Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

[C++] Edge Jump Code


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi


void CMisc::EdgeJump( CBaseEntity* pLocal, ValveSDK::CInput::CUserCmd* pUserCmd )
{
if( ( m_MoveType( pLocal ) == MOVETYPE_LADDER ) )
return;

Vector Start, End;
Start = pLocal->GetAbsOrigin();

VectorCopy( pLocal->GetAbsOrigin(), Start );
VectorCopy( Start, End );

End.z -= 64;

ValveSDK::CTrace::Ray_t ray;
ray.Init( Start, End );

ValveSDK::CTrace::trace_t trace;

ValveSDK::CTrace::CTraceFilter filter;
filter.pSkip = g_pEntList->GetClientEntity( g_pEngine->GetLocalPlayer() );

g_pEngineTrace->TraceRay( ray, MASK_PLAYERSOLID_BRUSHONLY, &filter, &trace );
if( trace.fraction == 1.0f )
{
pUserCmd->buttons |= IN_JUMP;
}
}
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności