Skocz do zawartości

Counter-Strike: Global Offensive - poprawki majówkowe


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Counter-Strike: Global Offensive - poprawki majówkowe
03.05.2019 | Autor: Grzegorz Łatka

 

CSGO.png.7d74221c10d5fbf947ea7191368194b7.png

 

Kolejny dzień i… kolejna aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive! Deweloperzy Valve uwijają się jak w ukropie, by naprawić błędy spowodowane wprowadzeniem update’a dodającego do CS:GO mapę Sirocco. Co zmieniono tym razem? Przede wszystkim, usunięto błąd powodujący, że bomba po zaplantowaniu była niewidoczna. Ponadto, cały czas dopieszczana jest najnowsza mapa trybu Danger Zone. Pełny opis majówkowych zmian możecie znaleźć poniżej.

 

Mapy

  • Mirage
    • naprawiono cienie na kamiennych blokach wokół A
  • Vertigo
    • zaktualizowano clipping na poręczach na całej mapie
    • wyeliminowano miejsce, w którym mogła utknąć bomba w pobliżu spawnu terro
  • Sirocc
    • dodano elementy mapy zapobiegające ewentualnemu utknięciu graczy
    • dodano kilka fizycznych clipów, by pozbyć się dziur, w których mogły na stałe przepaść upuszczone przedmioty
    • dodano drugą drabinę po przeciwnej stronie mostu Lighthouse
    • zmieniono model kolizji na ruszcie Kasbah, by granaty mogłe swobodnie przelatywać
    • dodano brakujący model kolizji do schodów
    • miejscówka Medina nazywa się teraz Town
    • usunięto dryfującą rybę

Pozostałe

  • naprawiono rzadki błąd, który powodował, że bomba po podłożeniu nie była widoczna dla niektórych graczy
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że migające światełko niesionego przez gracza C4 mogło być widoczne przez inne elementy
  • naprawiono regresję w czasie detonacji mołotowa
  • naprawiono regresję w poruszaniu się kucając przez otwory w podłodze
  • naprawiono regresję w celności broni w momencie poruszania się kucając
  • naprawiono regresję w obliczaniu przyspieszenia
  • naprawiono błąd, który sprawiał czasami, że gracze, którzy rozłączyli się z serwerem nie pokazywali się na tablicy wyników na koniec meczu w trybie Danger Zone
  • naprawiono błąd krytyczny, który wyświetlał komunikat „CUtlLinkedList overflow”
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że u niektórych graczy wyświetlane były białe dryfujące pudła

Edytowane przez Czarny

Pomogłem i chcesz podziękować? Zostaw up.png przy poście

CSHEx4.png

 

Szukasz taniego i bardzo dobrego cheata na legit? Wypróbuj CSH External VIP Project.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności