Skocz do zawartości

c++ zmienne resolver GetEyePointer()


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

siemka 

ma taki |kod|

ve* eyeAngles = pEntity->GetEyeAnglesPointer();
	auto lbye = eyeAngles->y = pEntity->GetLowerBodyYaw();

ve to vector

 

i czm jak dodam do kodu np

if (!lbye)
{
eyeangles->y=rand()%120;
}
//nie uzywam takiego kodu bo zauważyłem że funkcja rand nie jest dobra do resolvera

to 

if

mi crahuje gre?

 

 

Odnośnik do komentarza

Ty w ogóle wiesz co robisz?

 

	auto lbye = eyeAngles->y = pEntity->GetLowerBodyYaw();

Tą linijką zmiennej lbye oraz eyeAngles->y przypisujesz wartość pEntity->GetLowerBodyYaw().

 

if (!lbye)

lbye będzie prawie zawsze true, wartosc false przyjmie jedynie w momencie kiedy pEntity->GetLowerBodyYaw() bedzie rowne 0

 

Odnośnik do komentarza

temat do zamknięcia poradziłem sb zamiast auto przekonwertowałem to na vectora

17 godzin temu, wiotq napisał:

 


if (!lbye)

lbye będzie prawie zawsze true, wartosc false przyjmie jedynie w momencie kiedy pEntity->GetLowerBodyYaw() bedzie rowne 0

 

jak mam 

!lbye 

ma równe 0 lol w kodzie

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności