Skocz do zawartości

Aktualizacja gry Counter-Strike: Global Offensive [09.12.2015]


kula020
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualizacja gry Counter-Strike: Global Offensive
09.12.2015

 
Dziś minionej nocy pojawiła się nowa aktualizacja, która do gry wprowadza wiele ciekawych zmian!
 
Zimowa aktualizacja!

  • Dodano Revolver Case
  • dodano kilka kapsuł z naklejkami stworzonymi przez społeczność
  • niewielka zmiana w świątecznym pozdrowieniu
  • można już kupować prezenty. Tabela wyników związana z prezentami będzie dostępna do 15 stycznia
  • dodano medale za służbę 2016 roku.Gracze, którzy osiągną rangę Global General po 31 grudnia otrzymają nowy medal

R8 Revolver!

  • Dodano drugorzędną broń która może zostać zamieniona za tzw "Digla" 

Rozgrywka!

  • w grach typu Competitve Matchmaking czas rundy wynosi teraz 1:55, zaś bomba wybuchać będzie po 40 sekundach. Zmiana ta dotyczy także wszystkich majorów
  • dostosowano czas, jaki AK47, M4A4 i M4A1-S potrzebują na powrócenie do normalnej pozycji po strzałach, by zredukować zasięg, w jakim spray’owanie jest lepsze od pojedynczych strzałów
  • zwiększono niedokładność strzałów wynikającą z poruszania się w następujących broniach: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP i CZ75a
  • w grach typu Competitive Matchmaking można teraz wziąć przerwę, która domyślnie będzie trwała 60 sekund. Żeby do niej doszło musimy zacząć głosowanie

Killer Replay!

  • dodano nowy „Killer Replay” do trybów gry Casual i Demolka. By móc skorzystać z tej funkcji na serwerze musi być aktywne GOTV
  • funkcję tę można wyłączyć wchodząc w Pomoc/Opcje > Ustawienie gry > Automatyczny Killer Replay
  • dodano nowe komendy, dzięki którym można obsługiwać funkcję Killer Replay. Znajdziecie je wpisując w konsoli „replay”

Społeczność!

  • serwery gry i GOTV nie przypisane na stałe do jednego konta serwera z GSLT (Game Server Login Token) pozwolą na połączenie się wyłącznie klientom z tej samej sieci LAN
  • do serwerów społeczności można się teraz podłączyć za pośrednictwem publicznego IP lub wewnętrznego adresu RFC1918
  • dodano opcję umożliwiającą zgłaszanie serwerów pokazujących błędne wyposażenie gracza i/lub rangę
  • serwery gry od teraz będą wyświetlać SteamID po tym, jak operator serwera wpisze odpowiednią komendę
  • każdy token GSLT można używać tylko do jednego serwera i powinien być przypisany komendą +sv_setsteamaccount KODGSLT – net port_try 1
  • serwery gry z GOTV, które jest dostępna dla innych klientów do podłączenia się muszą ustawić komendę tv_advertise_watchable 1

Misc!

  • ustawienia użytkownika są od teraz niezależnie przechowywane w jednym folderów na naszym komputerze
  • opcje wideo dla jakości cieni, dokładności detali modeli i tekstur, jakości efektów oraz filtrowania tekstur mogą być teraz wyszukane automatycznie przy starcie, by dostosować je z innymi, działającymi w tle aplikacjami. Opcje te mogą być także na stałe dostosowane przez użytkownika i nie będą się one zmieniały w zależności od aplikacji działających w tle
  • niewielkie zmiany w dźwięku. Dźwięki poruszania się grającego są nieco cichsze, a innych graczy pozostają na tym samym poziomie

Mapy!

  • poprawione błędy, które powodowały, że na niektórych powierzchniach odtwarzany był inny dźwięk niż powinien (na mapach mirage, overpass i train)
  • naprawiono miejsce respawnu na duście2 w deatchmatchu

Kontroler Steam!

  • naprawiono kilka błędów
  • przełącznik kucania od teraz działa

Integracja statusy gry!

  • stan gry może być wykorzystany zdalnie, co pozwala innym aplikacjom na wykorzystanie tych informacji. Zastosowano to podczas DH Cluj-Napoca 2015, by prezentować informacje dotycząc m.in. stanu zdrowia graczy na scenie

Serwery!

  • dodano oficjalne serwery w Hong Kongu
Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi o rewolwer

 

revolver_blog_image.png

 

Zauważyłem ciekawą opcję, dla jednych może to być wada, dla innych zaleta.
Otóż zróbcie tak:

 

Przytrzymajcie prawy przycisk myszy i nie puszczajcie go. Następnie przyciśnijcie lewy przycisk myszy, pistolet wyda odgłos kliknięcia. Od tej pory możecie strzelać precyzyjnie bez względu na to, jak szybko będziecie się poruszać. Dzięki temu rewolwer nie ma także opóznienia, naboje będą przechodzić bez problemu przez beczki.

 


 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności