Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cs 1.6' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
  • Serwery CSHacked.pl
    • CSHacked [ TeamSpeak 3 ] - ts3.cshacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Red Dead Redemption 2
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • San Andreas Multiplayer
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Apex Legends
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
  • Strefa kodowania
  • Gry
  • Informatyka
  • Inne
  • Archiwum forum

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Steam ID


Publiczny e-mail


Strona WWW


Twitter


Instagram


Facebook


Skype


Gadu-Gadu


Miejsce zamieszkania


Zainteresowania

Znaleziono 81 wyników

  1. siemka ma ktoś dobre sety do tego jupitera maja być legit żeby naty ss był już właczony i esp dzięki 😄
  2. Witam, nie wiem czy jest to temat na te zakladke ale nawet jesli nie to usuniecie. Prosilbym Was o pomoc poniewaz alternative hack mi niedziala, mam steama wszystko robie tak jak powinienem ale po prostu gdy odpalam gre nic sie nie dzieje, tak jakbym w ogole nie odpalal injectora. Prosilbym o pomoc 🙂
  3. Witam, po wstrzyknięciu alternative.dll big injectorem/fajnym injectorem od vermilliona czy tym od mamali ghaleh ostatnia kreska ładowania na serwer - wywala z gry, mówię tu o steam. Ktoś coś?
  4. Mam pytanie, jest może wallhack do cs 1.6 STEAM? Jak tak to gdzie i jak go zainstalować/wgrać
  5. Witam, jakiś czas temu użylem extreme injectora do 1.6 dostalem vaca wiec zrobilem nowe konto i kupilem znow i dzis zaatkualizowalem c++ biblioteki problem w tym: wtedy esp nie dzialal, boxy byly 2 metry nad glowami, niekiedy jeszcze 2 metry w lewo, wiec znalazlem 2 komendy do opcji uruchamiania steama do 1.6 ale nie moge ich znalezc, niwelowaly one ten problem, zna moze ktos te komendy???
  6. Witam,ma ktoś legit sety do hpp hack v6 lub interium hack ? poszukuje właśnie fajnych setów ale znaleźć nie moge 😕 z góry dzięki jak to da fajne sety 🙂 (już gotowy plik cfg do pobrania jak można 🙂 )
  7. Witam, szukam czegoś do steam 1.6 do alternative cheat. Dostałem już 3 dni temu vaca na jednym używając xtreme injectora zatem proszę o coś niezawodnego totalnie bo szkoda pieniedzy już tracić;D
  8. Poszukuje legit cfg pod one tapy do cheata alternative. Zależy mi, aby wyglądało to legitnie, ale walić one tapy
  9. Siema ma ktoś info czy jest i skąd pobrać dobrze działający backtrack do 1.6? Najlepiej taki z możliwością konfiguracji ale bez też przyjmę 😉
  10. jak wyzej szukam configu do hpp 4.0
  11. mam pewien problem ze skinami do kos mianowicie gram na serwerze na którym są modele broni i skiny z cs go i jak ktoś ma kose typu m9 bayonet karambit czy flip knife to skiny do nich mi sie nie wyświetlają i nie wiem w czym jest problem. jak ktoś ma skin changera do cs 1.6 to prosze o pomoc.
  12. Nie , nie chodzi mi o to ze moge miec max 60 fps czy cos ale chodzi mianowicie o to ze na niektorych serwerach jest ustawiona blokada fps np chce ustawic 200 pisze ze mam wpisac w konsoli fps_max 150 gdy nie wpisze to wywala , jak mozna to obejsc czy jest jakis sposob ? [mam cs steam]
  13. Witam. Jakie hacki polecacie do Counter-Strike 1.6 Global Offensive. Nie Wykrywalne. Z wytłumaczeniem jak ich używać.
  14. Ma ktos dac jakiegoś fajnego aima takiego co by od niego ludzie uciekali 😄
  15. Witam czy da sie kupic hpp 6.0 paypalem? bo z tego co widzialem only karta :v
  16. Dzień dobry. Czy jest możliwość dostania VAC bana w Cs1.6 (steam). Nigdy się z tym nie spotkałem. Załóżmy, że używałbym permanentnego celownika od administracji cshacked lub publicznego wallhacka. Po prostu nie wiem czy valve nakłada blokady VAC na 1.6 w wersji steam.
  17. Alternative hack Uzywał ktos i czy jest vac na steam za tego czita?!
  18. Siemaneczko szukam dobrych setów do hl1 framework, najlepiej aby nie byly wykrywalne i żeby fajne hedziki wchodziły pozdrawiam 🙂
  19. Cześć , Czy istnieje jakiś sposób na uniknięcie bana w cs 1.6? Jeśli jest jakiś sposób to jaki ?
  20. Co to jest ? To jest mod który usuwa efekt smoke . Jest niewykrywalny przez VAC . OS -Support Działa na Win7 64x ( Inne nie testowane ! ) Jak to zainstalować? Otwórz program , upewnij się, że masz zainstalowane Steam w C: \ Program (x86 ) , i kliknij zainstaluj lub odinstaluj ! Autorem jest: reaLD 12/56 https://www.virustotal.com/pl/file/90f40c318a47711b393d5e4a1f824489a6446f24d8ed1ebc52979fce1c4b864b/analysis/ CS 1.6 NoSmoke.rar
  21. Szukam czita, który posiada SH i AIMa, wiem ze jest taki ktory w 2 sekundy przeleci caly serwer i kazdego zabije, chociazby prosilbym o nazwe tego ;/, @Imgoodmate Właśnie to robię, ale lipa ;/
  22. Witam Mam dla was czita do CS 1.6 Jest to WH oraz Anty SS Wszystko dotyczące odpalenia czita itd. znajdziecie w pliku tekstowym ''Info ;)'' Pozdrawiam Uwaga W cheacie występuje bardzo dużo detekcji wirusa typu conflicker bądź trojan.downloader rzadko spotykanego dla cheatów, są to typy wirusów, które pobieraja na twoj komputer inne wirusy, często trudne do przeanalizowania. Pomimo że cheat działa - > Sama detekcja trojan.downloadera nie oznacza, że w rzeczywistości jakiś dodatkowy trojan się komuś ściągnie, często jest to uwarunkowane w sposób znany tylko dla programisty, w razie zauważenia podejrzanej aktywności w systemie radziłbym przeskanowac system dobrym oprogramowaniem antywirusowym SKAN https://www.virustotal.com/pl/file/b38002cf321555f092f704a61d91cd68280a905f9d5dcbe23f4957cb317aadbc/analysis/1425846390/ WH&AntySS.rar
  23. Cześć Wszystkim! Mam pytanko, zna się ktoś na tworzeniu rękawiczek i może mi polecić jakiś peogram w którym mogę to zrobić? potrzebuję trochę podkręcić kolory i dodać napis 🙂 DAJE ++++++
  24. siemano, przy pobieraniu injectora z forum opera (przegladarka ktorej uzywam, ale oczywiscie probowalem juz na wszystkich mozliwych) usuwa pobrany plik bo zabiera wirusa, ta sie wylaczyc skanowanie plikow poprzez przegladarke? na fonie mi sie udalo pobrac, chcialem przerzucic na pc, ale znowu ten sam problem. dodalem jeszcze, ze dodalem komende do opery ktora miala wylaczyc skanowanie, ale dalej to samo, pomozcie ziomki z cshacked chodzi o extreme injectora z forum niektore cheaty udawalo sie pobierac na operze normalnie, dziwna sprawa DOBRA UDALO SIE, WYSTARCZYLO TROJANY KTORE ZNAJDYWALY SIE W INJECTORZE WYKLUCZYC W DEFENDERZE! 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności