Skocz do zawartości

WIELKI PORADNIK DEATHRUN by Uszmen


uszmen123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie

Piszę poradnik o Deathrunie (ang. Wyścig Śmierci), mający na celu zapoznać się z tym MODEM, mniej zaawansowanym graczom.

Spis Treści:
1. Zasady gry
2. Rodzaj gry
3. Mapy
4. Manewry
5. Konfiguracja
6. Zakończenie

1. Zasady Gry

Gra, toczy się na mapkach o nazwach deathrun_[XXX], są to mapki, na których jest 1 terrorysta - aktywujący pułapki, oraz anty-terroryści, którzy mają na celu przejść cały tor (daną mapkę), oraz zabić terrorystę z broni, która jest dostępna po ukończeniu mapy.

Jest też opcja dla terrorysty, w której terrorysta oznajmia wszystkim anty-terrorystom, że aktywuje tryb FREE RUN, w którym terrorysta nie aktywuje pułapek, oraz anty-terrorysta, musi walczyć wtedy na kosy (noże).

2. Rodzaj Gry

Wyróżnia się dwa rodzaje gry:

- Z Auto Bunny Hoop'em,

- Bez Auto Bunny Hoopa.

[Auto BH]

W tym rodzaju gry łatwiej jest zrobić różne manewry, oraz przejść mapkę anty-terroryście.

Ponieważ, bardziej doświadczeni gracze potrafią, w ten sposób się dobrze rozpędzić, i niegdyś przejść mapkę "1 bunny hoopem". Ale to już dla bardziej zaawansowanych.

[bez Auto BH]

W tym rodzaju gry łatwiej jest terrorystom, czemu?

Ponieważ anty-terrorysta, nie może nabrać takiego rozpędu, jak na auto bh. I wtedy terroryście łatwiej trafić pułapką w anty-terroryste.

I jednocześnie jest trudniej anty-terrorystom przejść mapkę, bo są takie osoby, że tzw. 90-tke robią na BH, bo inaczej nie potrafią...

Ale o 90-tce za chwilę.

3. Mapy

Wyróżniam 2 rodzaje map:

Trudniejsze, oraz Łatwiejsze.

[Łatwiejsze]

Nazywam takimi, te które potrafię przejść więcej razy, niż się skuć.

Niektóre z nich to:

deathrun_temple

deathrun_kolor_v2

deathrun_projetocs

deathrun_projetocs2

[Trudniejsze]

Nazywam takimi, te które przechodzę czasami, nie zawsze mi się udaje.

deathrun_gamerfun

deathrun_unkown-area

deathrun_evolution

4. Manewry

Kilka manewrów:

- 90-tka

- Ducking (bugowanie)

- Fast BH

[90-tka]

Jest to jeden z najprostszych, oraz podstawowych manewrów.

Jest to na celu przeskoczenie ściany znajdującej się na torze, oraz blokującej dalszy tor.

Mały tutorial, nie mojego autorstwa:

http://www.youtube.com/watch?v=AsmUZND8HmE
[Ducking]

Jest to manewr z reguły niedozwolony, mający na celu zatrzymać daną pułapkę.

Należy po prostu kucnąć na danej pułapce, i jak terrorystą ją "odpali", to ona się nie włączy.

[Fast BH]

To już dla bardziej zaawansowanych graczy, ten manewr ma na celu rozpędzenia się na AUTO BH, na respie od Anty-terrorystów, oraz przelecenia całej mapki Bunny Hoopem, jednocześnie wyprzedzenie terrorysty, który nie zdąży włączyć pułapek :P

5. Konfiguracja

Konfiguracja, to najważniejsza rzecz.

Podstawą jest wyłączenie synchronizacji pionowej w swojej karcie graficznej, wtedy twój komputer będzie w stanie pociągnąć na 100+ fpsach. (Fps - Wyświetlane klatki na sekunde)

Jeśli już takowe zostało zrobione należy wpisać sobie kilka komend:

fps_max 9999
fps_modem 9999
net_graph 3
cl_showfps 1
Wtedy Twój komputer jest w stanie wyciągnąć 100 fpsów - Czyli podstawe.

A Chciałbyś robić Long-jumpy? Mieć dalsze skoki, dopisz sobie:

developer 1
Podstawową konfiguracją servera, jest wpisanie komend:

sv_airaccelrate 100
sv_stepsize 18

6. Zakończenie

No cóż, trochę się napracowałem, myślę, że komuś się przyda.

By Uszmen!

Zakaz Kopiowania!

Odnośnik do komentarza

tak oceniać z góry to gitesik,

zmień kolory, na bardziej optymalne dla oczu.

.rk aka Koldy

"Idę przez życie ze środkowym palcem uniesionym w górze
Kocham muzę, pier**lę wyścig szczurów i presję
Jestem sobą, robię swoje i zgarniam za to pensję"
 
~ Słoń WSRH

Od Zera do Skryptera # poradnik

Odnośnik do komentarza

Ten kolor jasnoniebieski i żółty zmień np. na szary bo jest bardzo widoczny

Ogólnie temat IMO do podklejenia :P

HideNSeek Player.

 

Distance: 235.571182 MaxSpeed: 335.140777 (61.056) PreStrafe: 274.084411 Strafes: 6 Sync: 8

CJ Distance: 241.633056 MaxSpeed: 332.208465 (55.209) PreStrafe: (262.033) 276.998901 Strafes: 6 Sync: 8

 

kanartf2.png

Odnośnik do komentarza

Kolega z Hollza przyleciał do nas. Ten sam poradnik tam. Popraw czcionki i będzie ok.

1b8e70cac8303bec38e0aa4455e2f01a.jpg

Pomoc oraz pisanie skryptów PHP/MySQL/xHTML/jQuery na życzenie!

Kodowanie szablonów pod phpBB,Wordpress,Webspell, vBulletin, myBB.

Tak, jestem wredny. Nie, nie sprawia mi to przyjemności. Tak, mam Twoje personalne zdanie na mój temat w #$@^!.

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności