Skocz do zawartości

Config clockwork. Pomocy


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez mauser,
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rozwiązanie

Wszystko jest opisane w pierwszym poście tematu z cheatem.

 

tr  - Trigger

  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
tg  - TeamGlow
  • Pokazuje naszych członków drużyny.
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
gt  - Temporary Glow Time
  • Wartość ta determinuje czas, przez jaki będzie działało Glow ESP po naciśnięciu guzika aktywacyjnego funkcję Temporary Glow.
  • Mierzone w milisekundach, domyślna wartość ustawiona na 500ms czyli 0,5s.
  • Przykład: ustawienie tej opcji na 1000 spowoduje, że WH włączy się na 1 sekundę a potem samoczynnie wyłączy.
vkg  - Temporary Glow Key
  • Przypisujemy swój własny klucz do tej funkcji za pomocą VK (objaśnione na samym dole). Domyślnie nie jest przypisany żaden guzik.
  • Po wciśnięciu przypisanego sobie guzika podświetli nam wrogów na czas ustawiony poprzednio w opcji gt.
  • Przykład: Ustawiamy wartość ustawienia na 0x5A i po naciśnięciu w grze klawisza Z włączy nam się na pół sekundy Glow ESP. (0x5A to kod VK odpowiadający za klawisz Z)
vkt  - TriggerBot Key
  • Przypisujemy swój własny klucz do triggerbota za pomocą VK (objaśnione na samym dole). Domyślnie przypisany jest klawisz ALT(0x12).
  • Domyślnie jest to przycisk ALT.
  • Przykład: Ustawiamy wartość ustawienia na 0x12 i po przytrzymaniu w grze klawisza ALT włączony nam się tymczasowo Triggerbot. (0x12 to kod VK odpowiadający za klawisz Z)
bt  - BombTimer
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
sa  - SlowAim
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
be  - Barrel-ESP
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
ad  - AimDot
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
bn  - Bunnyhop
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
ap - AutoPistol
  • 1 Włączone, 0 Wyłączone
gm  - GlowMode
  • Ustawienie tej wartości na 0 wyłączy całkowicie tryb ESP.
  • Ustawienie tej wartości na 1 włączy tryb "Wrogowie" w ESP.
  • Ustawienie tej wartości na 2 włączy tryb "Drużyna i Wrogowie" w ESP.
  • Ustawienie tej wartości na 3 włączy tryb "Widoczni" w ESP.
  • Ustawienie tej wartości na 4 włączy tryb "Zauważeni" w ESP.
rm  - Ustawienie profilu RCS
  • Ustawienie tej opcj na 0 spowoduje wyłączenie systemu RCS.
  • Ustawienie tej opcj na 1 spowoduje włączenie systemu RCS na profilu "Low".
  • Ustawienie tej opcj na 2 spowoduje wyłączenie systemu RCS na profilu "High".
nm  - NameMode ESP
  • Ustawienie tej opcji na 0 spowoduje brak wyświetlanych nazw, broni i HP przeciwników
  • Ustawienie tej opcji na 1 spowoduje wyświetlone zostaną nazwy, bronie i HP przeciwników
rxl  -  Redukcja recoila w pionie na profilu "Low" w RCS
  • Wartość w procentach, która zmienia ustawienie profilu "Low" w systemie RCS.
  • Przykład ustawienia: 0 oznacza brak redukcji recoila (zwykły recoil w pionie)
  • Przykład ustawienia: 100 oznacza całkowitą redukcję recoila (no recoil w pionie)
  • Wartość domyślna to 80.
ryl  -  Redukcja recoila w poziomie na profilu "Low" w RCS
  • Wartość w procentach, która zmienia ustawienie profilu "Low" w systemie RCS.
  • Przykład ustawienia: 0 oznacza brak redukcji recoila (zwykły recoil w poziomie)
  • Przykład ustawienia: 100 oznacza całkowitą redukcję recoila (no recoil w poziomie)
  • Wartość domyślna to 42.
rxh  -  Redukcja recoila w pionie na profilu "High" w RCS
  • Wartość w procentach, która zmienia ustawienie profilu "High" w systemie RCS.
  • Przykład ustawienia: 0 oznacza brak redukcji recoila (zwykły recoil w pionie)
  • Przykład ustawienia: 100 oznacza całkowitą redukcję recoila (no recoil w pionie)
  • Wartość domyślna to 80.
ryh  - Redukcja recoila w poziomie na profilu "High" w RCS
  • Wartość w procentach, która zmienia ustawienie profilu "High" w systemie RCS.
  • Przykład ustawienia: 0 oznacza brak redukcji recoila (zwykły recoil w poziomie)
  • Przykład ustawienia: 100 oznacza całkowitą redukcję recoila (no recoil w poziomie)
  • Wartość domyślna to 80.
td  - Opóźnienie TriggerBota w milisekundach.
  • Ustawienie determinuje minimum wymaganego czasu, po jakim nastąpi oddanie pierwszego strzału.
  • Przykład ustawienia: 15 oznacza, że AimDot musi być przez 15 milisekund na targecie zanim zostanie oddany pierwszy strzał z broni.
  • Uwaga: Delay ma znaczenie tylko przy pierwszym strzale, następne strzały nie są opóźniane.
  • Wartość domyślna to 15.
sp  - Wartość SlowAima w procentach
  • To ustawienie determinuje wartość w procentach, o jaką nasza czułość myszki zostanie zmniejszona po najechaniu na przeciwnika celownikiem.
  • Przykład ustawienia: 70 redukuje czułość myszki o 70%
  • Wartością domyślną SlowAim jest 70.
r, g, b, a  - Kolor AimDot
  • Domyślne wartości AimDot to r:252, g:8, b:24, a:255
  • Kolor ustawiamy za pomocą systemu RGBA, gdzie R to czerwień, G to zieleń, B to niebieski a A to kanał alfa(przezroczystość)
  • Dla łatwiejszej obsługi polecam skorzystać z jakiegoś gotowego generatora koloru w systemie RGBA.
dv  - Pokazuje szkielet wrogów, używane do developmentu.
  • Używane w celach developmentu, pokazuje szkielet przeciwnika.
Przykładowy ciąg z gotowym konfigiem: 

tr:0;sa:1;be:0;ad:1;bn:1;ap:1;bt:1;tg:0;gm:1;rm:1;nm:0;rxl:42;ryl:42;rxh:80;ryh:80;td:15;sp:70;gt:500;r:252;g:8;b:24;a:255;dv:0;vkt:0x12;vkg:0;
Tak zmieniony konfig kopiujemy za pomocą CTRL + C i podczas gry(nie w menu, w menu nie zadziała) wciskamy Insert by nasz config został wczytany. Po wciśnięciu wcześniej wspomnianej kombinacji guzików na klawiaturze pokaże nam sie po lewej stronie informacja o powodzeniu załadowania naszych ustawień.

 

Własne klucze guzików mają swoje własne kody, które możecie znaleźć tutaj: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd375731(v=vs.85).aspx - szukamy tutaj swojego guzika, np. chciałbym ustawić sobie Triggera na prawy przycisk myszy to szukam tam po opisie "Right Mouse Button" i znajduję coś takiego: 0x02 - ten ciąg wklepujemy do ustawienia w configu odpowiadającego za przypisanie klawisza.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności