Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

WTFMEWTF

  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez WTFMEWTF

  1. No spoko ale musiałby mi dać z 400 ojro zebym mu napisał PSilenta + 100ojro za zainstalowanie sterowników do myszki ale tu sie pojawia problem bo nie mam jego myszki no chyba ze bym patcha do sterowników napisał ale do tego trzeba w sterownikach znaleźć 0daya a to by Ci musiał CERT robić zeby zainjectowac kod do sterowników.

  2. Ej a nie lepiej napisac w Asemblerze sterowniki do myszki instalujące Aima i uruchamiając go ukrytego w procesach? Takie cos Izi jak sie ma opanowanego Asemblera lmao

     

    Pamięć myszki nie dysponuje takimi możliwościami żeby zainstalować na niej aimbota, co najwyżej no-recoil lub delikatnie większe hitboxy (coś jak kqly) co byłoby bardzo drogie i mało kto podjąłby się tego.

    silnr AIM wykonuje wiecej obliczeń niż AIM zwykły
  3. pSilent + KQLY? Pffff. Perfect Silent Aimbot da się napisać, no nie jest to takie easy jak Triggerbot. 

     

    Nie wypowiadaj się, jeśli nie masz o czymś pojęcia, proszę.

    To co miał KQLY czyli "zwiększone hitboxy" to psilent, nie znajdziesz czegoś takiego w darmowych cheatach, a na pewno nie w ahk.

    Jednym z cheatów, w którym znajdziesz takie rzeczy jest interwebz.

     

    Tak jak w temacie jest coś podobnego do hacka KQLY'ego (KQLY) bo mi wiadomo że on miał powiększone HITBOXY czy to prawda nie wiem ale czy jest taki podobny hack typu ( AUTOHOTKEY) bo AHK nie ingeruje w pliki gry (jestem zainteresowany własnie na temat tego HITBOXU i triggerbota ( ale AUTOHOTKEY (AHK) proszę o odpowiedź daje wszystkim ++++++++++++++++++++++++++++++++++

     

    AHK = Auto Hot Key, nie Ultra Silent Aimbot Machine.

     

    @mrugi Masz tu PSILENT external :V 

    #define MULTIPLAYER_BACKUP    150
     
    void SetViewAnglesSilent( Vector& vecViewAngles )
    {
        // 521EEF91   0387 544C0000    ADD EAX,DWORD PTR DS:[EDI+4C54] ; EDI: CLientState (EnginePointer)
        int iCurrentSequenceNumber = g_pEngineClient->GetCommandNumber( ); // Don't forgett cmdnr + 1
     
        // Input Pointer is: DWORD dwInput = Client.dll + OFFSET_INPUT;
        DWORD dwUserCMD = g_Memory.Read< DWORD >( g_pBaseEntityList->GetLocalEntity( )->GetInput( ) );
        dwUserCMD += ( iCurrentSequenceNumber % MULTIPLAYER_BACKUP ) * 0x64;
     
        // Store the old ViewAngles
        Vector vecOldViewAngles;
     
        // Store the command number in UserCMD
        int iUserCMDSequenceNumber = 0;
     
        // Disable packet sending
        //
        // 521EEED9   8B3D 14846552    MOV EDI,DWORD PTR DS:[52658414]
        // 521EEEDF   8AF9             MOV BH,CL
        // 521EEEE1   F3:0F1145 F8     MOVSS DWORD PTR SS:[EBP-8],XMM0
        // 521EEEE6   83BF E8000000 02 CMP DWORD PTR DS:[EDI+E8],2
        // 521EEEED   0F8C 78030000    JL engine.521EF26B
        // 521EEEF3   E8 F8F11200      CALL engine.5231E0F0
        // 521EEEF8   84C0             TEST AL,AL
        // 521EEEFA   0F84 6B030000    JE engine.521EF26B
        // 521EEF00   8B0D 08776552    MOV ECX,DWORD PTR DS:[52657708]          ; engine.52716EE8
        // 521EEF06   B3 01            MOV BL,1                                    ; bSendPackets = true
        //
        // WriteProcessMemory at Engine.dll + Offset, Buffer is a BYTE (0 or 1)
        g_pEngineClient->SetPacketSending( false );
     
        while( iUserCMDSequenceNumber != iCurrentSequenceNumber )
        {
            g_pEngineClient->GetViewAngles( vecOldViewAngles ); // ClientState + 0x4CB8
            iUserCMDSequenceNumber = g_Memory.Read< int >( dwUserCMD + 0x4 );
        }
     
        for( int i = 0; i < 20; i++ )
            g_Memory.Write< Vector >( dwUserCMD + 0xC, vecViewAngles ); // Write ViewAngles into the UserCMD
     
        g_pEngineClient->SetViewAngles( vecOldViewAngles ); // ClientState(EnginePointer) + 0x4CB8
     
        Sleep( 6 );
     
        g_pEngineClient->SetPacketSending( true );
    } // Kod z unknowncheats.me, 100% externalka.
    
  4. Cześć obecnie nie ma mnie w domu i muszę się zadowolić bardzo słabym komputerem :(. Jaka jest krytyczna temperatura dla tego procesora? Podczas grania w CS temperatura mojego procesora wynosi około. 63 to nie jest czasem za dużo?  :huh: 

     

    Jeśli za dużo to jak ją zmniejszyć? 

     

    Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.30 ghz

    Kiedyś miałem podczas gry 103 stopnie (serio) zmieniłem pastę i wyczyściłem podzespoły, ale grzał się niemiłosiernie i lagował.

  5. Może się przegrzewa?

     

    Dodam tylko że podkładki chłodzące nic nie dają w takiej sytuacji, jeżeli problem pojawił się znikąd, nie masz wirusów etc - zrób konserwacje.

    Kolega dobrze mówi, ja tak miałem.

    Sprawdź temperatury procesora jak są spadki, jeżeli są powyżej 70 stopni to idź do serwisu i poproś o wyczyszczenie podzespołów i wymianę pasty termoprzewodzącej.

  6. Odpisze jak sprawdzę. Narazie niech mod zostawi temat jako otwarty.

    Większa ilość graczy/botów -> większe obciążenie procesora -> niska wydajność, ustaw piorytet csgo.exe na b.wysoki w menedżerze zadań

     

    1. Jaki masz procesor?

    2. Ile procesor ma GHz?

    3. Ile ma wątków?

    4. Twój komputer zaczyna się grzać w momencie dołączenia do serwera/dodaniu botów?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności