Skocz do zawartości

Sprzedam NoRecoil!


szymon741
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedam gotowy/skonfigurowany surce kod ! 

 

Do cs go norecoil.

#include "stdafx.h"
bool isshooting = false;
Vector viewAngles;
Vector punchAngles;
Vector NewAngles;

bool GetRCSKey()
{
	return (GetAsyncKeyState(0x01));
}

void NoRecoil()
{
	IClientEntity* pLocalEntity = pClientEntList->GetClientEntity(pEngine->GetLocalPlayer());
	
	if(!pLocalEntity)
		return;

	if(cEng.IsAlive(pLocalEntity))
	{		
			if(GetRCSKey())
			{
				isshooting = true;
			}else
			{
				isshooting = false;
			}

			if(!isshooting)//If you arent pressing mouse1
			{
				viewAngles = pLocalEntity->GetAngles();//Gets Viewangles
				punchAngles = cEng.GetPunchAng(pLocalEntity);//Gets punchAngles.
			}
			else if(isshooting)//If you are pressing mouse1
			{
				punchAngles = cEng.GetPunchAng(pLocalEntity);//Gets punchAngles.

				if(punchAngles.X == 0.0f && punchAngles.Y == 0.0f && punchAngles.Z == 0.0f)//So it doesnt lock xhair when using grenades/knife/c4.
					return;

				NewAngles = viewAngles - punchAngles *2.f;
				pEngine->SetViewAngles(NewAngles);//Sets new Viewangles
			}
	}
}
Vector CEngine::GetPunchAng(IClientEntity* pEntity)
{
	return *reinterpret_cast<Vector*>(reinterpret_cast<int>(pEntity) + 0x13DC);
}
ector GetAngles()
		{
			return *reinterpret_cast<Vector*>((DWORD)this + (DWORD)0x2380);
		}

Cenna do nego. ;) Zapraszam PW po więcej informacji.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności