Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

ALL IN ONE 2023


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

// PARAMETRY - +mat_queue_mode 2 -tickrate 128 -novid -nojoy -high -console -nod3d9ex -freq 60 -d3d9ex -softparticlesdefaultoff -limitvsconst -forcenovsync

clear
snd_async_flush 				// Opróżnij bufor dźwięku
scene_flush
cl_clearhinthistory 			// Wyczyść historię wskazówek
clear_anim_cache 				// Wyczyść bufor animacji
clear_debug_overlays 			// Wyczyść nakładki debugowania
clear_bombs 					// Wyczyść informacje o bombach
ai_clear_bad_links 				// Wyczyść złe połączenia sztucznej inteligencji
fs_clear_open_duplicate_times 	// Usuń powtórzenia czasów otwarcia plików
fs_fios_flush_cache 			// Opróżnij bufor pamięci podręcznej systemu plików Fast I/O
r_cleardecals 					// Usuń wszystkie detale
cl_soundemitter_flush "1" 		// Opróżnij i przeładuj emitory dźwięku
cl_soundemitter_reload 			// Przeładuj emitory dźwięku
logaddress_add "1"              // Potężna komenda
hud_reloadscheme

echo "                         ."
echo "                        .:."
echo "                        :|:"
echo "                       .:|:."
echo "                       ::|::"
echo "        :.             ::|::             .:"
echo "        :|:.          .::|::.          .:|:"
echo "        ::|:.         :::|:::         .:|:;"
echo "        `::|:.        :::|:::        .:|::'"
echo "         ::|::.       :::|:::       .::|:;"
echo "         `::|::.      :::|:::      .::|::'"
echo "          :::|::.     :::|:::     .::|::;"
echo "          `:::|::.    :::|:::    .::|::;'"
echo " `::.      `:::|::.   :::|:::   .::|::;'      .:;'"
echo "  `:::..     ¹::|::.  :::|:::  .::|::¹    ..::;'"
echo "    `:::::.    ':|::. :::|::: .::|:'   ,::::;'"
echo "      `:::::.    ':|:::::|:::::|:'   :::::;'"
echo "        `:::::.:::::|::::|::::|::::.,:::;'"
echo "           ':::::::::|:::|:::|:::::::;:'"
echo "              ':::::::|::|::|:::::::''"
echo "                   `::::::::::;'"
echo "                  .:;'' ::: ``::."
echo "                       :':':"
echo "                         ;"
echo
echo
echo

//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// CONSOLE  
log_color Console FFFFFFFF
log_color Developer FFFFFFFF
log_color DeveloperConsole FFFFFFFF
log_color LOADING FFFFFFFF		
log_color General FF25FFFF                                                         
con_filter_enable "2"                                     //Displays the filtered text brighter than other text
con_filter_text_out Player:
con_filter_text Damage                                              
//--------------------------------------------------------------------------------------------------					


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// CROSSHAIR
cl_crosshair_drawoutline "0"
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.35"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.5"
cl_crosshair_dynamic_splitdist "7"
cl_crosshair_friendly_warning "2"
cl_crosshair_outlinethickness "0.5"
cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy "0"
cl_crosshair_sniper_width "2"
cl_crosshair_t "0"
cl_crosshairalpha "255"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "127"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "-1.500000"
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0"
cl_crosshairsize "2.000000"
cl_crosshairstyle "5"
cl_crosshairthickness "0.000000"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_fixedcrosshairgap "3"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// MINIMAL SWAY/BOB
cl_bob_lower_amt "5"                                        // Kontroluje ilość ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobamt_lat "0.1"                                         // Określa ilość bocznego ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobamt_vert "0.1"                                        // Kontroluje ilość pionowego ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobcycle "0.98"                                          // Ustala cykl ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
viewmodel_recoil "0"                                        // Kontroluje ruchy broni na ekranie.
cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5"                           // Określa ilość przesunięcia widoku broni w lewo podczas strzelania.
cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25"                         // Kontroluje ilość przesunięcia widoku broni w prawo podczas strzelania.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// VIEWMODEL
viewmodel_fov "68"                                          // Określa pole widzenia (FOV) widoku broni.
viewmodel_offset_x "2.5"                                    // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi X.
viewmodel_offset_y "2"                                      // Określa przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Y.
viewmodel_offset_z "-2"                                     // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Z.
viewmodel_presetpos "0"                                     // Ustawia pozycję widoku broni na wartość domyślną.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// HUD
hud_takesshots "0"
cl_hud_color "0"                                            // Color hudu
cl_hud_playercount_pos "0"                                  // Liczba graczy u gory
cl_hud_playercount_showcount "1"                            // Liczba graczy zamiast awatarów
hud_showtargetid "1"                                        // Widzimy nick po najechaniu na enemy
cl_hud_healthammo_style "1"                                 // Mniej elementów przy amunicji
cl_showloadout "1"                                          // Wyłączenie zanikania wyposażenia
cl_hud_background_alpha "0.5"                               // Przeźroczystość huda
cl_hud_bomb_under_radar "1"                                 // Paka pod radarem
hud_scaling "0.6"                                           // Rozmiar hudu
cl_hud_radar_scale "1.3"                                    // Rozmiar radaru względem HUD
cl_radar_scale "0.5"                                        // Rozmiar radaru
net_graphheight "95" 					// Ustawia wysokość net graph.
net_graphpos "2" 						// Zmienia pozycję netgraphu. 1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa.
net_graphproportionalfont "0"           // Mniejsza czcionka netgraphu											
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// RADAR
cl_radar_icon_scale_min "0.1"                               // Rozmiar ikon na radarze
cl_radar_rotate "1"                                         // Obracanie radaru
cl_radar_always_centered "0"                                // Wieksze pole widzenia na radarze
cl_radar_square_with_scoreboard "1"                         // Wikeszy radar pod TAB
cl_show_clan_in_death_notice "0"                            // Wyłączenie pokazywania klanu w killinfo
cl_teammate_colors_show "1"                                 // Kolory graczy na radarze
//--------------------------------------------------------------------------------------------------

//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// SOUND
voice_enable "1"                                            // Voice chat on
voice_scale "0.07"                                          // Głośność voice chatu
snd_mix_async "1"
snd_surround_speakers "0" 
dsp_enhance_stereo "1"
snd_mixahead "0.025"
dsp_slow_cpu "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// TURN OFF MUSIC
snd_menumusic_volume "0"                                    // Głośnosc muzyki w menu.
snd_roundstart_volume "0"                                   // Wyłączenie muzyki na początku rundy.
snd_roundend_volume "0"                                     // Wyłączenie muzyki na końcu rundy.
snd_mapobjective_volume "0"                                 // Wyłączenie muzyki po podlożeniu bomby.
snd_tensecondwarning_volume "0.1"                           // Włączenie muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund.
snd_deathcamera_volume "0"                                  // Wyłączenie muzyki podczas zgonu.
snd_dzmusic_volume "0"                                      // Wyłączenie muzyki w trybie Strefa Zagrożenia.
snd_mvp_volume "0"                                          // Głosność muzyki MVP po zakończeniu rundy.
snd_mute_mvp_music_live_players "0"
snd_mute_losefocus "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// MOUSE
sensitivity "2"                                          	// Czułość myszki
m_rawinput "1"                                              // Czytanie bezpośrednio z myszki
m_customaccel "0"                                           // Choose what level of custom mouse acceleration you have.
m_mousespeed "0"                                            // Set your preferences for Windows mouse acceleration.
m_customaccel_exponent "0"                                  // Sets what speed you need to be moving your mouse before the custom mouse acceleration kicks in.
m_customaccel_max "0"                                       // Determines the limit for how fast your mouse can move depending on how fast you're moving it in real life.
m_mouseaccel1 "0"                                           // Sets the mouse acceleration value for its initial threshold, up to 2x movement speed.
m_mouseaccel2 "0"                                           // Sets the mouse acceleration value for its second threshold, up to 4x movement speed.
zoom_sensitivity_ratio_mouse "1"                            // Czułość zooma
m_yaw "0.022"                                               // Ustala czułość myszki prawo/lewo
m_pitch "0.022"                                             // Ustala czułość myszki góra/dół
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// NET SETTINGS FOR 128 TICK
cl_downloadfilter "nosounds"                               // Ogranicza pobieranie niepotrzebnych plików dźwiękowych podczas łączenia z serwerami społecznościowymi.
rate "786432"                                               // Ustawia maksymalną przepustowość sieci na optymalną wartość.
cl_cmdrate "128"                                            // Ustawia częstotliwość wysyłania poleceń do serwera na optymalną wartość.
cl_updaterate "128"                                         // Ustawia częstotliwość aktualizacji danych o graczach i otoczeniu z serwera na optymalną wartość.
cl_interp "0"                                               // Ustawia wartość zerową dla opóźnienia interpolacji, optymalne dla niskiego pinga.
cl_interpolate "1"                                          // Włącza interpolację między klatkami, co poprawia płynność ruchu postaci.
cl_interp_ratio "1"                                         // Ustawia wartość na "1" przy małej lub zerowej utracie pakietów.
cl_lagcompensation "1"                                      // Włącza kompensację lagów po stronie klienta, minimalizując wpływ małych opóźnień.
cl_predict "1"                                              // Włącza przewidywanie pozycji graczy, co pomaga w celowaniu przy występowaniu lagów.
cl_predictweapons "1"                                       // Włącza przewidywanie ruchu broni.
net_maxroutable "1200"                                      // Ustawia maksymalną wielkość pakietu sieciowego na 1200 bajtów.
net_steamcnx_allowrelay "1"                                 // Pozwala na korzystanie z pośrednictwa serwerów Steam w celu nawiązania połączenia.
net_allow_multicast "0"                                     // Wyłącza odbieranie multicastu, co może poprawić wydajność sieciową.
cl_timeout "90"                                             // Ustawia czas oczekiwania na odpowiedź od serwera na 90 sekund.
cl_resend "1.5"                                             // Ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie pakietu sieciowego na 1.5 sekundy.
cl_resend_timeout "999" 									// Całkowity czas, przez który klient może ponownie wysłać próbę połączenia z serwerem.
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// INCREASE FPS
fps_max "300"                                               // Ogranicza maksymalną liczbę klatek na sekundę.
muzzleflash_light "0"                                       // Wyłącza widoczność ognia z lufy przeciwników, co ułatwia ich zauważenie.
bugreporter_uploadasync "0"                                 // Wyłącza asynchroniczne przesyłanie zgłoszeń błędów.
bugreporter_username ""                                     // Ustawia puste nazwisko użytkownika w zgłoszeniach błędów.
weapon_accuracy_nospread "1"                                // Włącza dokładność strzałów bez rozrzutu.
func_break_max_pieces "0"                                   // Ogranicza ilość fragmentów, które powstają po rozbiciu obiektów na mapie.

mat_queue_mode "2"                                          // Ustawia tryb kolejkowania dla renderingu materiałów.
mat_queue_priority "1"                                      // Ustawia priorytet kolejkowania dla renderingu materiałów.
mat_powersavingsmode "0"                                    // Wyłącza tryb oszczędzania energii dla materiałów.
mat_queue_report "0"                                        // Wyłącza raportowanie kolejki materiałów.

joystick "0"                                                // Wyłącza obsługę joysticka.
joystick_force_disabled "1"                                 // Wymusza wyłączenie obsługi joysticka.
joystick_force_disabled_set_from_options "1"                // Ustawia wyłączenie obsługi joysticka na podstawie ustawień.

r_dynamic "0"                                               // Rozbłyski, takie jak wybuchy i rozbłyski strzałów przeciwników na ścianie.
r_drawtracers_firstperson "1"                               // Włącza widoczność lecących kul w perspektywie pierwszej osoby, co pomaga kontrolować celowanie.
r_eyegloss "0"                                              // Wyłącza efekt błyszczenia oczu postaci.
r_eyemove "0"                                               // Wyłącza ruch oczu postaci.
r_eyeshift_x "0"                                            // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi X oczu postaci.
r_eyeshift_y "0"                                            // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Y oczu postaci.
r_eyeshift_z "0"                                            // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Z oczu postaci.
r_eyesize "0"                                               // Ustawia mniejszy rozmiar oczu postaci.
r_cheapwaterend "1"                                         // Włącza tanie efekty wody na końcach.
r_cheapwaterstart "1"                                       // Włącza tanie efekty wody na początkach.

xbox_autothrottle "0"                                       // Wyłącza automatyczną regulację prędkości dla kontrolerów Xbox.
xbox_throttlebias "0"                                       // Ustawia wartość zerową dla parametru xbox_throttlebias.
xbox_throttlespoof "0"                                      // Wyłącza podszywanie się pod kontrolery Xbox.

cl_threaded_bone_setup "1"                                  // Włącza wielowątkowe przetwarzanie dla animacji postaci.
cl_disablehtmlmotd "1"                                      // Wyłącza wyświetlanie HTML MOTD.
cl_rumblescale "0"                                          // Wyłącza efekty wibracji.
cl_freezecampanel_position_dynamic "0"                      // Wyłącza dynamiczną pozycję panelu w trybie zamrożenia kamery.
cl_freezecameffects_showholiday "0"                         // Wyłącza wyświetlanie efektów świątecznych w trybie zamrożenia kamery.
cl_detail_avoid_radius "0"                                  // Ustawia promień unikania detali na 0.
cl_detail_avoid_recover_speed "0"                           // Ustawia prędkość powrotu unikania detali na 0.
cl_detail_max_sway "0"                                      // Ustawia maksymalną chwiejność detali na 0.

budget_show_history "0"                                     // Wyłącza wyświetlanie historii budżetu.
budget_peaks_window "0"                                     // Wyłącza okno szczytów budżetu.
budget_show_peaks "0"                                       // Wyłącza wyświetlanie szczytów budżetu.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// GENERAL
mat_monitorgamma "2.397399"
mat_monitorgamma_tv_enabled "0"
ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble"
cl_righthand "0"                                            // Lewa ręka
cl_color "3"                                                // Preferowany kolor na minimapie (0 yellow 1 purple 2 green 3 blue 4 orange)
cl_disablefreezecam "1"                                     // Kamera goni typka który cie za*****ł
cl_use_opens_buy_menu "0"                                   // Wyłączenie kupowania pod "e" na spawnie
cl_autowepswitch "0"                                        // Wyłączenie automatyczniej zmiany broni przy podnoszeniu
cl_player_ping_mute "1"                                     // Wyłączony dźwięk pingowania pozycji
cl_join_advertise "2"                                       // Znajomi mogą dołączać do lobby
cl_buywheel_nomousecentering "1"                            // Początkowa pozycja kursora w menu zakupów
mm_dedicated_search_maxping "45"                            // Maksymalny akceptowalny ping na mm
con_enable "1"                                              // Włączona konsola
cl_observercrosshair "1" 									// Włącza celownik obserwatora.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// HINTS AND DEBUG
gameinstructor_enable "0"                                   // Wyłącza pomocy instruktora w grze.
cl_showhelp "0"                                             // Wyłącza wyświetlanie pomocy w grze.
cl_autohelp "0"                                             // Wyłącza automatyczną pomoc w grze.
cl_showfps "0"                                              // Wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS).
adsp_debug "0"                                              // Wyłącza debugowanie efektów przestrzennego dźwięku.
cl_debugrumble "0"                                          // Wyłącza debugowanie wibracji.
cl_rumblescale "0"                                          // Wyłącza efekty wibracji.
log "off"                                                   // Wyłącza zapisywanie logów gry w konsoli.
vprof_verbose "0"                                           // Wyłącza tryb szczegółowych informacji diagnostycznych dla profiler'a.
fs_warning_level "0"                                        // Wyłącza ostrzeżenia systemu plików.
cpu_frequency_monitoring "0" 								// Wyłącza informacje o zużyciu procesora w konsoli oraz netgraph.
mm_debugprint "0" 											// Pokaż informacje debugowania dotyczące bieżącej sesji dobierania graczy
//--------------------------------------------------------------------------------------------------

//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// GRENADES
bind "c" "use weapon_flashbang";
bind "v" "use weapon_decoy; use weapon_taser";              // Jak mamy decoy i zeus wyciagą zeusa. Jak mamy tylko jedną z tych rzeczy wyciąga ją.
bind "q" "use weapon_hegrenade";                            
bind "z" "use weapon_molotov; use weapon_incgrenade";       
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// Enables the display of the nicknames of team members through walls
alias "+es" "cl_teamid_overhead_mode 2";
alias "-es" "cl_teamid_overhead_mode 1";
bind "ALT" "+es"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// JUMPTHROW
alias "+jumpthrow" "+jump; -attack;";
alias "-jumpthrow" "-jump";
bind "F2" "+jumpthrow";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// Jump lock (scroll up) while shooting
alias "+fireunbind" "+attack; spec_next; unbind mwheelup;";
alias "-fireunbind" "-attack; bind mwheelup +jump;";
bind "mouse1" "+fireunbind";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// Scroll jump up
bind "MWHEELUP" "+jump";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// CROSSHAIR FOR SMOKES
alias "+cel" "use weapon_smokegrenade; cl_crosshairsize 300";
alias "-cel" "cl_crosshairsize 2";
bind "4" "+cel";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// NET GRAPH UNDER TAB
bind "TAB" "+scorenet";
alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1";
alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// MAP CLEANING 
bind "shift" "+speed; r_cleardecals";
bind "ctrl" "+duck; r_cleardecals";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------
						// BOMB DROP
bind "x" "use weapon_knife; use weapon_c4; drop; slot2; slot1";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------


//--------------------------------------------------------------------------------------------------

bind "kp_end" "say ¯\_(ツ)_/¯"
bind "kp_downarrow" "say ╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮"

 

pro.cfg

⇨ Jak pobierać za darmo z Torrenty.org?                     

⇨ Unchecky - Zablokuj niechciane programy!         

Odszumianie Mikrofonu LIVE!

⇨ Format twoim przyjacielem!

 

Odnośnik do komentarza
cl_righthand "0"                                            // Lewa ręka 

 

chciałbym żeby to działało w tym cs2 😞 

 

Jeśli masz jakiś problem odnośnie CS 1.6 / CS:GO / CS:S / Metin2 / Tibia (OTS)  / TS3

pisz śmiało, chętnie spróbuję Ci pomóc!

 

logo.png

 

Możesz zostawić coś po sobie 1.png.18c3f15e3f20de217afb06472f7fcea3.png lub 2.png.f0ae0fc78b20fdffbfb75e18b4dcd968.png

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności