Skocz do zawartości
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ponieważ chce sobie zaktualizować starego cheata lecz potrzebuję zmienić o to takie linijki kodu 

 

void Util::CaptureInterfaces()
{
	I::Client = Util::CaptureInterface<IBaseClientDll>("client.dll", "VClient018");
	I::ClientMode = **(IClientModeShared * **)((*(DWORD * *)I::Client)[10] + 0x5);
	I::ClientEntList = Util::CaptureInterface<IClientEntityList>("client.dll", "vclientEntilylist003");
	I::Cvar = Util::CaptureInterface<ICVar>("vstdlib.dll", "VEngineclient007");
	I::Engine = Util::CaptureInterface<IEngineClient>("engine.dll", "VEngineClient014");
	I::EngineTrace = Util::CaptureInterface<IEngineTrace>("engine.dll", "EngineTraceClient004");
	I::InputSystem = Util::CaptureInterface<IInputSystem>("inputsystem.dll", "InputsystemVersion001");
	I::Globals = **(IGlobalVarsBase * **)((*(DWORD * *)I::Client)[0] + 0x53);
	I::Surface = Util::CaptureInterface<ISurface>("vguimatsurface.dll", "VGUI_Surface031");
	I::VPanel = Util::CaptureInterface<IVPanel>("vgui2.dll", "VGUI_Panel009");
}

wie ktoś gdzie mogę znaleść aktualizacje to tego ?


Edytowane przez Pitudovsky
Odnośnik do komentarza

Zamień client.dll na client_panorama.dll

 

	p_global_vars = **reinterpret_cast<i_global_vars_base***>((*reinterpret_cast<uintptr_t**>(p_client))[0] + 0x1B);

 

Odnośnik do komentarza
namespace Util
{
	extern void PrintMessage(const char* szMsg, ...);
	template <typename T>
	T* CaptureInterface(std::string strModule, std::string strInterface)
	{
		typedef T* (*CreateInterfaceFn)(const char* szName, int iReturn);
		CreateInterfaceFn CreateInterface = (CreateInterfaceFn)GetProcAddress(GetModuleHandleA(strModule.c_str()), "CreateInterface");

		return CreateInterface(strInterface.c_str(), 0);
	}
	extern void CaptureInterfaces();
	extern void* Hook(void* pInstance, int iIndex, void* pHookFunc);
	extern void Unhook(void* pInstance, int iIndex, void* pHookFunc);
	extern DWORD FindPattern(std::string moduleName, BYTE* Mask, char* szMask);
	template <typename T> 
	T GetVFunc(void *vTable, int iIndex) {
		return (*(T**)vTable)[iIndex];
	}
	extern CBaseEntity* GetLocalPlayer();
	extern CNetVarManager* NetVars;
	template< class T, class Y >
	T Clamp(T const &val, Y const &minVal, Y const &maxVal)
	{
		if (val < minVal)
			return minVal;
		else if (val > maxVal)
			return maxVal;
		else
			return val;
	}
	extern void SpoofCvar(ConVar* pCvar);
}

extern unsigned short UTIL_GetAchievementEventMask(); namespace Util
{
	extern void PrintMessage(const char* szMsg, ...);
	template <typename T>
	T* CaptureInterface(std::string strModule, std::string strInterface)
	{
		typedef T* (*CreateInterfaceFn)(const char* szName, int iReturn);
		CreateInterfaceFn CreateInterface = (CreateInterfaceFn)GetProcAddress(GetModuleHandleA(strModule.c_str()), "CreateInterface");

		return CreateInterface(strInterface.c_str(), 0);
	}
	extern void CaptureInterfaces();
	extern void* Hook(void* pInstance, int iIndex, void* pHookFunc);
	extern void Unhook(void* pInstance, int iIndex, void* pHookFunc);
	extern DWORD FindPattern(std::string moduleName, BYTE* Mask, char* szMask);
	template <typename T> 
	T GetVFunc(void *vTable, int iIndex) {
		return (*(T**)vTable)[iIndex];
	}
	extern CBaseEntity* GetLocalPlayer();
	extern CNetVarManager* NetVars;
	template< class T, class Y >
	T Clamp(T const &val, Y const &minVal, Y const &maxVal)
	{
		if (val < minVal)
			return minVal;
		else if (val > maxVal)
			return maxVal;
		else
			return val;
	}
	extern void SpoofCvar(ConVar* pCvar);
}

extern unsigned short UTIL_GetAchievementEventMask();

return CreateInterface(strInterface.c_str(), 0);

tutaj error występuje


Edytowane przez Dumbazzz
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności