Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

Wszystko związane z broniami.


Faszysta
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

1. Broń która leży na ziemi.

Tworzymy byt armoury_entity

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

2. Tworzenie BuyZone - miejsca gdzie można kupować bronie.

Utwórz blok na mapie, pokryj teksturą AAATIGGER, a następne zmień go w func_buyzone.

W opcjach masz do wyboru kto może kupować bronie w buyzone:

- Wszyscy

- Terroryści

- Anty Terroryści

 

3. Jak dać graczom bronie przy spawnie:

Musisz gdziekolwiek stworzyć byt game_player_equip i w ustawieniach ustawaisz jaką broń majądostawać gracze

 

To wszystko.

Specjalnie dla www.cshacked.pl


Edytowane przez Faszysta
Odnośnik do komentarza

1. W ten sposób nie wywołamy wszystkich broni (np. Clariona), to samo tyczy się amunicji.

2. Buyzone powinno być pokryte teksturą AAATRIGGER.

3. Dodanie samego bytu game_player_equip może powodować crashowanie mapy. Najlepiej dodać do tego wyzwalacz.

 

Wypadało by to zrobić solidnie, a nie ctrl+c, ctrl+v.

 

@down

hlmaps.noskill.pl Tworzenie map do Counter-Strike, Half-Life - Bro - Pisząc ctrl+c, ctrl+v nie miałem na myśli, że zrobiłeś to centralnie w ten sposób. Chodziło mi, że treść tego co napisałeś, i poradnika na hlmaps noskill jest praktycznie identyczna. Więc jest to tak jakby plagiat, ale pomijając to wypadało by rozwinąć temat, żeby u nas były atrakcyjniejsze poradniki - to mam na myśli.

 

@topic

Możesz to dodać:

1. Wyłączając "SmartEdit" możemy dodawać bronie, których nie ma na liście. Pojawią nam się dwa okienka, Nazwa i Wartość (w ang. Name i Value). W Nazwa wpisujemy nazwę broni lub amunicji z listy, a w Wartość ilość spawnowanych broni lub pocisków.

 

Lista broni i amunicji do niej:

 

  • weapon_usp (USP45)

    ammo_45acp

  • weapon_glock18 (Glock 18)

    ammo_9mm

  • weapon_deagle (Desert Eagle)

    ammo_50ae

  • weapon_p228 (P228)

    ammo_357sig

  • weapon_elite (Beretta Elites)

    ammo_9mm

  • weapon_fiveseven (Five-Seven)

    ammo_57mm

  • weapon_m3 (Benelli M3)

    ammo_buckshot

  • weapon_xm1014 (Benelli XM1014)

    ammo_buckshot

  • weapon_mp5navy (MP5/Navy)

    ammo_9mm

  • weapon_tmp (TMP)

    ammo_9mm

  • weapon_p90 (FN P90)

    ammo_57mm

  • weapon_mac10 (Mac-10)

    ammo_45acp

  • weapon_ump45 (UMP45)

    ammo_45acp

  • weapon_ak47 (AK47)

    ammo_762nato

  • weapon_sg552 (SG552)

    ammo_556nato

  • weapon_m4a1 (M4A1)

    ammo_556nato

  • weapon_aug (Aug)

    ammo_556nato

  • weapon_scout (Scout)

    ammo_762nato

  • weapon_awp (AWP)

    ammo_338magnum

  • weapon_g3sg1 (G3/SG-1)

    ammo_762nato

  • weapon_sg550 (SG550)

    ammo_556nato

  • weapon_m249 (M249)

    ammo_556natobox

  • item_kevlar (Kevlar)
  • item_assaultsuit (Kevlar + Ballistic Helmet)
  • item_flashbang (Flash Bang)
  • item_hegrenade (High-Explosive Grenade)
  • item_smokegrenade (Smoke Grenade)
  • item_thighpack (Defuse Kit)
  • weapon_c4 (C4 Plastique Bomb)

 

2. Bez wstawiania Buyzone na mapę, gracze będą mogli kupować w miejscu swoich respawnów. Dodatkowo jeśli chcemy uniemożliwić graczom kupowanie broni, to umieszczamy byt func_buyzone w niedostępnym miejscu dla gracza (wyłączanie kupowania w bycie info_map_parameters dość często nie działa).

 

3. Jeśli chcemy by gracz dostawał broń na przycisk, to tworzymy func_button. W Uruchom(wybrany byt) wpisujemy jakąś nazwę np. "bron". Następnie tworzymy byty:

 

  • player_weaponstrip (nadajemy mu jakąś nazwę np. "rozbroj")
  • game_player_equip (nadajemy mu jakąś nazwę np. "daj")
  • multi_manager (nadajemy mu nazwę jaką podaliśmy w Uruchom(wybrany byt) w przycisku (w naszym przypadku jest to "bron".
Teraz wyłączamy "SmartEdit" dla bytu multi_manager idodajemy:

Nazwa: rozbroj; Wartość: 0.1

Nazwa: daj; Wartość: 0.2

W efekcie gracz będzie dostawał broń (lub bronie), które wskazaliśmy w bycie game_player_equip. Oczywiście byt func_button możemy zastąpić innym bytem, np. trigger_multiple.


Edytowane przez unimator
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności