Skocz do zawartości

Aktualizacja 4.0, rozpoczęcie 4 sezonu


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Przygotujcie się na uderzenie!

 

Sezon 4 zaczyna się z hukiem. Odłamki gigantycznej komety uderzyły w mapę i zmieniły krajobraz. Odkryjcie anomalie grawitacyjne skokskał, umożliwiające nowe sposoby gry. Wskoczcie do gry i na własne oczy zobaczcie konsekwencje tego kataklizmu, a przy okazji awansujcie swój karnet bojowy i zdobądźcie świeżutkie łupy.

Pojawił się karnet bojowy sezonu 4, który oferuje 100 poziomów nowych, wspaniałych nagród, m.in. nowych przedmiotów kosmetycznych, emotek i graffiti.

Zróbcie sobie maraton filmowy w nowym wątku fabularnym kampanii Ratowanie Świata pt. „Hit Ekranu”! Część 1 zaczyna się od pięciu zadań i jednej misji na mapie. Ray zniknęła i nikt nie wie, gdzie jej szukać. Z pomocą Kulomiota i Loka zbadajcie kometę i zwerbujcie drużynę superbohaterów. Odnajdźcie Ray i sprowadźcie ją do domu!

 

 

Battle Royale

 

Przygotujcie się na uderzenie! Nowa aktualizacja mapy.
W teren gry uderzyły odłamki komety! Kataklizm ten zmienił oblicze wielu miejsc. Odkryjcie nowe lokacje na mapie i sprawdźcie, czy wasze ulubione miejsce lądowania się nie zmieniło.

 

Skokskały

Kometa odcisnęła swe piętno na ziemi... Zajrzyjcie do krateru, a znajdziecie w nim świecące kamienie.

Użyjcie ich, by cieszyć się zmniejszoną grawitacją!

 

 

Ratowanie Świata

 

Wydarzenie „Hit Ekranu” - Część 1: Początki
Dołączcie do Kulomiota i Loka w badaniu komety i przygotujcie werbunek drużyny superbohaterów!

BlockbusterEvent-1920x1080-8734e4137823a

 

 

Łupy z pustaków!
Za pokonanie pustaków zdobywacie łupy! Zlikwidowani wrogowie mogą teraz zostawiać po sobie materiały budowlane, składniki, amunicję, a czasami nawet schematy.

LootDrops-1920x1080-619ab6e10546ffde71e5

 

 

 

 

Informacje o aktualizacji 4.0

 

Ogólne

 

  • Ustawienia sterowania są teraz filtrowane zależnie od trybu gry.
  1. Zostały one też pogrupowane według kategorii (walka, budowa, edycja itd.), aby ułatwić ich przeszukiwanie.
  • Dodano ikony zakładek na górze ekranu ustawień.
  • Dodano opcję ignorowania sygnałów z kontrolera do zakładki ułatwień dostępu.
  1. To ustawienie może się przydać graczom, którzy przypisują sygnał kontrolera przy pomocy zewnętrznych programów i nie chcą, by gra rejestrowała te sygnały bezpośrednio.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry podczas używania menu kołowego.
  • Poprawiono wczytywanie tekstur podczas patrzenia przez lunetę.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie niektórych obiektów z teksturami niskiej rozdzielczości.
  • Usunięto błąd czasami powodujący wyświetlenie nieprawidłowej ilości pozostałej amunicji w interfejsie w grze.

 

 

 

Battle Royale

 

Rozgrywka

  • Teraz można niszczyć budowle na wyspie startowej. Oczywiście za wyjątkiem bojowego busa.
  • Trafienia w głowę mają teraz priorytet, gdy inne części ciała zasłaniają tor lotu pocisku.
  1. Nadlatujące pociski trafiające w głowę (z góry lub z przodu) nie będą już blokowane przez inne części ciała postaci.
  2. Na przykład jeśli pocisk trafi postać w dłoń, będzie w stanie przebić ją i nadal trafić w głowę, jeśli był wystrzelony wystarczająco celnie. Takie trafienie spowoduje obrażenia od strzału w głowę, a nie normalne.
  3. Trafienia w głowę od dołu, zablokowane przez inne części ciała (np. nogi, korpus, dłonie, barki, ramiona) spowoduje otrzymanie normalnych obrażeń, chyba że miejsce trafienia jest bardzo blisko głowy postaci.
  4. Ta zmiana dotyczy wszystkich broni oprócz wyrzutni rakiet i granatników.
  • Nieznacznie zmniejszono aktywny rozmiar dłoni postaci.
  • Liczby pokazujące obrażenia są teraz widoczne w trybie obserwatora.
  • Wyrzucenie gracza z wyspy zaliczy likwidację, tak jak normalne obrażenia od upadku.
  • Gdy gracz zostanie zmuszony do upadku przez przeciwnika, wysokość upadku jest teraz podawana w komunikacie o likwidacji.
  • Na wyspie startowej można teraz dostrzec innych graczy (oraz ich budowle) z trzy razy większej odległości niż dotychczas.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że po jednoczesnej likwidacji gracza i zniszczeniu budowli pozostawała ona widoczna jeszcze przez kilka sekund.
  1. Powodowało to „przenikanie” graczy przez budowle.
  • Usunięto sytuacje, w których przedmioty nierówno ześlizgiwały się po pochylniach.
  • Usunięto błąd sprawiający, że zniszczenie budowli pod nogami wroga nie zaliczało likwidacji.
  • Usunięto błąd czasami powodujący zacinanie się ruchu podczas machania kilofem.
  • Usunięto błąd sprawiający, że istniejące drewniane łuki nie mogły zostać zniszczone przez budowle graczy.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po skoku z bojowego busa wydawał się on bardzo szybko odlatywać z mapy.
  • Usunięto błąd powodujący zatrzymanie paska zdrowia powalonego gracza, jeśli gracz ożywiający go rozłączył się w trakcie reanimacji.

 

 

Interfejs

  • Teraz w szafce można zaznaczać przedmioty kosmetyczne jako ulubione.
  • Dodano opcję wyboru losowego elementu kosmetycznego dla każdego pola w Szafce. 
  1. W każdej rozgrywce wybierze ona losowe przedmioty z zaznaczonych jako ulubione (lub z wszystkich posiadanych, jeśli żadnego przedmiotu nie dodano do ulubionych).
  • Nie jesteście już ograniczeni do 6 miejsc na graffiti i emotki w kole emotek; teraz podczas rozgrywki możecie używać całej swojej kolekcji!
  1. Pola szafki służą jako strona wcześniej ustawionych opcji, lecz możecie również przełączyć się do ulubionych emotek, a następnie wszystkich emotek, posortowanych według typu (PS4: L1/R1; XB1: LB/RB; PC: kółko myszy; Urządzenia mobilne: przyciski dodane do menu kołowego).
  • Dodano nowe przypisanie „Pole emotki szafki”, które umożliwi wam natychmiastowe użycie dowolnej z 6 ustawionych wcześniej emotek lub graffiti.
  • Gdy automatyczny bieg jest aktywny, teraz pojawia się ikona.
  • Poprawiono ogólny wygląd i funkcjonalność zakładki opcji gry.
  • Nieznacznie zmniejszono rozmiar strzałek nad głowami pobliskich graczy.
  • Czwarte i piąte pole broni po użyciu opcji „Przywróć domyślne” zostaną teraz domyślnie przypisane do klawiszy 5 i 6, a nie Z i X, jak dotychczas.
  • Obsługiwane są teraz również proporcje ekranu 4:3.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że kompas pokazywał „360”, gdy powinien pokazywać „359”.
  • Usunięto błąd powodujący zacięcie się ekranu ekwipunku po szybkim otwarciu i zamknięciu go kilka razy pod rząd.
  • Usunięto błąd powodujący wyłączanie opcji statystyk sieciowych po każdym restarcie gry.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie licznika czasu przedmiotu jednorazowego, gdy użyto przedmiot zaraz po anulowaniu go.
  • Usunięto literówkę w opisie Pomidorka (w jęz. angielskim).
  • Kółko komunikacji oddziału można teraz zamknąć przy pomocy przycisku kółka na kontrolerze PS4 lub przycisku B na kontrolerze Xbox.
  • Przypisania pól broni nie są już nazywane w menu sterowania „polami zdolności”.

 

 

Bronie i przedmioty

  • Kusza trafiła do skarbca.
  • Celownik wyrzutni rakiet ma teraz stały rozmiar, niezależnie od ruchu gracza.
  • Znaczniki trafienia są teraz wyświetlane podczas patrzenia przez lunetę.
  • Zwiększono obrażenia zadawane zaopatrzeniowym lamom kilofem - teraz wynoszą one 50 pkt. przy każdym trafieniu.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący znikanie amunicji broni, jeśli upuszczono ją natychmiast po podniesieniu.
  • Usprawniono reakcję ataku kilofem po przełączeniu z innej broni podczas trzymania przycisku ataku.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający automatyczne przeładowanie sztucerów, jeśli wystrzelono zaraz po przeładowaniu.
  • Usunięto błąd pozwalający na szybkie rzucanie kilku granatów po kolei podczas sprintu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że przełączenie w tryb budowy podczas wymierzania rzutu granatem nie przerywało rzutu.
  • Usunięto błąd w konfiguracji „Budowniczy Pro”, powodujący w niektórych przypadkach wystrzał z broni podczas próby budowy.
  • Czepiaki będą się teraz poprawnie przyczepiać do zrzutów zaopatrzenia.

 

 

System powtórek

  • Do powtórek dodano listę uczestników.
  • Po opuszczeniu powtórki oglądający powróci teraz do przeglądarki powtórek.
  • Nazwy powtórek są teraz ograniczone do 32 znaków.
  • Zwiększono rozmiar kolumny nazwy w przeglądarce powtórek.

 

Poprawki błędów

Naprawiono ustawienie kolumny likwidacji w przeglądarce powtórek.

Usunięto błąd uniemożliwiający poruszanie się po przeglądarce powtórek przy pomocy kontrolera po anulowaniu zmiany nazwy powtórki.

 

 

Grafika i animacja

  • Zaktualizowano model i animacje sztucera.
  • Poprawiono animacje wyposażania strzelb, rewolwerów, rękodziała i wyrzutni rakiet - teraz powinny one pasować do czasu wyposażania.
  • Czas wyposażania pozostaje taki sam.
  • Tuman kurzu powstający przy lądowaniu gracza jest teraz widoczny u wszystkich graczy.
  • Burzowy wiatr teraz działa na drzewa w obrębie burzy.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie efektów zniszczenia zaopatrzeniowej lamy, gdy zostanie ona zabita przez pocisk.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie sprzętu na plecy po użyciu panelu skokowego.
  • Gracze mogą teraz wykonywać emotki podczas latania na rakiecie.

 

 

Dźwięk

  • Poprawiono czasy odgłosów wyposażania strzelb. Teraz odgłos przeładowania strzelby rozlega się tuż przed gotowością do oddania strzału.
  • Zwiększono różnice głośności między miękkim i twardym lądowaniem.
  1. Gracze spadający z wysokości 1 piętra lub wyższej będą lądować z głośniejszym odgłosem.
  • Dodano osobne odgłosy upadku na rośliny, krzaki i kukurydzę.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosów kroków, gdy gracze są w powietrzu po skoku.
  • Usunięto błąd sprawiający, że odgłos wyposażania miniguna utrzymywał się nawet wtedy, gdy szybko zmieniono broń ponownie.
  • Odgłos znacznika mapy nie jest już odtwarzany przy usuwaniu znacznika.

 

 

Wydajność

  • Poprawiono płynność ruchu innych graczy na wyspie startowej poprzez zwiększenie częstotliwości aktualizacji sieci.
  • Poważnie poprawiono wydajność gdy na ekranie widać kilku graczy naraz poprzez zmniejszenie obciążenia przez części ciała postaci.
  • Zredukowano zacinanie się gry podczas porządkowania obiektów.
  • Usunięto zacinanie się gry podczas dużej aktywności budowlanej.
  • Zoptymalizowano poziom szczegółowości budynków w Szemranych Szybach i Spawalni Spłuczek.
  • Zoptymalizowano wydajność wejścia/wyjścia na konsolach, co powinno zredukować zacinanie się gry i skrócić czasy ładowania.

 

 

Wersja na urządzenia mobilne

  • Pasek szybkiego dostępu obsługuje teraz funkcję przeciągania i upuszczania, która umożliwia przestawianie i upuszczanie przedmiotów w ekwipunku.
  • Przytrzymanie drążka ruchu w jednym kierunku przez 3 sekundy teraz umożliwia włączenie automatycznego biegu.
  • Dodano przycisk naprawy budowli.
  • Dodano przycisk przełączenia broni.
  • Dokonano poprawek w celu zapobieżenia zsuwaniu się palców z przycisków.
  • Nieznacznie zmniejszono wspomaganie celowania przy większej odległości, aby umożliwić dokładniejsze celowanie ręczne.
  • Po wyposażeniu granatów pojawia się znacznik granatu.
  • Poprawiono wydajność na urządzeniach mobilnych o niższych parametrach dzięki dynamicznemu skalowaniu odległości renderowania tła zależnie od wysokości gracza.
  • Zmniejszono odległość renderowania obiektów na urządzeniach iOS o średnich/niższych parametrach.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto przeskoki ekranu spowodowane bezwładnością po przesunięciu palcem i odjęciu go od ekranu.
  • Usunięto problemy powodujące przypadkowe strzały i błędy w sterowaniu.

 

 

 

 

 

Ratowanie Świata

 

Rozgrywka

  • Łupy z pustaków!
  1. Zabici wrogowie czasami pozostawiają po sobie łupy.
  • Szansa zdobycia łupów jest większa w przypadku patrolujących wrogów oraz grup rozsianych po świecie gry.
  1. Wrogowie mogą zostawić po sobie materiały budowlane, składniki i amunicję.
  2. Więksi/silniejsi wrogowie pozostawiają więcej przedmiotów oraz lepsze składniki.
  • Stopień składników zależy od trudności misji, podobnie jak szansa zdobycia rzadkich składników w rodzaju aktywnych baterii.
  1. Minibossowie pozostawiają nowy rodzaj przedmiotów - skrytki.
  • Skrytki ze schematami mogą mieć trzy klasy rzadkości (rzadka, epicka, legendarna) i zawierają po jednym schemacie broni białej lub dystansowej. Szansa zdobycia skrytki epickiej lub legendarnej zależy od poziomu trudności misji.
  • Skrytki z materiałami do ewolucji zawierają burzowe materiały (czyste krople deszczu, odłamki burzy itp.). Ich ilość i jakość zależą od poziomu trudności misji.
  • Miniboss upuści jedną skrytkę (tego samego typu) dla każdego gracza, biorącego udział w jego eliminacji (wystarczy zadać obrażenia, lub być blisko w momencie eliminacji)
  1. Niektóre rzadkie skrzynie skarbów w świecie gry również mogą zapewniać skrytki.
  2. Skrytki otwierane są na koniec misji.
  • Zwiększono ilość zdrowia ocaleńców o 40%, aby dać graczom więcej czasu na uratowanie ich z trudnej sytuacji.
  • Przerobiono gadżet Teleporter w celu poprawy jego atrakcyjności i przydatności!
  • Nowe zachowanie domyślne:
  1. Zwiększono podstawowy zasięg Teleportera do 20 pól.
  2. Teleporter nie ma już czasu odnowienia po aktywacji!
  3. W związku ze znacznie większą użytecznością przy braku czasu odnowienia Teleporter nie przenosi już wrogów.
  4. Teleporter nie aktywuje się już po umieszczeniu go w miejscu, w którym nie można go normalnie postawić. Nadal można go jednak wtedy przemieszczać.
  5. Teleporter odlicza teraz czas „uzbrajania” po ustawieniu lub przesunięciu, zanim się aktywuje. Bazowo wynosi on 5,5 sek.
  6. Podniesienie Teleportera trwa teraz pewien czas; bazowo wynosi on 2,5 sek.
  • W ramach poprawek Teleportera zmieniliśmy również jego ulepszenia!
  1. Ulepszenie nr 1 pozwala przesyłać przez Teleporter pociski sojuszników!
  • Pociski wychodzą z Teleportera w kierunku zależnym od kierunku jego ustawienia.
  • Tak, oznacza to, że można wystrzelić przez Teleporter rakietę lub rzucić granat - przekonajcie się sami!
  1. Ulepszenie nr 2 skraca czas podniesienia Teleportera do 0,5 sek.
  2. Ulepszenie nr 3 skraca czas uzbrojenia Teleportera po ustawieniu go do 1,5 sek.
  3. Ulepszenie nr 4 zwiększa zasięg Teleportera o 10 pól.
  4. Ulepszenie nr 5 pozwala przesyłać przez Teleporter pociski wrogów!
  • Mówimy tu m.in. o kościach pustaków lub bombach czachomiotek - spróbujcie ustawić Teleportery na dachach, które chcecie obronić!
  • Usprawniono również automatyczną wieżyczkę latającą
  • Nowe zachowanie domyślne:
  1. Skrócono czas ładowania z 240 do 150 sek.
  2. Skrócono domyślny czas trwania do 20 sek.
  3. Nie wystrzeliwuje już pocisków - teraz strzały natychmiast trafiają w cel.
  4. Zwiększono bazową szybkostrzelność z 1,33 do 6 strzałów/sek.
  5. Zmniejszono obrażenia bazowe z 20 do 15.
  • Dostosowano ulepszenia:
  1. Zwiększenie czasu trwania nadal wynosi +10 sek., czyli ostateczny czas trwania wynosi 30 sek.
  2. Usunęliśmy błąd w ulepszeniu zasięgu, uniemożliwiający jego poprawne działanie. Domyślny zasięg nadal wynosi 4 pola, lecz to ulepszenie zwiększa go do 8 pól.
  3. Ulepszenie szybkostrzelności teraz zwiększa ją do 10 strzałów/sek.
  • Klawisz „B” jest teraz domyślnie przypisany do emotki, a klawisz „V” do czatu drużynowego. Gracz może teraz przełączać między czatem drużynowym, emotkami i notatkami, niezależnie od tego, którym klawiszem wywołał menu.
  1. (PS4: L1/R1, XB1: LB/RB, PC: Kółko myszy).

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający przeszukanie kukurydzy. Znów jest to możliwe, więc możecie już zdobyć upragniony boczek! 
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający rzucenie C4 podczas sprintu. Teraz spowoduje to jego aktywację i przerwanie sprintu, zgodnie z założeniem.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający pociskom ze strzelby helowej poprawny ruch we wszystkich częściach świata gry.

 

 

Bohaterowie

  • [Nowość] Mityczny Żołnierz „Kruk” - Podklasa: Nigdy Już!
  1. Opis - Zamaskowana postać, która z ogłuszającym Okrzykiem Bojowym likwiduje swe ofiary przy pomocy pary pistoletów.
  2. Nowa zdolność: „Lewa i Prawa” - Wyciągnij dwa pistolety i daj wrogom popalić!
  • Nowe profity
  1. „Podwójne Osłabienie” - Lewa i Prawa nakłada teraz Strzały Osłabiające.
  2. „Gdzie Jest Lewa” - Likwidacja wrogów z pistoletów skraca czas odnowienia Lewej i Prawej o 1 sek.
  3. Trzask i Prask: Trafienie z Lewej i Prawej powoduje eksplozję raniącą wrogów w promieniu 0,5 pola.
  • Nowy profit taktyczny
  1. „Pociski Wybuchowe” - Taktyczny wariant profitu Pociski Wybuchowe.
  • [Nowość] 8 bohaterów z serii „Komando Cieni”
  1. Żołnierz - Nowa podklasa: Podwójny Agent, a w tej roli postacie Vaughn i Evelynn
  • Opis - Postać świetnie wyszkolona w walce dwoma pistoletami, co czyni z niej iście wybuchową opcję.
  • Wykorzystuje nowo dodaną zdolność i związane z nią profity:
  1. „Lewa i Prawa”
  2. „Podwójne Osłabienie”
  3. „Gdzie Jest Lewa”
  4. „Trzask i Prask”
  • Nowy profit taktyczny
  1. „Bomba Kasetowa” - Taktyczny wariant Bomby Kasetowej, zadający obrażenia o połowę mniejsze od nietaktycznej wersji.
  • Ninja - Nowa podklasa: Przebijający Lotos, a w tej roli postacie Ostrze i Luna
  1. Opis - Wojownik biegły we władaniu włócznią. Przed likwidacją wrogów osłabia ich chmarami zatrutych shurikenów.
  • Nowe profity
  1. „Szpiczasta Furia” - zwiększa wydajność ataku kombinowanego włócznią o 150%.
  2. „Wybijanie Dziur” - Ninja zadaje włócznią o 28% obrażeń więcej celom pod wpływem Bólu.
  3. „Wachlarz Shurikenów” - Ninja rzuca 2 dodatkowe shurikeny. Wszystkie shurikeny są rzucane jednocześnie po rozchodzącym się torze.
  • Nowy profit wsparcia
  1. „Najcięższe Ataki” - Zwiększa obrażenia silnego ataku w zwarciu o 10/20/30%.
  • Rubieżnik - Nowa podklasa: Szokowy Strzelec, a w tej roli postacie Grizli i Bzyk
  1. Opis - Lawiruje między wrogami i ogłusza ich, a następnie dobija z bliskiej odległości.
  • Nowe profity
  1. „Podpompowanie” - Zwiększa szybkostrzelność strzelby o 35%.
  2. „Rubieżnik-Przebieżnik” - Eliminacja wrogów w ciągu 10 sek. po użyciu Przesunięcia Fazowego przywraca jego ładunek.
  3. „Wstrząsający Uścisk” - Zwiększa czas trwania Wieży Elektrycznej o 3 sek. jeśli zostanie ona umieszczona przy użyciu Fragmentu Ładunku.
  4. „Bieg z Ogłuszeniem” - Przeniknięcie przez wrogów przy pomocy Przesunięcia Fazowego powoduje ogłuszenie ich na 3 sek.
  • Nowy profit taktyczny
  1. „Wstrząsający Uścisk” - Zwiększa czas trwania Wieży Elektrycznej o 3 sek. jeśli zostanie ona umieszczona przy użyciu Fragmentu Ładunku.
  • Budowniczy - Nowa podklasa: Dewastatorka, a w tej roli postacie Penny i Byk
  1. Opis - Ekspert od materiałów wybuchowych. Wpędza przeciwników w zasadzkę przy pomocy WABIKA, po czym wykańcza ich salwą rakiet.
  • Nowe profity
  1. „Szybsze Eksplozje” - Przyspiesza przeładowanie broni wybuchowej o 35%.
  2. „Wytrzymały Mechanizm” - Gdy jest się w obrębie BAZY, broń traci o 60% mniej trwałości.
  • Zdolności bohaterów blokujące ruch postaci nie mogą już zostać przerwane przez odrzucenie. Zmieniono poniższe umiejętności zgodnie z nowym działaniem tej interakcji:
  1. „Przesunięcie Fazowe”
  2. „Fala Uderzeniowa”
  3. „Szarża”
  4. „Smocze Cięcie”
  5. „Uderzenie Burzące”
  • Zmieniliśmy działanie niektórych profitów zmniejszających koszt energii, aby zapobiec zmniejszeniu kosztów aktywacji do zera.
  1. Istnieją teraz profity poprawiające „wydajność energetyczną” niektórych czynności (np. ciężkiego ataku w zwarciu).
  2. Wydajność energetyczna jest podawana w postaci procentowej, np. „Zwiększa wydajność ataku kombinowanego mieczem o 150%.”
  3. Wartość ta określa spodziewane zwiększenie możliwości użycia zdolności po nabyciu profitu.
  4. Zmieniono działanie z mnożnika kosztu na dzielnik kosztu.
  • Innymi słowy zmniejszenie o 60% kosztu równego 50 pkt. energii równa się zwiększeniu kosztu o 150% przy wykorzystaniu 100 pkt. energii.
  • Rubieżnik
  1. „Przesunięcie Fazowe” domyślnie przenika teraz przez wrogów.
  2. „Przesunięcie Fazowe” zachowuje teraz więcej prędkości po użyciu w powietrzu.
  • Budowniczy
  1. Dokonano zmian w zdolności „WABIK”:
  2. Skrócono bazowy czas trwania z 12 do 7 sek.
  3. WABIK nie może już zostać zniszczony i będzie działać przez cały czas trwania zdolności.
  4. Skrócono czas trwania „Bez Końca” z 3 do 2 sek.
  5. Następujące podklasy tracą „Co Cię Nie Zabije...”:
  6. Kontroler, Wartownik i Kontroler Tłumu
  7. Kontroler zamiast „Co Cię Nie Zabije...” posiada teraz „Ogłuszający Wabik”.
  8. Wartownik zamiast „Co Cię Nie Zabije...” posiada teraz „Nasmarowane Zębatki”.
  9. Kontroler Tłumu zamiast „Co Cię Nie Zabije...” posiada teraz „Bez Końca”.
  • Ninja
  1. „Przystępny Miecz” teraz zwiększa o 150% wydajność energetyczną ataku kombinowanego mieczem (wcześniej zmniejszał o 60% koszt energii ataku kombinowanego mieczem).
  2. „Łatwiejszy Miecz” teraz zwiększa wydajność energetyczną Przystępnego Miecza o dodatkowe 150% (wcześniej zwiększał redukcję kosztu energii Przystępnego Miecza o dodatkowe 20%).
  3. „Postawa Cienia” teraz zlicza wszystkie zabójstwa w zwarciu, nie tylko zabójstwa bronią ostrą.
  4. Wydłużono czas spętania „Miło Cię Kosić” z 1 do 2 sek.
  5. Zaktualizowano efekty dźwiękowego ‘Księżycowego Kopa’.
  • Żołnierz
  1. Licznik zabójstw profitu „Pociski Wybuchowe” już nie resetuje się po 15 sek. bezczynności.
  2. „Naparzanie” powoduje teraz nieznaczne zbliżenie po naciśnięciu przycisku celowania.

 

Poprawki błędów

  • „Fala Uderzeniowa” nie powoduje już kolizji Żołnierza z wrogami. To powinno zapobiec „niesieniu przez tłum” w sytuacji użycia Fali na ciasno zbitej grupie wrogów.
  • Usunięto błąd w opisie BAZY, powodujący podawanie nieprawidłowych przedłużeń segmentów u Ciężkiej BAZY Kyle'a.
  • Usunięto błąd w opisie pułapki „Maksymalne Osiągi”, polegający na błędnej wartości zmniejszonej szybkości przeładowania. Teraz podaje on prawidłową wartość 20%.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych wartości profitu Żołnierza „Rozkręcenie”.
  • Usunięto błąd w opisach niektórych profitów, które nie wymieniały premii taktycznych ani premii wsparcia:
  1. „Pewny Strzał”
  2. „Dobij, Póki Leżą”
  3. „Mocne Pułapki”
  4. „Obfitość Amunicji”
  5. „Energiczne Ciosy”

 

 

Misje i systemy

  • Wydarzenie „Hit Ekranu” - Część 1: Początki
  1. Pojawiają się doniesienia o nowych, dziwnych pustakach napadających na ocaleńców, a do tego Ray zniknęła! W tym wątku fabularnym odkryjecie, co dokładnie wydarzyło się po uderzeniu komety.
  2. Talony kinowe można znaleźć w ulepszlamach i lamach dnia, a także zdobyć za wykonywanie zadań i pokonywanie minibossów w misjach alarmowych.
  3. Ekranolama jest dostępna w zakładce łupów
  • Zawiera co najmniej 1 broń wojskową lub bohatera z zestawu Komando Cieni, o klasie epickiej lub lepszej.
  • Kosztuje 500 talonów kinowych.
  1. Ukończenie pierwszego tygodnia zadań zapewni jedną z legendarnych broni dystansowych (do wyboru: Orzeł Bielik, Widmo z tłumikiem oraz kusza)
  2. Powtarzalne zadanie zabicia minibossa, zapewniające 50 złota
  • Obniżka cen łupolam!
  1. Zmniejszono koszt zakupu kilku rodzajów łupolam!
  • Ulepszlama: ze 100 do 50 V-dolców
  • Brońlama: z 350 do 200 V-dolców
  • Dystansowa lama: z 350 do 200 V-dolców
  • Bliska lama: z 350 do 200 V-dolców
  • Człekolama: z 350 do 200 V-dolców
  • Pułapkolama: z 350 do 200 V-dolców
  1. Potaniały również zestawy zawierające po kilka lam.
  2. Gracze, którzy w przeszłości kupili już te lamy, w ramach rekompensaty otrzymają równowartość różnicy w darmowych lamach ze skrytki trolla, do odbioru w zakładce łupów.
  • Minilamy zapewniają teraz 30-50 szt. złota, a jeśli są srebrne, również dodatkowy przedmiot.
  • Złoto nie zeruje się już z każdym sezonem.
  1. W związku z tym sezonowe złoto nazywa się teraz po prostu „złotem”.
  2. Można posiadać naraz maks. 5000 złota. Dodatkowe złoto nie zostanie utracone, lecz nie będzie można zdobyć więcej złota do czasu wydania go tyle, ile trzeba do zejścia poniżej tej granicy.
  • Misje alarmowe:
  1. Misje alarmowe z minibossami pojawiają się częściej w trakcie trwania tego wydarzenia i zapewniają graczom nagrodę w wysokości od 50 do 120 talonów kinowych, zależnie od stopnia trudności.
  • Talony te są zapewniane oprócz normalnych nagród (schematów, kluczy transformacyjnych itd.)
  • Limit: 10 szt./dzień.
  • Misje alarmowe w zmutowanej burzy odzyskały normalny poziom aktywności i nie zapewniają już talonów okolicznościowych.
  1. Limit: 3 szt./dzień.
  • Modyfikator misji „Ulepszeni Rubieżnicy” nie zwiększa już pojemności Fragmentów z powodu niedawnej zmiany, znacznie zwiększającej podstawową pojemność fragmentów. Modyfikator ten nadal zwiększa obrażenia zdolności Rubieżników.

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie niskiej rozdzielczości tekstur skrzyni z nagrodami pod koniec misji.
  • Poprawiono przepisy broni neonowych, aby pasowały do broni energetycznej.
  • Szansa zdobycia granatów impulsowych i zdalnie odpalanych ładunków w świecie gry wróciła do normy (powinna ona być porównywalna do M80).
  • Zbierane przedmioty z zadań teraz pojawiają się niezależnie od sposobu zniszczenia przedmiotu. Poprzednio pojawiały się one tylko wtedy, gdy ostatni atak wykonano zbierakiem. Teraz działa to podobnie jak w misjach demolki dnia.

 

 

Bronie i przedmioty

  • Dodano zestaw broni wojskowych, dostępny poprzez ekranolamy:
  1. Szept kaliber .45: samopowtarzalny pistolet z tłumikiem
  2. Widmo: Automatyczny pistolet maszynowy o dużej szybkostrzelności.
  • Wersje epickie i legendarne są wyposażone w tłumiki.
  1. Piechur: Celna i szybkostrzelna samopowtarzalna strzelba.
  2. Kusza: Broń snajperska, strzelająca pociskiem zachowującym pełną siłę rażenia niezależnie od odległości.
  3. Orzeł Bielik: Ciężki, powolny pistolet, o dużej sile rażenia i odrzucenia.
  • Zwiększono obrażenia i siłę uderzenia Orła Bielika o 30%.
  • Poniższe karabiny snajperskie nie doznają już spadku obrażeń z odległością. Ponadto zwiększono ich zasięg z 20 do 50 pól:
  1. Automatyczny karabin snajperski
  2. Dławiciel
  3. Eksterminator
  4. Skrzydło Śmierci
  5. Strzał w Dziesiątkę z lunetą
  6. Strzelec Wyborowy z lunetą
  7. Jednostrzałowiec
  8. Łamacz Serc
  9. Hydrauliczny karabin snajperski
  10. Tsunami
  11. Snajperka zbieracza
  12. Zmierzchowiec
  13. Osa z lunetą
  14. Ważka z lunetą
  15. Snajperka (krótka seria)
  16. Trójstrzałowiec
  17. Neonowy karabin snajperski
  18. Karabin snajperski Vindertechu
  19. Wstrząsarka Vindertechu
  20. Szronówka
  21. Zwiększono zasięg poniższych karabinów snajperskich bez lunety z 13 do 20 pól:
  22. Sztucer
  23. Pszczółka
  24. Żądło
  25. Osa
  26. Ważka
  27. Zemsta Ralphiego

 

Poprawki błędów

  • Usunięto problem sprawiający, że przeróbka zwiększająca obrażenia broni o 30% faktycznie zwiększała je o 75%. Teraz przeróbka ta poprawnie zwiększa obrażenia broni.
  • Dodano brakujące odgłosy upuszczania do wielu włóczni.
  • Poprawiono wymagania ewolucji zdolności kryptonowego miecza; ewolucja tej broni wymaga teraz zdolności mieczy i włóczni, a nie toporów i kos.
  • Wszystkie strzelby powinny teraz uszkadzać niesojusznicze przeszkody.
  • Zmieniono ikonę Orła Bielika, aby różniła się od pistoletu Sokół.

 

 

Interfejs

  • Podczas zakupu kilku lam naraz w zakładce łupów podawany jest teraz ich łączny koszt.
  • Poprawiono rozkład komunikatów o nagrodach dnia; teraz zawierają one nazwę przedmiotu.
  • Opisy broni wymieniają teraz obrażenia zadawane przy trafieniu w głowę.

 

Poprawki błędów

  • Zmniejszono wskaźnik wyświetlany na ekranie zwycięstwa misji grupowych i w zakładce celów w menu.
  • Teraz odpowiada on zalecanej mocy misji, a nie poziomowi wrogów.
  • Usunięto błąd sprawiający, że na ekranie zwycięstwa pod koniec misji dron teleportujący graczy do bazy głównej pojawia się dwukrotnie.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wyświetlany poziom mocy bazy głównej wynosił najwyżej 132, nawet przy wyższych poziomach graczy.
  • Podczas awansu lub ewolucji teraz pojawia się komunikat „Proszę czekać” zamiast wyłączenia przycisku, co sugerowało brak reakcji.
  • Panel materiałów zdobytych z recyklingu można teraz przewijać przy pomocy kontrolera.
  • Modalne okno dialogowe szczegółów recyklingu można teraz przewijać w razie potrzeby.
  • Usunięto błąd powodujący brak reakcji górnego paska menu na komputerach PC.

 

 

Dźwięk

  • Zmniejszono głośność muzyki podczas eksploracji i walki w celu poprawy ogólnej jakości tła.

 

 

Źródło

epicgames.com


Edytowane przez Farmaceuta

 534644968_giphy(1).gif.d40b0b9fe000e2f9a3d7867a0af11625.gif

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności