Skocz do zawartości

CheckPlayer


DeV+
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

CheckPlayer

{ SPRAWDZ GRACZA CZY POSIADA CHEATY }

 

OPIS:

Witam z tej strony Damian i chciałbym wam zaprezentować

mój skrypt nie pierwszy, ale jak najbardziej rozbudowany i zamierzam ten projekt kontynuować.
Aż do wyczerpania pomysłów, oraz do jak najlepszej optymalizacji. 

 

FUNKCJE:

• Sprawdzanie Graczy.

• Oczyszczenie Gracza ze zarzutów.

• Ustawienie własnej lokacji dla pokoju sprawdzania.

• Banowanie Podejrzanego .

• Jeżeli Gracz podczas sprawdzania sie wyloguje banuje go na ustaloną ilość dni/godzin/minut/sec.

• Podejrzany Gracz ma prawo wysłać do administracji dowody, że nie posiada cheatów.

• Możliwość ustalenia wiadomości w skrypcie od lini "19" aż do lini "34".

• Możliwość ustalenia własnych komend, zmienić je można od lini "12" aż do "16".

• Również można ustalic na jaki gracz ma wejść serwer teamspeak 3, jeżeli go będziemy sprawdzać.

• Teleportowanie gracza na poprzednia pozycje jeżeli gracz jest czysty.

 

KOMENDY:

• /sprawdz <Nick Gracz'a>
(CheckPlayer.check)

 

• /czysty <Nick Gracza'a>)

(CheckPlayer.clear)

 

• /setroomcheck

(CheckPlayer.setroomcheck)

 

• /cheater <Nick Gracz'a>

(CheckPlayer.Ban)

 

/screen <Nr Screen'a> <Link>

(Brak Uprawnien)

(FAZA BETA, KOMENDA MOŻE SIĘ ZMIENIĆ)

 

Permisja do wszystkich Komend: 
(CheckPlayer.Admin)

 

	
	#Version 1.4 <BETA>#
	
	
	 
	
	
	variables:
	
	
	        {check.%player%} = false
	
	
	 
	
	
	options:
	
	
	# GLOBAL OPTIONS  #
	
	
	        IpServerTs3: ts.xxx.com # <~~~~ Podaj Ip twojego serwera ts3
	
	
	        CzasBana: 14 days # <~~~ Ban za wylogowanie sie podczas sprawdzania (Domyślnie 14 dni)
	
	
	       
	
	
	        # ZAPAMIETAJ, piszesz tylko komendy bez "/"#
	
	
	        CommandCheck: sprawdz # <~~~ Tutaj wpisz jaką chcesz komende do sprawdzania graczy
	
	
	        CommandClean: czysty # <~~~ Tutaj wpisz komenda do oczyszczania gracza ze zarzutów.
	
	
	        CommandSetRoom: setroomcheck # <~~~ Tutaj wpisz komende do ustawiania spawnu pokoju sprawdzania
	
	
	        CommandCheaterBan: cheater # <~~~ Tutaj wpisz komende do banowania cheatera
	
	
	        CommandScreen: screen # <~~~ Komenda odpowiadająca za dodawanie screenów do bazy danych, po czym ich wyslanie do administratora.
	
	
	 
	
	
	# MESSAGES #
	
	
	        tag: &8[&4&lCHEATER&8]
	
	
	        tagScreen: &8[&4&lSCREEN&8]
	
	
	        MessNoPerm: &4Blad: &cNie masz uprawnien
	
	
	        MessNoSetArg: &4Blad: &cPodaj prawidlowy argument
	
	
	        MessPlayerCheckedAll: &cGracz &6%arg 1%&c jest sprawdzany przez &6%sender%
	
	
	        MessWelcomeServerTs3All: &6%arg 1% &cZapraszamy &6!
	
	
	        MessPlayerIsNotCheck: &4Blad: &cGracz &6%arg 1% &cnie jest sprawdzany!
	
	
	        MessPlayerIsClean: &aJestes czysty, zostales przeteleportowany do poprzedniej pozycji.
	
	
	        MessVerfCompleted: &cZakonczyles weryfikacje gracza &6%arg 1%
	
	
	        MessPlayerNoCheatAll: &cGracz &6%arg 1%&c zostal sprawdzony i nie posiada wspomagaczy.
	
	
	        MessSetRoomCheck: &cSpawn pokoju do sprawdzania zostal ustawiony!
	
	
	        MessPlayerHasCheatAll: &cGracz %arg 1% zostal zbanowany za posiadanie wspomagaczy
	
	
	        MessBanCheater: &cZostales zbanowany za posiadanie wspomagaczy na naszym serwerze, dziekujemy za gre.
	
	
	        MessLogoutCheck: &cZostales zbanowany tymczasowo za wylogowanie sie podczas sprawdzania!
	
	
	        MessLogoutCheckAll: &cGracz &6%player% &czostal zbanowany za wylogowanie sie podczas sprawdzania!
	
	
	        MessArgSend: &cPoprawne uzycie: &6/screen <nr screen'a,> <link>
	
	
	       
	
	
	command /{@CommandCheck} [<player>]:
	
	
	        trigger:
	
	
	                if player has permission "CheckPlayer.check" or "CheckPlayer.admin":
	
	
	                        if arg 1 is not set:
	
	
	                                send "{@MessNoSetArg}"
	
	
	                                stop
	
	
	                        if arg 1 is set:
	
	
	                                if {check.%arg 1%} is false:
	
	
	                                        set {OldLoc} to location of arg 1
	
	
	                                        teleport arg 1 to {checkroom}
	
	
	                                        broadcast "{@tag} {@MessPlayerCheckedAll}"
	
	
	                                        broadcast "{@tag} {@MessWelcomeServerTs3All}{@IpServerTs3}"
	
	
	                                        set {check.%arg 1%} to true
	
	
	                else:
	
	
	                        send "{@MessNoPerm}"
	
	
	                        stop
	
	
	 
	
	
	command /{@CommandClean} [<player>]:                   
	
	
	        trigger:
	
	
	                if player has permission "CheckPlayer.Clear" or "CheckPlayer.Admin":
	
	
	                        if {check.%arg 1%} is false:
	
	
	                                send "{@tag} {@MessPlayerIsNotCheck}"
	
	
	                                stop
	
	
	                        if {check.%arg 1%} is true:
	
	
	                                set {check.%arg 1%} to false
	
	
	                                teleport arg 1 to {OldLoc}
	
	
	                                send "{@tag} {@MessPlayerIsClean}" to arg 1
	
	
	                                Delete {OldLoc}
	
	
	                                send "{@tag} {@MessVerfCompleted}" to sender
	
	
	                                broadcast "{@tag} {@MessPlayerNoCheatAll}"
	
	
	                else:
	
	
	                        send "{@MessNoPerm}"
	
	
	                        stop
	
	
	                               
	
	
	command /{@CommandSetRoom}:                    
	
	
	        trigger:
	
	
	                if player has permission "CheckPlayer.Admin" or "CheckPlayer.SetSpawnCheckRoom":
	
	
	                        set {checkroom} to location of player
	
	
	                        send "{@MessSetRoomCheck}"
	
	
	                else:
	
	
	                        send "{@MessNoPerm}"
	
	
	                        stop
	
	
	                       
	
	
	command /{@CommandCheaterBan} [<player>]:
	
	
	        trigger:
	
	
	                if player has permission "CheckPlayer.Admin" or "CheckPlayer.Ban":
	
	
	                        if {check.%arg 1%} is true:
	
	
	                                broadcast "{@tag} {@MessPlayerHasCheatAll}"
	
	
	                                ban player-arg due to "{@tag} {@MessBanCheater}"
	
	
	                                set {check.%arg 1%} to false
	
	
	                                stop
	
	
	                else:
	
	
	                        send "{@MessNoPerm}"
	
	
	                        stop
	
	
	                       
	
	
	command /{@CommandScreen} [<integer>] [<text>]:
	
	
	        trigger:
	
	
	                if arg 1 is not set:
	
	
	                        send "{@MessNoSetArg}"
	
	
	                        send "{@MessArgSend}"
	
	
	                if integer-arg is set:
	
	
	                        if arg 2 is set:
	
	
	                                loop all players:
	
	
	                                        if loop-player has permission "CheckPlayer.admin" or "CheckPlayer.screen.receive":
	
	
	                                                send "{@tagScreen} &7%player% &f» &a%arg 2%" to loop-player
	
	
	                                                stop
	

 
 

Edytowane przez DeV+
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności