Skocz do zawartości

Bunnyhop


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś może co tu jest nie tak?

#define FL_ONGROUND (1<<0)

void Bunnyhop() {
	while (true) {
			Sleep(1);
			if (toggleBhop)
			{
				DWORD LocalPlayer = readMem<DWORD>(clientBase + dwLocalPlayer);
				BYTE LocalPlayerFlag = readMem<BYTE>(LocalPlayer + m_fFlags);
				if (GetAsyncKeyState(VK_SPACE) && FL_ONGROUND)
				{
					cout << "On ground!";
					writeMem<DWORD>(LocalPlayer + dwForceJump, 5);
				}
			}
			else if (GetAsyncKeyState(VK_F2) && toggleBhop)
			{
				break;
			}
		}
		

Po dodaniu dla testu kawałku z wysłanie wiad. "On ground" okazało się że to coś z tym kawałkiem

					writeMem<DWORD>(LocalPlayer + dwForceJump, 5);

 

 

 

Odnośnik do komentarza

@dekoyyy Masz to już działa na 100% bo sam testowałem.

			DWORD LocalPlayer = readMem<DWORD>(clientBase + dwLocalPlayer);
			DWORD LocalPlayerFlag = readMem<DWORD>(LocalPlayer + m_fFlags);
			if (GetAsyncKeyState(VK_SPACE) && LocalPlayerFlag == 257) {
				writeMem<DWORD>(clientBase + dwForceJump, 6);
				Sleep(40);
				writeMem<DWORD>(clientBase + dwForceJump, 0);
			}

 

1316234203_standard(2).gif.367f1f222009a3a6158b86f067535f0a.gif

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności