Skocz do zawartości

Wytłumaczy mi ktoś dokładniej jak stworzyć swojego wallhacka?


Yo!
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Napisze Ci to co napisze każdy. Bez jakiejkolwiek wiedzy nie zrobisz nic. Program: CodeBlock, Visual Studio c++.

 

Ściągnij sobie kilka source kodów i popatrz na cheaty, może coś zrozumiesz mniej więcej. Możesz też pobrać coś z internetu pozmieniać offesety i napisać ze cheat jest twój :)

Odnośnik do komentarza

Napisze Ci to co napisze każdy. Bez jakiejkolwiek wiedzy nie zrobisz nic. Program: CodeBlock, Visual Studio c++.

 

Ściągnij sobie kilka source kodów i popatrz na cheaty, może coś zrozumiesz mniej więcej. Możesz też pobrać coś z internetu pozmieniać offesety i napisać ze cheat jest twój :)

A  jakis poradnik jak te cheaty robic  istnieje moze?

Odnośnik do komentarza

Jeśli zrobisz swojego to na pewno będzie niewykrywalny.

 

Wiem, że w programie C++

:D

 

IDE - Zintegrowane środowisko programistyczne.

WPM - WriteProcessMemory, potrzebuje otwarty handle (uchwyt) do procesu gry.

RPM - ReadProcessMemory, potrzebuje otwarty handle (uchwyt) do procesu gry.

 

Żeby mieć otwarty uchwyt do procesu gry potrzebujesz:

 

Zmiena HANDLE = OpenProcess(PRAWA, false, ProcessID)

 

Prawa to:

  • PROCESS_ALL_ACCESS -> wszystkie prawa, nie działa na xp
  • PROCESS_VM_READ -> prawa do czytania z gry
  • PROCESS_VM_WRITE -> prawa do pisywania z gry
  • PROCESS_VM_OPERATION -> prawa do działania na procesie gry

Skorzystaj z PROCESS_ALL_ACCESS, ale nie działa na xp, także robisz tak:

 

ZMIENNA HANDLE = OpenProcess(PROCESS_VM_READ | PROCESS_VM_WRITE | PROCESS_VM_OPERATION, false, ProcessID)

 

ProcessID otrzymujesz z structu PROCESSENTRY32 th32ProcessID

 

Później jeszcze module gry (client.dll), które otrzymujesz w prosty sposób. MODULEENTRY32 modBaseAddr, żeby zdobyć tą wartość musisz posiadać już ProcessID.

 

VSStudio 2013 <- polecam

 

A później wystarczy podpatrzyć jakiś kod, ich jest pełno.

 

Można zrobić także wallhacka w cheatengine ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli zrobisz swojego to na pewno będzie niewykrywalny.

 

:D

 

IDE - Zintegrowane środowisko programistyczne.

WPM - WriteProcessMemory, potrzebuje otwarty handle (uchwyt) do procesu gry.

RPM - ReadProcessMemory, potrzebuje otwarty handle (uchwyt) do procesu gry.

 

Żeby mieć otwarty uchwyt do procesu gry potrzebujesz:

 

Zmiena HANDLE = OpenProcess(PRAWA, false, ProcessID)

 

Prawa to:

  • PROCESS_ALL_ACCESS -> wszystkie prawa, nie działa na xp
  • PROCESS_VM_READ -> prawa do czytania z gry
  • PROCESS_VM_WRITE -> prawa do pisywania z gry
  • PROCESS_VM_OPERATION -> prawa do działania na procesie gry

Skorzystaj z PROCESS_ALL_ACCESS, ale nie działa na xp, także robisz tak:

 

ZMIENNA HANDLE = OpenProcess(PROCESS_VM_READ | PROCESS_VM_WRITE | PROCESS_VM_OPERATION, false, ProcessID)

 

ProcessID otrzymujesz z structu PROCESSENTRY32 th32ProcessID

 

Później jeszcze module gry (client.dll), które otrzymujesz w prosty sposób. MODULEENTRY32 modBaseAddr, żeby zdobyć tą wartość musisz posiadać już ProcessID.

 

VSStudio 2013 <- polecam

 

A później wystarczy podpatrzyć jakiś kod, ich jest pełno.

 

Można zrobić także wallhacka w cheatengine ;)

dzięki figo

Odnośnik do komentarza

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności