-
Postów
12 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez WewekYT
-
-
W opcjach uruchamiania -insecure i pójdzie, testowałem
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
0 -
VAC tak.Pytanie jeżeli VAC Ban został wlepiony i jeżeli został niesłusznie nałożony to po jakim czasie zostanie on automatycznie zdjęty?
Untrusted tak.
Overwatch nie.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
2 -
To jak wyjaśnisz to, że w czasach, kiedy jeszcze nie umiałem grać w tą grę, miałem Silvera VI, około 280 wygranych MM'ów i ~700h, wraz z rankupem do GN1 od razu dostałem Overwatcha?- Godziny nie mają znaczenia mam 100 godzin !
- Minimalna ranga gold 4
- Po wygranych 150 meczach tu masz racje
To samo co z godzinami:
Mój znajomek miał GN2, 151 (sic!) wygranych MM'ów, ale około 320h i nie dostał overwatcha. Za jakieś 2 tygodnie, ranga w miejscu, 2 wygrane MMy przez ten czas i nagle dostaje Overwatcha. Przypadek? Nie sądzę.
Co do godzin, to się mogę zgodzić, że to jest nieprecyzyjne, bo niektórzy dostają przy 320h, niektórzy przy 450h, ale ogółem przyjęto, że jest to około 350 godzin.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
0 -
Nie rozumiem jak wy to czytacie.
Macie jak wół w sekcji Overwatch ban że może być niska i wysoka szkodliwość. A że technicznie te bany różnią się tylko długością, to imo nie ma sensu wstawiać dwóch różnych screenów, które różnią się tylko słowem "niska" i "wysoka"
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
0 -
No i na wysokich rangach na non-prime każdy odpalony.
Bzdura, na primie jest więcej, bo teraz kupuje się konta z 21 poziomem do cheatowania... Wiem z autopsji
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
0 -
45 minut temu, xKapec napisał:
Jeszcze brakuje bana za grief
3 godziny temu, WewekYT napisał:- zgłoszenia od społeczności zostały uwzględnione, gracz nachalnie przeszkadzał innym w grze, niska szkodliwość
0 -
Zaktualizowałem. Mógłby mnie jeszcze ktoś oświecić, kiedy wprowadzono te aktualizacje? Z góry dzięki.
0 -
Czyli z tego, co mi tutaj wypisujecie, kilka rzeczy się pozmieniało - VAC to teraz "skazany przez nadzór", a untrusted ban wyświetla się jako "blokada na grę", dobrze rozumiem? Za moich czasów czegoś takiego nie było. Temat zaktualizuję w ciągu kilkunastu minut.
0 -
1 minutę temu, Tearful napisał:
jak będzie się cieszyć zainteresowaniem to przypnę.
Dzięki za pozytywny odbiór
1 minutę temu, Tearful napisał:Dodatkowo jak dostaje się Untrusteda to na profilu może też pisać: 1 zarejestrowana blokada na grę.
Tutaj akurat mnie zaskoczyłeś, mam 2 UT bany, oba wyświetlają się jako VAC. Może najpierw ktoś dostał bana z Overwatcha, a później UT i dlatego taka rozbieżność? Jeśli uda mi się potwierdzić tę informację, zaktualizuję.
0 -
1 minutę temu, xKapec napisał:
Vac wyglada inaczej teraz. Kiedys wygladal inaczej
Jak tylko znajdę aktualniejszego screena, dokonam aktualizacji tematu. Dzięki za informację.
0 -
BANY W COUNTER-STRIKE'U: GLOBAL OFFENSIVE
Jak działają, ile trwają, za co można je dostać?
Witam wszystkich.
Wielokrotnie na różnych forach, stronach internetowych, a nawet na oficjalnym forum Steam widziałem błędne informacje odnośnie systemu banów, kar czasowych itp. w Counter-Strike'u: Global Offensive. W związku z tym, postanowiłem zebrać to wszystko do jednego poradnika i pragnę przedstawić Wam kompletne kompendium wiedzy odnośnie wyżej wymienionego zagadnienia.
Każdy z typów banów będzie omówiony w zakresie:
- powodu nałożenia
- czasu trwania
- skutków, które za sobą niesie.
Zaznaczam, że informacje, które tutaj przedstawiam wynikają z mojego własnego doświadczenia i wiedzy, którą posiadłem w wyniku grania na różnego rodzaju cheatach przez dłuższy czas.
Pozwólcie, że zacznę od banów najkrótszych, stopniowo przechodząc do permanentnych.
Spis treści:
1. Kalibracyjna kara czasowa
2. Turniejowa kara czasowa
3. Blokada z Nadzoru (Overwatcha)
4. Konto jest niezaufane (Untrusted ban)
5. Valve Anti-Cheat ban (VAC ban)
1. Kalibracyjna kara czasowa.
Zacznijmy od tego, że technicznie to nie jest kara. Nakładana jest ona na nas, w przypadku, kiedy w ciągu 24 godzin (inna hipoteza mówi, że 21, nie sprawdziłem tego dokładnie) wygramy 2 mecze turniejowe pod rząd, jeśli nie mamy jeszcze rangi, tzn. nie wygraliśmy 10 meczy. Ma ona zapobiegać szybkiemu wbijaniu rang na nowych kontach, tym samym zniechęcając do smurfowania.
Czas trwania tej blokady jest stały i wynosi zawsze 21 godzin, od momentu zakończenia drugiego meczu turniejowego w ciągu 24 godzin.
Nie ma ona żadnego negatywnego wpływu na naszą rangę, wręcz przeciwnie. Nie wiążą się z nią również żadne konsekwencje związane z kontem Steam, nie wyświetla się ona na profilu, również nie zamraża przedmiotów w naszym ekwipunku.
2. Turniejowa kara czasowa
Turniejowa kara czasowa polega na tym, że w określonym czasie nie możemy grać meczy turniejowych oraz meczy trybu "Skrzydłowy". Zadaniem tej blokady jest zapobieżenie negatywnym zachowaniom ze strony graczy. Otrzymać możemy ją za następujące zachowania:
- brak dołączenia do meczu podczas rozgrzewki
- opuszczenie meczu turniejowego
- brak ponownego dołączenia do meczu (w sytuacji, kiedy np. wywali nam internet/komputer/VAC error)
- zabijanie kolegów z drużyny (3 razy w ciągu meczu) lub zadawanie im obrażeń (łącznie 300 HP w ciągu meczu)
- zabicie kolegi z drużyny, zanim ten zdąży opuścić spawn (na początku rundy)
- bycie wyrzucanym z wielu meczy turniejowych w krótkim czasie
- nadużywanie opcji wyrzucania członków drużyny.
Blokada może trwać 30 minut (stopień 1), 2 godziny (stopień 2), 24 godziny (stopień 3) lub 7 dni (stopień 4). Długość bana określa się na podstawie czasu, który upłynął od poprzedniej blokady, a mianowicie 7 dni od momentu jej zakończenia. Dla przykładu: Jeżeli ktoś dostanie bana (pierwszy ban jest zawsze na 30 minut), to musi odczekać długość bana + 7 dni, żeby mieć pewność, że kolejna blokada będzie taka sama jak poprzednia. Jeżeli w tym czasie (7 dni) dostanie kolejną blokadę, wówczas dostanie bana na 2 godziny. Aby znowu otrzymać bana na 30 minut musi odczekać długość bana + 2x7 = 14 dni. Jeżeli dostanie bana w przeciągu 1-7 dni, kara wydłuży się do 24 godzin, jeśli w przeciągu 8-14 dni, wówczas wyniesie ona 2 godziny, po 14 dniu, blokada spada do najniższego poziomu i w przypadku jej otrzymania, taki gracz zostanie odcięty od "turniejówek" na 30 minut.
Blokada czasami idzie w parze ze spadkiem z rangi, ale nie jest jej bezpośrednią przyczyną. W grze, uniemożliwia dobieranie meczy w trybach turniejowym i "Skrzydłowy", co oznacza, że wszystkie pozostałe funkcjonalności (gry w trybie uproszczonym, gry wojenne, mecze offline z botami, serwery społeczności, oraz mapki P2P ze znajomymi) są dostępne. Podobnie jak blokada kalibracyjna, nie przynosi żadnych negatywnych skutków dla profilu Steam.
3. Blokada z Nadzoru (Overwatch ban)
Overwatch ban to blokada nakładana przez społeczność. Jej celem jest samoregulacja społeczności, która polega na powierzeniu doświadczonym graczom narzędzi do oceniania gry innych i wydawania na ich podstawie wyroku. W przypadku, gdy w ciągu 24 godzin, zostaniemy jedenastokrotnie zgłoszeni przez graczy na serwerach, fragment naszej gry (demko) trafia do puli, gdzie później sędziowie (doświadczeni gracze) dokonują werdyktu. Może być on trojaki:
- gracz otrzymał fałszywe zgłoszenia, jego gra była czysta, brak kary
- zgłoszenia od społeczności zostały uwzględnione, gracz nachalnie przeszkadzał innym w grze, niska szkodliwość
- zgłoszenia od społeczności zostały uwzględnione, gracz używał zewnętrznego oprogramowania w celu uzyskania przewagi nad przeciwnikiem, wysoka szkodliwość.
Blokada jest nakładana automatycznie, gdy ostatni z sędziów, któremu została powierzona sprawa (mówi się, że jest ich kilkunastu, nie ma żadnych przesłanek, które mogłyby to potwierdzać) wyda werdykt.
Sędzią Nadzoru może być osoba, która:
- ma na profilu Steam minimum 350 godzin w CS:GO
- ma rangę minimum Gold Nova 1 (Złoty laur I)
- wygrała co najmniej 150 meczy w trybie turniejowym
- ma niski poziom zgłoszeń od innych.
Czas trwania Overwatch bana zależy od rodzaju przewinienia:
- Pierwsza blokada niskiej szkodliwości - około 30 dni
- Druga blokada niskiej szkodliwości - permanentna
- Blokada wysokiej szkodliwości - permanentna.
W czasie, kiedy na nasze konto nałożona jest blokada, nie możemy grać na żadnych serwerach zabezpieczonych przez VAC (w tym również mapki P2P 1v1 ze znajomymi). Na profilu Steam, niezależnie od tego, czy blokada jest czasowa, czy permanentna, wyświetlona jest informacja o nałożonej blokadzie. Blokada z Nadzoru skutkuje również zamrożeniem skinów z ekwipunku na czas bana (permanentnie w przypadku drugiego bana niskiej szkodliwości lub bana wysokiej szkodliwości).
W ramach ciekawostki dodam jeszcze, że krąży obiegowa opinia, jakoby zdobycie niezwykle wysokiej liczby fragów w meczu w stosunku do reszty graczy, automatycznie wysyła nasze demko do puli. Jest to niesprawdzone i nie można na ten moment potwierdzić prawdziwości tej hipotezy.
4. Konto jest niezaufane (Untrusted ban)
Blokada konta, informująca nas o tym, że konto jest niezaufane polega na tym, że system VAC tudzież serwer wykrył przestarzałego cheata, który odwoływał się w swoich poleceniach do złych adresów pamięci, rozjuszając przy tym VACa. Blokada taka nie oznacza, że cheat został wykryty, lecz to, że jest źle zaprogramowany (np. może używać starych technologii, które zostały wykryte w innych cheatach i blacklistowane).
Blokada taka jest w całości automatyczna i nie można się od niej odwołać. Jest ona permanentna; zdjęta może zostać tylko w przypadku, gdy została błędnie nałożona, stanie się to automatycznie.
Skutkuje zablokowaniem wszelkich serwerów zabezpieczonych przez VAC (również mapek P2P). Na profilu Steam wyświetla się około 12-24h od momentu nałożenia jako VAC ban, a ostatnimi czasy również jako blokada na grę. Powoduje permanentne zamrożenie przedmiotów w ekwipunku gracza i brakiem możliwości ich wymiany.
5. Valve Anti-Cheat ban (VAC ban)
Ostatni z banów, to najbardziej rozpowszechniony VAC ban. Można go dostać dwojako:
- za używanie wykrytych przez system VAC cheatów (około 99% przypadków wszystkich banów tego typu)
- manualnie od pracowników Valve, którzy mają dowód na to, że dana osoba używa wspomagaczy.
Powodem nałożenia jest każdorazowo wykrycie przez system lub pracownika Valve osoby, która używa wspomagaczy, które znajdują się w bazie plików zakazanych. Najbardziej narażone na tego bana są osoby, które używają darmowych cheatów dostępnych publicznie w internecie.
Analogicznie jak w przypadku Untrusted bana, VAC ban jest permanentny, a jego zdjęcie nastąpi automatycznie tylko jeśli został nałożony niesłusznie.
Skutki również są analogiczne do Untrusted i Overwatch bana, wyświetla się na profilu jako VAC ban od razu po jego nałożeniu, blokuje przedmioty w ekwipunku gracza oraz odcina dostęp gracza od serwerów zabezpieczonych przez VAC.
Jeśli macie jakieś sugestie/pytania, chętnie na nie odpowiem.
Dzięki za przeczytanie, miłego dnia
13
HENTAIWARE (big priv) [09.04.2018]
w Counter-Strike: Global Offensive
Opublikowano
Skoro już mnie ktoś wywołał do tablicy, używając mojego guide'a do banów, to czuję się w obowiązku wyjaśnić. Kolega dostał Untrusted bana - wystarczyło że (NAJPRAWDOPODOBNIEJ!) użył detected injectora wchodząc choćby na serwer lokalny z botami. Aby się przed tym uchronić, wystarczyło użyć flagi -insecure przed wejściem na serwer. To wszystko.
Miłego wieczoru
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka