Skocz do zawartości

C++ błąd - nieobsługiwany wyjątek


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem glowa do csa który działał ale po aktualizacji wywala mi błąd gdy injectuje "nieobsługiwany wyjątek - system.overflowexption: "Wartość jest za duża albo za mała dla wartości typu Ilnt32.". Proszę o pomoc w rozwiązaniu błędu

  • ui65.png

Kod:

namespace WindowsFormsApp2
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        Mem m = new Mem();
        int i;
        string writeString = "client.dll+" + Convert.ToString(Offsets.GlowObjectManager, 16) + ",";
        string client = "client.dll+";
        int glowind;
        int entityBase;
        int entityTeam;
        int entityHp;
        int dormant;
        string entityList;
        int team;

        struct Offsets
        {
            public static int EntityList = 0x4DA20DC;
            public static int LocalPlayer = 0xD892CC;
            public static int TeamNum = 0xF4;
            public static int GlowObjectManager = 0x52EA550;
            public static int GlowIndex = 0xA438;
            public static int Dormant = 0xED  ;
            public static int health = 0x100;
        }


        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
            int PID = m.GetProcIdFromName("csgo.exe");
            if (PID > 0)
            {
                m.OpenProcess(PID);
                Thread gw = new Thread(glow) { IsBackground = true };
                gw.Start();

            }       
        }
        void glow()
        {
            while (true)
            {
                if (checkBox1.Checked)
                {
                    for (i = 0; i < 21;i++)
                    {
                        readvalues();
                        if (entityBase == 0)
                            continue;
                        if (dormant == 1)
                            continue;
                        if (entityHp < 1)
                            continue;

                        if (team != entityTeam)
                        {
                            writeglow(glowind, 1, 0, 0, 1);

                        }
                        else
                        {
                            writeglow(glowind, 0, 1, 0, 1);
                        }
                    }

                }
                Thread.Sleep(5);   
            }
        }


        void writeglow(int glw, float red, float green, float blue, float alpha)
        {
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x4, 16), "float", red.ToString());
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x8, 16), "float", green.ToString());
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0xC, 16), "float", blue.ToString());
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x10, 16), "float", alpha.ToString());
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x24, 16), "int", "1");
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x25, 16), "int", "1");
            m.WriteMemory(writeString + Convert.ToString(glw * 0x38 + 0x2C, 16), "int", "0");
        }
        void readvalues()
        {
            entityList = Convert.ToString(Offsets.EntityList + i * 0x10, 16);
            team = m.ReadInt(client + Convert.ToString(Offsets.LocalPlayer, 16) + "," + Convert.ToString(Offsets.TeamNum, 16));
            entityBase = m.ReadInt(client + entityList);
            entityTeam = m.ReadInt(client + entityList + "," + Convert.ToString(Offsets.TeamNum));
            entityHp = m.ReadInt(client + entityList + "," + Convert.ToString(Offsets.health, 16));
            glowind = m.ReadInt(Convert.ToString(entityBase + Offsets.GlowIndex, 16));
            dormant = m.ReadInt(Convert.ToString(entityBase + Offsets.Dormant, 16));
        }
    }
}
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności