Skocz do zawartości

[WAŻNE!] Opis ExpModa.


Muzzik
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Klasy
 

1.  Miles - mężny wojownik, który walczy dzięki swojej wielkie odwadze. Jego ścieżka dzieli się na władce miecza oraz władce tarczy. Jest on wytrzymały dzięki swojej sile i potężny dzięki obrażeniom zadawanym przez jego bronie. 

 

Historia:

Miles to wojownik, który niczego się nie boi, a wszystkie sprawy rozwiązuje swoją siłą. Nawet w młodości był uważany za najodważniejsze dziecko we wsi. "Jaki ojciec, taki syn" mówili słusznie mieszkańcy, bo jego ojciec nie raz uratował komuś życie, a nawet ocalił wieś przed smokiem. Był jednocześnie jego ojcem i nauczycielem sztuk walki. Matka też była niczego sobie, młoda, piękna i mądra. Można powiedzieć że byli idealną rodziną. Ojciec Milesa uczył go jak być dobrym wojownikiem oraz uczył go o tym, że należy bronić kobiet i dzieci, oraz że pod żadnym pozorem nie może skrzywdzić płci przeciwnej. Uczeń przestrzegał zasad i żył według nich, a wszystkich tych którzy je łamali, karał na swoje sposoby. Jednak za ojcem Milesa kryło się dawne życie, wtedy kiedy był jeszcze całkowicie innym człowiekiem, mordował dzieci, napadał na inne wsie oraz wszczynał bójki za byle powody, lecz Miles o tym nie wiedział, aż do pewnego dnia po którym jego życie się zmieniło. Pokłócił się z ojcem i od tamtej pory był jego największym wrogiem. Kiedy jego ojciec spał, z zimną krwią wbił mu nóż w gardło oraz uciekł do miasta, zostawiając matkę samą, bo to ona przed nim to wszystko ukrywała. Miles musiał się nauczyć żyć w mieście, jego zasad. Wszyscy uważali go za bezbronnego, lecz on mógł pokonać wszystkich z tego miasta bez żadnej przeszkody. Dowiódł tego na miejscowym Turnieju Walki, w którym bez problemu został mistrzem i utrzymał ten tytuł aż do dzisiaj. Miles nadal przestrzega zasad przekazanych mu przez ojca, lecz ma teraz bardziej surowe kary dla tych, którzy je łamią.

 

 

Umiejętności:

•   Stalowa zbroja - zombie zadają Ci mniejsze obrażenia. Umiejętność pasywna, obrażenia te zredukowane są o 20/30/40/50/60%. Dodatkowy efekt: Zombie bijąc Ciebie zadają sobie 50% zadanych obrażeń Tobie.

 

•   Rzut toporem - rzucasz swoim toporem, zadając 300/350/400/450/500 obrażeń, darmowy koszt, czas odnowienia 155/145/135/125/115 sekund. Dodatkowy efekt: Topór jest taki ciężki, że gdy zombie zostanie nim trafione nie może się ruszyć przez 3 sekundy.

 

•   Kopnięcie - wykopujesz zombie, zadając 40/60/80/100/120 obrażeń oraz spowalniając o 20/30/40/50/60% na 2/3/4/5/6 sekund. Darmowy koszt, czas odnowienia 180/170/160/150/140 sekund. Dodatkowy efekt: Kopnięcie unieruchamia na 7 sekund.

 

•   Krwawe żniwo - co trzydziesty atak z broni palnej, wysysasz krew z zombie i leczysz się o 5/10/15/20/30 życia do maksymalnej ilości twojego życia. Umiejętność pasywna. Dodatkowy efekt: Możesz wyleczyć się do 500 życia.

 

2.  Zoey - kobieta łucznik, zwinne ruchy zawdzięcza swojej zwinności. Jej ścieżka dzieli się na mistrza łuku oraz strzelca magicznego. Zadaje duże obrażenia w krótkim czasie.

 

Historia:

Zoey to kobieta pełna radości i entuzjazmu, zawsze dążyła do swojego postanowionego celu. W młodości jej brat nauczył ją strzelać z łuku, a jej się to bardzo spodobało. Z każdym dniem strzelała lepiej, odkryła swoje nowe hobby. Jako dziewczyna mądra i posłuszna bez problemu przebrnęła przez szkołę, jednocześnie rozwijając swój talent. Wygrywała w turniejach strzeleckich z łuków i uczyła się też strzelać z broni palnej. Uczyła się tego nie z byle powodu, kiedyś w jej życiu miało tragiczne zdarzenie. Na ulicy, gdy szła razem ze swoją matką do sklepu, na jej matkę napadł młody mężczyzna i wbił jej nóż w brzuch. Jeszcze wtedy bezbronna Zoey nie mogła nic na to poradzić, jej matka nie zdołała tego przetrwać. Tamtego dnia przysięgła sobie, że pod wszelkim pozorem będzie broniła swoją rodzinę, ponieważ jej brat i ojciec byli dla niej najważniejsi. Opanowując do perfekcji broń palną, była przygotowana na sytuacje zagrożenia życia. Pewnego razu jakaś grupa przestępcza zaatakowała jej dom. Gdy włamywacze weszli do domu, po cichu zdjęła jednego z łuku, lecz w następnego musiała już wystrzelić. Przez dramatyczne dzieciństwo nie bała się zabić złoczyńców. Kolejnych wyeliminowała poprzez strzały w pierś, trwało to zaledwie kilka sekund, włamywacze nie wiedzieli skąd strzelała Zoey. Kobieta postanowiła zająć się pracą w tajnej agencji, która eliminuje niebezpieczne osoby.

 

 

Umiejętności: 

•   Niesamowita szybkość - podnosisz swoją szybkość atakowania o 20/25/30/35/40% ze wszystkich broni na 2/3/4/5/6 sekund. Koszt 20/25/30/35/40 many, czas odnowienia 80/75/70/65/60 sekund. Dodatkowy efekt: Podczas tego efektu zadajesz 20% więcej obrażeń.

 

•   Krwawe kule - twoje kule są tak ostre, że przecinają zombie prze co zaczynają one krwawić przez 6/8/10/12/14 sekund. Zadajesz przez ten czas 200/250/350/400/450 obrażeń przez 6/6/5/4/3 sekundy. Koszt 20/25/30/35/40 many, czas odnowienia 50/48/46/44/42 sekund. Dodatkowy efekt: Przez 2 pierwsze sekundy trwania umiejętności twoje kule są dodatkowo wybuchowe, zadając 100 obrażeń.

 

•   Precyzja - dostajesz 20/30/40/50/60 dodatkowej amunicji do magazynka. Koszt 10/20/30/40/50 many, czas odnowienia 100/90/88/85/84 sekund. Dodatkowy efekt: dostajesz 150 amunicji.

 

•   Odrzut - twoje kule są tak silne, że mogą odrzucić przeciwnika. Masz na to 10/15/20/25/30 % szans przez 3/4/5/6/7 sekund. Koszt 15/20/25/30/35 many, czas odnowienia 100/90/80/70/60 sekund. Dodatkowy efekt: kule dodatkowo wybuchają zadając 200 obrażeń.

 

3.  Xares - Potężny mag, który nie boi się najlepszych wojowników i zabójców. Magie opanował do perfekcji i może władać ogniem lub wodą.

 

Historia:

Xares to potężny czarodziej władający siłą nie z tego świata. W młodości był bardzo przyjazny oraz pilnie się uczył, miał świetną pamięć, jednak miał kilka poważnych problemów. W mieście w którym żył, rozpętała się wojna, a jego ojciec, z którym był bardzo zżyty, musiał na nią iść. Wojna trwała długo, a Xares ciągle się wypytywał o ojca czekając na niego. Los jednak miał inne plany niż Xares. Ojciec chłopca zginął na wojnie, a wiadomośc do Xaresa dotarła kilka dni po tym. Xares załamał się oraz uciekł z domu opuszczając swoją matke, której szczerze nie nawidził. Do 20 roku życia, żył sam w lesie, lecz nie nudził się, ponieważ zabrał ze sobą księgę magii z której codziennie się uczył nowych zaklęć. Opanował ją całkowicie, jednak chciał więcej, chciał być władcą magii! Wyruszył do miasta, w którym był ostatnio 10 lat wcześniej, w poszukiwaniu nowego nauczyciela. Znalazł go w kilka dni, lecz był on bardzo surowy, a Xares żyjący przez długi czas samotnie, nie był zadowolony z tego powodu. Na początku starszy czarodziej wyjaśnił mu, że na świecie magią włada starożytny kamień, a ten kto go posiądzie będzie najlepszym czarodziejem. Tyle wystarczyło Xaresowi żeby porzucić naukę, zabił swojego nauczyciela i zabrał się za szukanie kamienia. Po dwóch latach poszukiwań, w końcu mu się udało. Zyskał sławę, pieniądze, a co dla niego najważniejsze, został najpotężniejszym czarodziejem.

 

 

Umiejętności:

•   Pocisk - wystrzeliwuje mały żółty szybki pocisk zadający 250/300/450/500/550 obrażeń tylko w jedną osobę. Koszt 25/30/45/50/55 many, czas odnowienia 50/49/46/45/44 sekund. Dodatkowy efekt: wystrzeliwuje 3 takie pociski, każdy z opóźnieniem.

 

•   Podmuch - odpycha wybranego przeciwnika zadając 50/70/100/120/140 obrażeń. Koszt 40/45/50/55/60 many, czas odnowienia 50/48/46/44/43 sekund. Dodatkowy efekt: Odpycha wszystkich przeciwników dookoła Ciebie.

 

•   Piorun - mag ciska piorunami w wybranego zombie zadając 300/350/400/455/500 obrażeń tylko w jedną osobę. Koszt 40/45/50/55/60 many, czas odnowienia 40/41/39/38/37 sekund. Dodatkowy efekt: Każdy wokół Ciebie zostaje porażony piorunem.

 

•   Lustro - przez 10/11/12/13/14 sekund tworzysz wokół swojego ciała barierę, przez co ataki na Ciebie są odbijane i zadawane przeciwnikowi, który Ci je zadał. Koszt 30/35/40/45/50 many, czas odnowienia 60/59/58/57/56 sekund. Dodatkowy efekt: Zombie zadaje sobie dwa razy więcej obrażeń a pod koniec trwania tej umiejętności, bariera wybucha zadając dookoła 400 obrażeń.

 

4. Drake - Skryty zabójca, którego się obawia cały świat. Czy to noc, czy dzień, Drake się nie boi zaatakować swojej ofiary, jego oczy to ostatni jej widok. Swoje rzemiosło rozwija od małego.

 

Historia:

Drake to łowca, który łącząc magie i bronie, stworzył doskonałą sztukę walki. Jako chłopiec żył w mieście, jednak nie było to zwyczajne miasto, bo było pełne niebezpieczeństw, napadów oraz złodziei. Jego rodzina była bardzo biedna, więc Drake musiał sam o siebie dbać. Zainspirowany swoimi starszymi kolegami, zaczął kraść, napadać na banki oraz zastraszać ludzi. Z miłego chłopca zmienił się w egoistyczną istotę, która nie chciała mieć przyjaciół, ani rodziny. Sam nauczył się walczyć, a z magicznej księgi, którą ukradł, dowiedział się nieco o magii i wykorzystywał ją w codziennym życiu. Ludzie nazywali go czarnym nietoperzem, bo działał tylko w nocy, bezszelestnie i bez niczyjej wiedzy. Nikt go prawie nie znał, sam żył przez prawie 5 lat. Można powiedzieć że te miasto było w jego rękach, każdy się bał wychodzić po zmroku, stróże prawa też obawiały o swój majątek. Mimo tego że był egoistyczny, oraz kradł, szanował ludzkie życie i nie zabił ani jednej osoby. Jednak z każdym dniem szło jemu coraz gorzej. Napady nie wychodziły tak dobrze i rabunki były mniej skuteczne. Drakeowi brakowało czegoś, czego nie mógł sam określić. Obserwując bawiących się dzieci na dworze, wspominał dawne czasy, w których sam jako dziecko bawił się z innymi. Od razu wiedział, że brakuje jemu drugiego człowieka przy boku, przecież nie zadawał się z nikim przez ponad 5 lat. Drake odszukał jedną grupę przestępczą, a oni znając jego pełną okrucieństw historie, z przyjemnością go zaprosili do ich grupy. Mężczyzna czuł się wspaniale i w końcu mógł poczuć, że zawsze ma wsparcie przy sobie.

 

 

Umiejętności:

•   Instynkt mordercy - zabijając zombie, leczysz się o 11/12/13/14/15 życia i dostajesz 5/10/15/20/30 amunicji. Umiejętność pasywna. Dodatkowy efekt: zabijając zombie, twoja broń strzela szybciej o 50% na 2 sekundy.

 

•   Czarne widmo - nakładasz na zombie czar, który zadaje mu 100/200/300/400/500 obrażeń co sekunde przez 3/3/4/4/6 sekund trwania. Koszt 30/40/50/60/70 many, czas odnowienia 250/240/230/220/210 sekund. Dodatkowy efekt: zabijając zombiego, który jest pod wpływem tej umiejętności dostajesz 100 życia.

 

•   Zabójcze wykończenie - wszystkim zombie poniżej 800 życia zadajesz o 10/20/30/40/50% większych obrażeń. Umiejętność pasywna. Dodatkowy efekt: umiejętność działa już poniżej 1600 życia.

 

•   Ostrze cienia - twój nóż zamienia się w ostrze cienia, który zadaje 250/270/290/350/400% więcej obrażeń, 60/70/80/90/100% szansy na oślepienie i odwrócenie ekranu. Koszt 60/70/80/90/100 many, czas odnowienia 300/250/230/210/200 sekund. Dodatkowy efekt: Trzymając ostrze cienia w ręce masz 150 życia więcej.

Zapraszam na mojego twittera:

@Muzzikx

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności