Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podpowiedziałby ktoś jak powinna wyglądać poniższa metoda, żeby zwracała poprawne id broni także dla m4a1-s, usp-s mp5sd i cz75? Offsety są z hazedumpera.

int CLocalPlayer::get_weapon_id()
{
    int ActiveWeapon = MemoryManager->ReadMemory<int>(LocalPlayer + Offsets::netvars::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
    int WeaponEnt = MemoryManager->ReadMemory<int>(MemoryManager->ClientDLL + Offsets::signatures::dwEntityList + (ActiveWeapon - 1) * 0x10);
    int WeaponID = MemoryManager->ReadMemory<int>(WeaponEnt + Offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex);
    return WeaponID;
}

 

Odnośnik do komentarza
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności