Skocz do zawartości
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

if (bGlovesNeedUpdate || !pLocal->IsAlive())
{
DWORD* hMyWearables = (DWORD*)((size_t)pLocal + 0x2EF4);
 
if (!Interfaces::EntList->GetClientEntity(hMyWearables[0] & 0xFFF))
{
for (ClientClass* pClass = Interfaces::Client->GetAllClasses(); pClass; pClass = pClass->m_pNext)
{
if (pClass->m_ClassID != (int)CSGOClassID::CEconWearable)
continue;
 
int iEntry = (Interfaces::EntList->GetHighestEntityIndex() + 1);
int iSerial = RandomInt(0x0, 0xFFF);
 
pClass->m_pCreateFn(iEntry, iSerial);
hMyWearables[0] = iEntry | (iSerial << 16);
 
break;
}
}

cOS Z ta linijka mam " pClass->m_pCreateFn(iEntry, iSerial);"


Edytowane przez Smalecxd

Jeśli podoba ci się to co robię możesz ocenić dając QN8RgrtIQ4moLGHOcmIavQ.png&key=ef1eb3ada

Odnośnik do komentarza

No to niezłe pastowanie z MotionSense :P

 

Zamień classy w ClientRecvProps.h na te:

struct RecvTable
{
	RecvProp		*m_pProps;
	int				m_nProps;
	void			*m_pDecoder;
	char			*m_pNetTableName;
	bool			m_bInitialized;
	bool			m_bInMainList;
};

struct RecvProp
{
	char					*m_pVarName;
	int						m_RecvType;
	int						m_Flags;
	int						m_StringBufferSize;
	bool					m_bInsideArray;
	const void				*m_pExtraData;
	RecvProp				*m_pArrayProp;
	void*					m_ArrayLengthProxy;
	void*					m_ProxyFn;
	void*					m_DataTableProxyFn;
	RecvTable				*m_pDataTable;
	int						m_Offset;
	int						m_ElementStride;
	int						m_nElements;
	const char				*m_pParentArrayPropName;
};
class IClientNetworkable;
typedef IClientNetworkable*   (*CreateClientClassFn)(int entnum, int serialNum);
typedef IClientNetworkable*   (*CreateEventFn)();
class ClientClass
{
public:
	CreateClientClassFn m_pCreateFn;
	CreateEventFn* m_pCreateEventFn;
	char			*m_pNetworkName;
	RecvTable		*m_pRecvTable;
	ClientClass		*m_pNext;
	int				m_ClassID;
};
Odnośnik do komentarza

No to niezłe pastowanie z MotionSense :P

 

Zamień classy w ClientRecvProps.h na te:

struct RecvTable
{
	RecvProp		*m_pProps;
	int				m_nProps;
	void			*m_pDecoder;
	char			*m_pNetTableName;
	bool			m_bInitialized;
	bool			m_bInMainList;
};

struct RecvProp
{
	char					*m_pVarName;
	int						m_RecvType;
	int						m_Flags;
	int						m_StringBufferSize;
	bool					m_bInsideArray;
	const void				*m_pExtraData;
	RecvProp				*m_pArrayProp;
	void*					m_ArrayLengthProxy;
	void*					m_ProxyFn;
	void*					m_DataTableProxyFn;
	RecvTable				*m_pDataTable;
	int						m_Offset;
	int						m_ElementStride;
	int						m_nElements;
	const char				*m_pParentArrayPropName;
};
class IClientNetworkable;
typedef IClientNetworkable*   (*CreateClientClassFn)(int entnum, int serialNum);
typedef IClientNetworkable*   (*CreateEventFn)();
class ClientClass
{
public:
	CreateClientClassFn m_pCreateFn;
	CreateEventFn* m_pCreateEventFn;
	char			*m_pNetworkName;
	RecvTable		*m_pRecvTable;
	ClientClass		*m_pNext;
	int				m_ClassID;
};

Dzieki mordoo,a wiesz moze jak naprawic skin changera? tzn skiny dzialaja lecz kosy nie chca sie zmieniac... w HUD mam napisane ze mam np karambit lore ale w modelu nie pokazuje,pokazuje dopiero jak uderze nożem na chwile tylko,.,

Błedu nie mam ale w grze rekawiczki nie pokazują się.. tak samo jak kosa..


Edytowane przez Smalecxd

Jeśli podoba ci się to co robię możesz ocenić dając QN8RgrtIQ4moLGHOcmIavQ.png&key=ef1eb3ada

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności