejsca pojawienia się(będziemy je mogli wczytać w dowolnym miejscu)

    Ja osobiście radzę używać parametru 0, gdyż 1 nie zawsze działa

     

    Ładowanie zachowanych edycji

    Aby zobaczyć listę save'ów które zostały stworzone na danej mapie wpisujemy:

    es_list

    Aby zobaczyć wszystkie save'y wpisujemy

    es_listall

    Aby wczytać zapis wpisujemy

    es_load #nazwazapisu#

     

    Teleportacje

    Używanie teleportacji jest prosta. Trzeba iść w miejsce gdzie ma być wejście do teleportu. Gdy już się tam jest to trzeba wpisać w konsoli:

    e_telestart <nazwa>

    Pojawi się dość kolorowe koło dzięki któremu wiadomo gdzie jest wejście.

    Następnie trzeba iść w miejsce gdzie chce się teleportować. Gdy już się dotarło na miejsce należy wpisać w konsoli:

    e_teleend <nazwa>

    Aby skasować teleport należy wpisać w konsoli:

    e_teledelete <nazwa>

     

     

    Droga dla danego obiektu:

    Najpierw trzeba nacelować na obiekt który ma się poruszać i wpisać w konsoli:

    t_select <nazwa>

    Następnie trzeba zrobić drogę obiektu. Należy wpisać w konsoli:

    t_start

    Teraz droga zaznacza się tam gdzie się chodzi. Gdy się idzie, za graczem tworzy się droga którą ma przebyć obiekt zaznaczony wcześniej.

    Żeby zakończyć, należy wpisać:

    t_end <szybkosc>

    Po zakończeniu, należy wpisać w konsoli komende w celu uruchomienia obiektu aby się przemieszczał na zaznaczonej wcześniej drodze:

    t_go

     

    Są jeszcze inne komendy, lecz to już w pliku Ent Mod Help.chm

     

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Instalacja i konfiguracja admina

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

     

    Najpierw oczywiście trzeba ściągnąć Ent Mod. Znajduje się on w załączniku.

    Potem należy rozpakować zawartość, np.: na pulpit.

    Folder sound skopiować do cstrike. Jeśli spyta się czy zastąpić, trzeba kliknąć "TAK"

    Folder addons skopiować do cstrike. Jeśli spyta się czy zastąpić, trzeba kliknąć "TAK"

     

    Teraz trzeba wejść do addons/metamod

    Następnie należy dopisać do plugins.ini:

    win32 addonsEntModdllsEntMod_MM.dll

     

    Gdy już to zostanie zrobione, musi zostać dodany admin.

    Należy wejść na jakiś serwer Steam i wpisać w konsoli:

    status

    Następnie trzeba znaleść swój nick i skopiować koło niego SteamID (przykład STEAM_0:0:15295073)

    Potem w pliku DF_admins.txt znajdującym się w addons/EntMod trzeba skasować zawartość i napisać:

    STEAM_ID;HASLO;131071

     

    Przed wejściem na serwer w konsoli należy wpisać:

    setinfo _entpass "HASLO"

     

    Gdy nie posiadamy STEAM'a musimy skorzystać z pluginu na górze

    Instrukcja:

    1. Ściągamy plik

    2. Instalujemy go

    Komendy pluginu:

    amx_enmod_give #nick#

    Przyznawanie admina

    amx_entmod_removeall

    Usuwa wszystkich adminów

     

     

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Screen broni

    ══════════════════════════════════════════════════════════════════

    Dołączona grafika

     

     

     

     

     

     

    ███████████████████████████████████████████████████████

    Jak instalować pluginy AMXX

    ███████████████████████████████████████████████████████

     

    I. Pluginy występują w dwóch formatach “.sma” oraz “.amxx”:

     

    .sma - Pliki w formacie “.sma” są to pliki źródłowe pluginów, aby można było uruchomić je na naszym serwerze należy je przekompilować na format “.amxx”, np. TUTAJ, lub za pomocą kompilatora który znajduje się w:

    C:Program FilesCounter-Strikecstrikeaddonsamxmodxscripting

    pod nazwą compile.exe

     

    .amxx - Pliki w formacie “.amxx” są to już przekompilowane pluginy pod AmxMod X, czyli gotowe do instalacji na naszym serwerze.

     

     

     

     

    II. Przedstawię instalację pluginu o przykładowej nazwie nazwa.amxx

     

    1. Wrzucamy plik nazwa.amxx do folderu amxmodx/plugins

     

    2. Otwieramy w edytorze tekstowym, najlepiej w “wordpad” plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu:

    nazwa.amxx

    Następnie zapisujemy zmiany w pliku.

     

    3. Jeśli w opisie pluginu są podane jakieś cvary (ustawienia np. "amx_costam") to otwieramy w edytorze tekstowym, najlepiej w “wordpad” plik amxmodx/configs/amxx.cfg i dopisujemy na samym końcu dany cvar i jego wartośc (np. amx_costam 1). Zapisujemy zmiany.

     

     

    III. Gdy ściągamy gotowe pluginy (szczególnie te rozbudowane) to najczęściej mamy dostępne kilka folderów. Najlepiej omówię co znajduje się w tych wszystkich folderach AmxMod X’a, abyście wiedzieli gdzie należy umieszczać pozostałe pliki:

     

    configs - Są tu wszystkie pliki konfiguracyjne AmxX’a oraz pluginów. Pliki”.ini” oraz “.cfg“.

    data - Jest to folder przechowujący statystyki w formacie “.dat“, zawiera on również bardzo ważny folder o nazwie lang w którym przechowywane są pliki językowe wszystkich pluginów w formacie “.txt“.

    modules - w tym folderze zawarte są wszystkie moduły “.dll” dla windows i “.so” dla linuxa.

    plugins - Tutaj wrzucamy wszystkie pliki “.amxx“.

    scripting - Tutak wrzucamy wszystkie pliki “.sma“.

     

    Jeśli do pluginów dołączone zostały foldery z dźwiękami, modelami i innymi plikami, to te foldery wrzucamy do

     

    C:/Program Files/Counter-Strike/cstrike/

     

     

    Changelog

    Ad.1

    Poradnik z sieci, edytowany przeze mnie

    1. Poprawiono błędy w poradniku

    2. Dodano Zapisywanie i Wczytywanie

     

     

    Ad.2

    Poradnik z http://cs-guide.net/, edytowany przeze mnie

    1. Poprawiono błędy w poradniku

    2. Dodano zagadnienie z kompilacji, oraz wrzucania innych plików

     

    Vox

    sea_giveentmod_557.rar

    entmod3_win_363.zip

  2. Mam coś nowego xD

    <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=CdFE8qZT6fU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=CdFE8qZT6fU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

  3. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=8nd5n5KVOUo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=8nd5n5KVOUo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności