Skocz do zawartości

C++ Tworzenie trainera dodanie pointerów do kodu


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem w tworzeniu swojego pierwszego w życiu trainera przy pomocy języka c++ kod wygląda tak:

#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;

int main()
{
    int newValue = 80000;
	cout << "Plants VS Zombie Trainer v0.1" << endl;
	cout << "====By Krecik====" << endl;
	HWND hwnd = FindWindowA(NULL, "Plants vs. Zombies");
	if (hwnd == NULL)
	{
		cout << "Nie udalo sie znalesc okna!";
		Sleep(3000);
		exit(-1);
	}
	else
	{
		DWORD procID;
		GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procID);
		HANDLE handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, procID);

		if (procID == NULL)
		{
			cout << "Nie udalo sie znalesc procesu!";
			Sleep(3000);
			exit(-1);
		}
        else
        {
            WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)0x11708DE0,&newValue,sizeof(newValue),0);  <-----------------------
        }
	}
	return 0;
}

Wszystko fajnie działa, problem jest jeden, że adres się zmienia po uruchomieniu gry. I znalazłem do niego pointery ale nie mam pojęcia jak to dodać w kod. Help someone pls

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności