Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siema ! Zapisalem sie na turniej cs'a i w regulaminie jest ze trzeba zawsze nagrywac swoje demko i ze przeciwnik moze zażądać takiego demka po meczu i stąd moje pytanie da się jakoś nagrać demko aby nie było widać używanego przeze mnie WH?

Lubisz sok? To sok my ****

tenor.gif

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Nag10 napisał:

Siema ! Zapisalem sie na turniej cs'a i w regulaminie jest ze trzeba zawsze nagrywac swoje demko i ze przeciwnik moze zażądać takiego demka po meczu i stąd moje pytanie da się jakoś nagrać demko aby nie było widać używanego przeze mnie WH?

czyli ty grasz ten turniej w domu? Na demku można zobaczyć, że masz wh a także można zobaczyć że masz inne cheaty jeśli nie umiesz się kryć. Wgl grasz turniej na jakieś stronie typu pvpro czy innej tego typu? Bo jeśli tak to też uważaj na ac

Odnośnik do komentarza

Powiem tak czitowalem od mg1 do globala na czitach od waldka jakis czas temu, gralem legit i bylo git, w koncu przestalem grac (znudzilo mi sie) teraz cs za firko i ziomek mnie poprosil  zebym zagral u niego w druzynie na czitach bo mozna fajny hajsik zgarnąć. Tylko wlasnie trzeba demko nagrywac i nw czy na demku widac podswietlonych graczy jak nie to git...

Lubisz sok? To sok my ****

tenor.gif

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Nag10 napisał:

Powiem tak czitowalem od mg1 do globala na czitach od waldka jakis czas temu, gralem legit i bylo git, w koncu przestalem grac (znudzilo mi sie) teraz cs za firko i ziomek mnie poprosil  zebym zagral u niego w druzynie na czitach bo mozna fajny hajsik zgarnąć. Tylko wlasnie trzeba demko nagrywac i nw czy na demku widac podswietlonych graczy jak nie to git...

A jak ktoś ogląda Overwatcha, to widzi podświetlenie? Nie

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Kubuszz napisał:

A jak ktoś ogląda Overwatcha, to widzi podświetlenie? Nie

A to nie jest tak, że nagrywając demko komenda record to może mu się nagrać np wh? Nie każdy cheat posiada spoofa..Tak samo jest z screenami na steam. Indigo posiadało opcje która spoofowała wh i nie było go widać na screenach steama

Odnośnik do komentarza
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności